Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
    Vandaag besteld:

A4 Limousine
    Motor: 2.0 TFSI (180pk)
    Kleur: Ijszilver metallic
    Uitvoering: Pro-Line
    Bekleding: gewoon standaard zwart
    Velgen: 18' inch 5 ster velgen
    Opties: Blanke sierlijsten alleen voor de rest auto gewoon basic pro-line uitvoering

Productie week: 39 zou in week 41 geleverd worden (nederland)
    En ik heb uiteindelijk 10,5% korting weten te bedingen als particulier. Had eerst 9% gekregen, maar aangezien er een prijsstijging komt van 1,5% voor auto's geproduceerd in oktober heb ik ook deze 1,5% nog bedingd.

Ben erg blij en kan echt niet wachten om deze geweldige auto te krijgen in oktober!!
    Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichten
    Een tijdje geleden heb ik dit forum gevonden. Ik moet zeggen dat ik me verbaasde over de lange levertijden in België. Langer dan 6 maanden wachten op je auto is geen pretje!!! Gelukkig hebben we in Nederland daar geen last van . Waar ik dan wel weer jaloers op ben bij onze zuiderburen, is dat een A4 bij jullie aanzienlijk goedkoper is!!! Ik weet niet wat de 2.0TFSI bij jullie kost, maar de 1.8TFSI met 160 PK is in de standaard versie ruim
    € 7.500 goedkoper bij jullie. Van dat geld kun je leuke opties bestellen.

Maar ach, ik ben iig in de gelukkige positie om een A4 te gaan rijden. Ik heb mijn (lease)auto in week 31 besteld. Productie gaat in week 38/39 plaatsvinden en waarschijnlijk wordt ie in wk 41 in Nederland afgeleverd. Dan nog een weekje wachten om achteraf leer in te laten bouwen (scheelt in de bijtelling, net als de 18" velgen).

Hier de specs van mijn auto:
    2.0TFSI 180pk, Limousine
    Briljantzwart
    Zwart interieur
    Pro Line Business, omvat:
    - Diefstalarlarm
    - Audi rado/CD-navigatiesysteem
    - Audi Soundsystem
    - Middenarmsteun voor
    - Telefoonvoorbereiding
    MF 3-spaaks sportstuur
    Neerklapbare achterbank (belachelijk om voor te betalen, handig om te hebben)
    Blanke sierlijsten
    Audi parking system achter
    Licht- en regensensor
    Sportstoelen voor
    Lichtpakket
    18" LM velgen , MAK Invidia Ice Black
    Licht beige leer met zwarte sticksels (ter vervanging van de zwarte stoffen bekleding) + bies vloermatten in licht beige.

Ik heb niet voor xenon + LED dagrijverlichting gekozen omdat ik het er gewoon niet voor over had om hier € 1.700 voor neer te leggen.

Nu nog 2 maandjes wachten!!!
    Proficiat allebei! Ik heb jullie toegevoegd aan het lijstje op pg. 102.

=> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3951

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
      ...Een AUX aansluiting is er enkel op de AVANT dacht ik..
      ik meen ergens (weliswaar in 't Duits ... dus kan zijn dat ik 't verkeerd begrepen heb...) gelezen te hebben dat berlines besteld of geproduceerd ergens na april ofzo ook wel een AUX aansluiting zouden hebben.

Comment

• Woohooww, net bericht gekregen van garage dat auto zal gemaakt worden in week 37!

Besteld begin 2008! A4 2.0TDI Multitronic met de 2 packs en APS VR/AR

Comment

• Audi zou hier beter zijn klantedienst forum van maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
            Geen geheugenkaartje met Lifestyleplus... Wel 6 CD lader. In de Avant zou ik een Aux aansluiting hebben (maar heb ze nog niet gezocht/gevonden)
            De AUX aansluiting zit onder je armsteun.

Comment

• geinige do-it-yourself mods aan A4s van Duitsers:

Chrome-strips onderaan de grill en rond mistlampen (S-line stylééé):

en

Vrij gewaagd maar wel erg geslaagd: uitzagen/fresen van stukken onderaan de grill naast de mistlichten en chrome rond de mistlichten. Tevens de grill stukken in hoogglans zwart gespoten:
              Die geschlossenen Gitter sehen sehr " billig " aus, deswegen habe ich mir was überlegt. Mit einem Fein Multimaster habe ich die Gitter freigeschnitten so dass…

Deze mod zou ik zelf ook wel durven uitvoeren... als ik zou weten hoe die grill stukken los moeten en netjes kan uitzagen/frezen that is...

