Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
    Weet er iemand vanaf wanneer het nieuwe MMI-systeem uit de Audi Q5 in de A4 zal worden geïntroduceerd?
    Voor zover ik gelezen heb NIET. Mss met de B9??

Comment

• xenon

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Hmm, dat is raar. Dit jaar in België gekocht? Dealer niets van gezegd? Xenon uit de fabriek?
      Besteld in nov 2007 en geleverd feb 2008 met xenon uit fabriek. het is het eerste wat ik hoor van de verplichte combi.

Gr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Besteld in nov 2007 en geleverd feb 2008 met xenon uit fabriek. het is het eerste wat ik hoor van de verplichte combi.

Gr
        Is inderdaad verplicht, ben je zeker dat je ze niet hebt? Eens je spoiler bekijken vooraan, zijn ingebouwd en komen pas tevoorschijn wanneer je sproeit met lichten aan ...
        Greetz,
        P

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
          wat kosten de geblindeerde ramen ?
          in de garage zeiden ze mij rond de 400 euro maar dan zou het echt wel goed gedaan zijn

Comment

• heb xenon besteld en had automatisch de sproeiers erbij, volgens brochure kwamen deze (wegens wettelijke verplichting) samen met de optie xenon en dus niet apart te verkrijgen. Ik dacht thans wel dat je met gewone koplampen wel nog sproeiers erbij kan nemen, maar dan moet je dit aangeven...

grtz S

Comment

• TP/TMC geheugen

heeft de radio bij het GPS plus systeem een geheugen dat de laatste verkeersberichten bijhoudt zodat je deze kunt herbeluisteren moest je ze gemist hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                heeft de radio bij het GPS plus systeem een geheugen dat de laatste verkeersberichten bijhoudt zodat je deze kunt herbeluisteren moest je ze gemist hebben?
                ja en je kan ook alle laatste werken / filles opvragen (in lijstvorm) op je MMI en erna zelfs laten visualiseren op de kaart. ook al ben je totaal ergens anders...

heb het nog niet veel gebruikt, zit niet zoveel op grote wegen, maar lijkt me wel handig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                  Ja, dat zit al in m'n B6 van 2002

Comment

• Audi test geniaal idee voor milieu

Onder de naam ‘Travolution’ werkt een team van Audi-technici aan diverse oplossingen om het milieu te verbeteren. Ditmaal komt Audi met een wel heel briljant idee, zelfs voor automobilisten die niet zoveel op hebben met het milieu. Het betreft een systeem dat ‘communiceert’ met verkeerslichten en de snelheid van de auto aanpast zodat men door groen licht kan rijden. Het systeem wordt nog getest in Ingolstadt, de vestigingsplaats van Audi. Daar zijn 46 verkeerslichten speciaal geprepareerd voor deze innovatie functie om het milieu minder te belasten. De auto hoeft immers minder vaak op te trekken, wat ten goede komt aan het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot. Audi gebruikt een A5 en een A6 Allroad voor dit project.

Verkeersregelaar
                    Het systeem werkt als volgt. De verkeerslichten laten via geïnstalleerde communicatiemodules aan het MMI-systeem in de auto’s weten hoelang het duurt voordat een nieuwe ‘groene golf’ bij de naderende verkeerslichten in werking treedt. Het geïntegreerde MMI laat vervolgens aan de bestuurder weten hoe snel hij moet rijden zodat de lichten van de volgende verkeerslichten op groen staan. Rijdt men harder dan aangegeven, dan moet je stoppen voor het rode licht. Bovendien is een dergelijk systeem ideaal voor mensen met een haastige levenstijl.

http://belgie.autowereld.com/technie...p?artikel=6439

Comment

• Weet er iemand hoe het precies zit met de verschillende GSM-oplossingen? Ik zie dat er verschillende zijn, gaande van pakweg 700 tot 1200 euro.

Nu is dit een optie die mij totaal niet interesseert, maar mijn werkgever verplicht ons om een (ingebouwde, dus geen Parrot) Bluetooth carkit te nemen. Wat is de goedkoopste oplossing?

Comment

• De bluetooth carkit zonder houder nemen, is ongeveer 800euro dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
                          Vreemd, ik heb xenon zonder sproeiers...

GR
                          Kan je daar eens een foto van plaatsen? Als dit idd zo is zou ik me ASAP eens naar uw dealer reppen want dan zou het toch wel een zeer grove productiefout betreffen, waar je later dikke zever mee gaat hebben!

Comment

• Weet iemand of er replica velgen 18" te verkrijgen zijn van de Audi 5-spaken velg (star)?

Thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                              Weet iemand of er replica velgen 18" te verkrijgen zijn van de Audi 5-spaken velg (star)?

Thanks!

Ik hoop het wel !
                              Last edited by ; 14/08/2008, 23:42.

Comment

• Een tijdje geleden heb ik dit forum gevonden. Ik moet zeggen dat ik me verbaasde over de lange levertijden in België. Langer dan 6 maanden wachten op je auto is geen pretje!!! Gelukkig hebben we in Nederland daar geen last van . Waar ik dan wel weer jaloers op ben bij onze zuiderburen, is dat een A4 bij jullie aanzienlijk goedkoper is!!! Ik weet niet wat de 2.0TFSI bij jullie kost, maar de 1.8TFSI met 160 PK is in de standaard versie ruim
                                € 7.500 goedkoper bij jullie. Van dat geld kun je leuke opties bestellen.

Maar ach, ik ben iig in de gelukkige positie om een A4 te gaan rijden. Ik heb mijn (lease)auto in week 31 besteld. Productie gaat in week 38/39 plaatsvinden en waarschijnlijk wordt ie in wk 41 in Nederland afgeleverd. Dan nog een weekje wachten om achteraf leer in te laten bouwen (scheelt in de bijtelling, net als de 18" velgen).

Hier de specs van mijn auto:
                                2.0TFSI 180pk, Limousine
                                Briljantzwart
                                Zwart interieur
                                Pro Line Business, omvat:
                                - Diefstalarlarm
                                - Audi rado/CD-navigatiesysteem
                                - Audi Soundsystem
                                - Middenarmsteun voor
                                - Telefoonvoorbereiding
                                MF 3-spaaks sportstuur
                                Neerklapbare achterbank (belachelijk om voor te betalen, handig om te hebben)
                                Blanke sierlijsten
                                Audi parking system achter
                                Licht- en regensensor
                                Sportstoelen voor
                                Lichtpakket
                                18" LM velgen , MAK Invidia Ice Black
                                Licht beige leer met zwarte sticksels (ter vervanging van de zwarte stoffen bekleding) + bies vloermatten in licht beige.

Ik heb niet voor xenon + LED dagrijverlichting gekozen omdat ik het er gewoon niet voor over had om hier € 1.700 voor neer te leggen.

Nu nog 2 maandjes wachten!!!

Comment

• @ Jaymz : proficiat! dikke configuratie, benieuwd naar die velgen. Neerklapbare achterbank is in België standaard, straf eh...

Ik plan me een 4 Gb SD (niet SDHC ... want die werken er niet op...) geheugenkaartje te kopen voor m'n mp3's in de concert radio. Iemand enig idee of een micro-SD kaartje even goed zou kunnen werken? Zou nog net iets handiger uitkomen omdat ik dan zo'n micro-SD kaartje even goed in een gsm/mp3-player kan proppen.

edit: volgens http://en.wikipedia.org/wiki/MicroSD zijn ze niet universeel compatibel... is nogal een gok dus.
                                  Last edited by ; 17/08/2008, 22:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                    @ Jaymz : proficiat! dikke configuratie, benieuwd naar die velgen. Neerklapbare achterbank is in België standaard, straf eh...

Ik plan me een 4 Gb SD (niet SDHC ... want die werken er niet op...) geheugenkaartje te kopen voor m'n mp3's in de concert radio. Iemand enig idee of een micro-SD kaartje even goed zou kunnen werken? Zou nog net iets handiger uitkomen omdat ik dan zo'n micro-SD kaartje even goed in een gsm/mp3-player kan proppen.

edit: volgens http://en.wikipedia.org/wiki/MicroSD zijn ze niet universeel compatibel... is nogal een gok dus.
                                    Check mn profiel foto voor de velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichten
                                      Check mn profiel foto voor de velgen!
                                      Ik heb de DVD NAVI+ uit het lifestyle plus pakket meebesteld met de 6cd lader. Kan je daar dan ook een geheugenkaartje ofzo insteken? Een AUX aansluiting is er enkel op de AVANT dacht ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                        Ik heb de DVD NAVI+ uit het lifestyle plus pakket meebesteld met de 6cd lader. Kan je daar dan ook een geheugenkaartje ofzo insteken? Een AUX aansluiting is er enkel op de AVANT dacht ik..
                                        Geen geheugenkaartje met Lifestyleplus... Wel 6 CD lader. In de Avant zou ik een Aux aansluiting hebben (maar heb ze nog niet gezocht/gevonden)
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• onder de armleuning !!!

Comment

Working...
                                          X