Comment

• The soap continues...

Allé, weeral een telleurstelling rijker in het "Audi A4 aflever verhaal". Mijn wagen is in week 31 gebouwd...dus ik begin deze week toch wel nieuwsgierig hoe ver het ermee stond. Ik bel naar Audi Import bij D'Ieteren waar ik werd te woord gestaan door een heel behulpzame dame (ik kan echt niet klagen van mijn contacten met D'Ieteren in tegenstelling tot vele anderen hier). Zij zegt me dus: Ah maar dieje wagen staat al sinds 13/08 bij de dealer (Joly - Kontich), inclusief papieren... Nu, daar wordt ik dus slechgezind van...is het teveel moeite om ff een belleke te geven vanuit de garage?!? Wat wil het toeval nu, mijn Audi A4 B7 moest gisteren nieuwe remblokken hebben en bijgevolg moest ik dus bij Joly zijn. Ik mij daar volledig van den domme gehouden en eens "geïnformeerd" naar de status. Nu komt het:
                "Ah nee, nog niks gezien meneer...ten vroegste volgende week zal dieje wagen binnenkomen." Vanbinnen was ik aan het koken Ik moest 2 uur wachten op de nieuwe remblokken dus toen heb ik maar vanuit de showroom naar Audi Import gebeld met mijn ervaring...dezelfde dame aan de andere kant van de lijn beloofde me om met Joly contact op te nemen. 5 minuten daarna hoorde ik plots iemand aan de receptie bij Joly zeggen: "Iemand van Audi Import aan de lijn!" Dus nogmaals D'Ieteren is echt wel zijn best aan het doen voor mij Tot zojuist nog steeds geen nieuws...dus nog maar even naar diezelfde dame van Audi Import gebeld. Ze zei me dat ze idd gisteren met Joly contact heeft opgenomen en dat ze me zouden contacteren zodra ze de papieren "gevonden" hadden! Ik wist niet wat ik hoorde! Tot op heden nog geen telefoontje van Joly gehad, maar de Audi Import dame gaat hen nogmaals contacteren... To be continued....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
                  Allé, weeral een telleurstelling rijker in het "Audi A4 aflever verhaal". Mijn wagen is in week 31 gebouwd...dus ik begin deze week toch wel nieuwsgierig hoe ver het ermee stond. Ik bel naar Audi Import bij D'Ieteren waar ik werd te woord gestaan door een heel behulpzame dame (ik kan echt niet klagen van mijn contacten met D'Ieteren in tegenstelling tot vele anderen hier). Zij zegt me dus: Ah maar dieje wagen staat al sinds 13/08 bij de dealer (Joly - Kontich), inclusief papieren... Nu, daar wordt ik dus slechgezind van...is het teveel moeite om ff een belleke te geven vanuit de garage?!? Wat wil het toeval nu, mijn Audi A4 B7 moest gisteren nieuwe remblokken hebben en bijgevolg moest ik dus bij Joly zijn. Ik mij daar volledig van den domme gehouden en eens "geïnformeerd" naar de status. Nu komt het:
                  "Ah nee, nog niks gezien meneer...ten vroegste volgende week zal dieje wagen binnenkomen." Vanbinnen was ik aan het koken Ik moest 2 uur wachten op de nieuwe remblokken dus toen heb ik maar vanuit de showroom naar Audi Import gebeld met mijn ervaring...dezelfde dame aan de andere kant van de lijn beloofde me om met Joly contact op te nemen. 5 minuten daarna hoorde ik plots iemand aan de receptie bij Joly zeggen: "Iemand van Audi Import aan de lijn!" Dus nogmaals D'Ieteren is echt wel zijn best aan het doen voor mij Tot zojuist nog steeds geen nieuws...dus nog maar even naar diezelfde dame van Audi Import gebeld. Ze zei me dat ze idd gisteren met Joly contact heeft opgenomen en dat ze me zouden contacteren zodra ze de papieren "gevonden" hadden! Ik wist niet wat ik hoorde! Tot op heden nog geen telefoontje van Joly gehad, maar de Audi Import dame gaat hen nogmaals contacteren... To be continued....
                  ik snap dat niet, als de wagen er is zou je toch al garage zo snel mogelijk uw geld willen zien, dus wagen leveren aan klant?

Comment

• @Svenson: waarom ben jij zo braaf? Ik had Joly al lang geconfronteerd met hun leugens hoor!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      @Svenson: waarom ben jij zo braaf? Ik had Joly al lang geconfronteerd met hun leugens hoor!!
                      Awel, als de papieren niet binnen dit en een uur zijn doorgefaxed naar de leasingmaatschappij zal dat gebeuren ook!

Comment

Ow mijn god... ik zou helemaal balistic gaan!

Comment

Awel, als de papieren niet binnen dit en een uur zijn doorgefaxed naar de leasingmaatschappij zal dat gebeuren ook!
                          Bon, er zit schot in de zaak :-) Morgenvroeg worden de papieren naar de leasing gefaxed, donderdag ga ik de platen halen en vrijdag om13u mag ik de wagen ophalen Nu hopen dat ze doen wat ze beloofd hebben...

Comment

Dit lijkt me toch een bizar verhaal hoor. Ofwel blaas je de feiten hier wat op ofwel houdt D'Ieteren je wat aan het lijntje.

Wij zijn met onze firma al jaren klant bij Joly en de communicatie is altijd heel vlot en open geweest. Als er iets mis was, dan zeiden ze het. Maar dit gebeurde zelden. Alles liep altijd vlot en afspraken werden steeds mooi nagekomen.
                            Mijn A4 avant, besteld op 22/05/08 was voorzien voor begin september. Ongeveer een maand geleden bericht gehad van Joly dat hij waarschijnlijk 2 weken vroeger zou geleverd worden. En idd, ik mag hem morgennamidag gaan ophalen. Ze hebben me bij Joly steeds netjes geïnformeerd over de stand van zaken. Geen klagen dus.

Het zou me niet verbazen moest de fout bij D'Ieteren liggen. Ik geef toe, ze zijn meestal wel vriendelijk en behulpzaam bij D'Ieteren maar dat wil daarom niet zeggen dat ze niets fout doen hé. Heb al een aantal keren meegemaakt dat ze de mist in gingen maar de fout op de dealer proberen te steken.

Ik zou dus toch maar even wachten met een bepaalde partij te beschuldigen van 'leugens' tot je alle details netjes op een rijtje hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                              Dit lijkt me toch een bizar verhaal hoor. Ofwel blaas je de feiten hier wat op ofwel houdt D'Ieteren je wat aan het lijntje.

Wij zijn met onze firma al jaren klant bij Joly en de communicatie is altijd heel vlot en open geweest. Als er iets mis was, dan zeiden ze het. Maar dit gebeurde zelden. Alles liep altijd vlot en afspraken werden steeds mooi nagekomen.
                              Mijn A4 avant, besteld op 22/05/08 was voorzien voor begin september. Ongeveer een maand geleden bericht gehad van Joly dat hij waarschijnlijk 2 weken vroeger zou geleverd worden. En idd, ik mag hem morgennamidag gaan ophalen. Ze hebben me bij Joly steeds netjes geïnformeerd over de stand van zaken. Geen klagen dus.

Het zou me niet verbazen moest de fout bij D'Ieteren liggen. Ik geef toe, ze zijn meestal wel vriendelijk en behulpzaam bij D'Ieteren maar dat wil daarom niet zeggen dat ze niets fout doen hé. Heb al een aantal keren meegemaakt dat ze de mist in gingen maar de fout op de dealer proberen te steken.

Ik zou dus toch maar even wachten met een bepaalde partij te beschuldigen van 'leugens' tot je alle details netjes op een rijtje hebt.
                              Ik vertel gewoon de feiten zoals ze gebeurd zijn, ik blaas helemaal niks op en ik denk dat ik er nog vrij rustig onder blijf ...Gisteren was de wagen volgens Joly nog niet eens gearriveerd en ik zou ten vroegste begin volgende week mogen langskomen om hem af te halen... Maar na 2 telefoontjes van D'Ieteren mag ik hem plots vrijdag gaan halen? Toch wel bizar, niet? En mij hebben ze nooit geïnformeerd over de stand van zaken...ik moest er altijd zelf achter gaan...maar ik ben dan ook "maar" een leasingklant...misschien dat dat er wat mee te maken heeft?

Comment

Ik vertel gewoon de feiten zoals ze gebeurd zijn, ik blaas helemaal niks op en ik denk dat ik er nog vrij rustig onder blijf ...Gisteren was de wagen volgens Joly nog niet eens gearriveerd en ik zou ten vroegste begin volgende week mogen langskomen om hem af te halen... Maar na 2 telefoontjes van D'Ieteren mag ik hem plots vrijdag gaan halen? Toch wel bizar, niet? En mij hebben ze nooit geïnformeerd over de stand van zaken...ik moest er altijd zelf achter gaan...maar ik ben dan ook "maar" een leasingklant...misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
                                Denk dat leasingklanten evengoed behandeld worden als de rest. Een klant is een klant hé.
                                Het is nu wel zo dat de persoon verantwoordelijk voor het afleveren van de wagens bij Joly een weekje met congé geweest is (de week van het lang weekend) en pas sinds gisterennamiddag terug aan het werk is. Misschien dat er daarmee even wat misliep in de communicatie.

Comment

• @oooo: zonder in te gaan op dit specifiek geval en op Joly als dealer.
                                  Het is een feit dat particulieren soms nogal eens minder goed behandeld worden dan bedrijven of grote klanten

nu verander je ook van verhaal hé: werknemer op verlof dus het loopt in het honderd. Ja dikke pech als je dan als klant net die week je auto wil hebben

Comment

@oooo: zonder in te gaan op dit specifiek geval en op Joly als dealer.
                                    Het is een feit dat particulieren soms nogal eens minder goed behandeld worden dan bedrijven of grote klanten

nu verander je ook van verhaal hé: werknemer op verlof dus het loopt in het honderd. Ja dikke pech als je dan als klant net die week je auto wil hebben
                                    'in het honderd lopen' is nogal sterk uitgedrukt hé. Denk dat er in alle bedrijven wel eens iets 'misgecommuniceerd' wordt. Niet? Ok, we hebben allemaal graag snel onze nieuwe wagen maar op die paar dagen zal het niet aankomen zeker?

Hoewel da'k moet toegeven dat 3 maanden wachten toch al lang genoeg was (en dan mag ik nog niet klagen in vergelijking met sommige anderen op dit forum)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                      'in het honderd lopen' is nogal sterk uitgedrukt hé. Denk dat er in alle bedrijven wel eens iets 'misgecommuniceerd' wordt. Niet? Ok, we hebben allemaal graag snel onze nieuwe wagen maar op die paar dagen zal het niet aankomen zeker?

Hoewel da'k moet toegeven dat 3 maanden wachten toch al lang genoeg was (en dan mag ik nog niet klagen in vergelijking met sommige anderen op dit forum)
                                      Inderdaad...dik 6 maanden ondertussen

Comment

• @oooo: zwaar off-topic aant gaan

Uiteraard kan er iets mislopen, maar ze gaan wel weten welke auto geleverd is en welke niet hoor. Dus een antwoord a la "Uw auto is geleverd maar deze zal pas volgende week klaar zijn voor afhaling" is beter dan liegen

Comment

@oooo: zwaar off-topic aant gaan

Uiteraard kan er iets mislopen, maar ze gaan wel weten welke auto geleverd is en welke niet hoor. Dus een antwoord a la "Uw auto is geleverd maar deze zal pas volgende week klaar zijn voor afhaling" is beter dan liegen
                                          Met alle respect maar dit topic gaat al tijden off-topic.

Het gaat niet meer om de Audi A4 B8 maar over de levertijden bij Audi en gratis reclame voor D'ieteren.

Terwijl de levertijden gewoon goed zijn (in NL) dus we niets te klagen hebben.
                                          Dat er in Belgie iets mis gaat lijkt me meer een verkeerde inschrijving iod.

Maar inhoudelijk over de Audi zelf is er maar mondjesmaat.

Beetje vervelend vindt ik

Comment

Working...
                                          X