Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
    Dat zal niet gaan. Allé 't is te zeggen, je kunt wel led-verlichting erin stoppen maar dan ben je wettelijk niet in orde. Reden: als je LED's hebt, ben je ook verplicht om koplampsproeiers te hebben zodat je koplampen steeds proper zijn. Wanneer je koplampen vuil zijn, dan kan dat vuil de lichtstraal van de LED's immers afbuigen en zo je tegenliggers verblinden.

Ik vrees dat je dus vast zit aan je huidige config.
    Als hij xenons heeft heeft hij ook koplampsproeiers en dan zou het wel gaan. Normaal is dat allemaal wel mogelijk, de vraag is alleen wat ze er voor vragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Als hij xenons heeft heeft hij ook koplampsproeiers en dan zou het wel gaan. Normaal is dat allemaal wel mogelijk, de vraag is alleen wat ze er voor vragen...
      Zou hij dan ook niet automatisch LED's hebben als hij xenon heeft?

Comment

• Idd, zonder Xenons geen leds

Comment

• iemand al enige ervaring met audi music interface?
          had het nl besteld maar bleek niet geinstalleerd te zijn in mijn wagen
          in de garage hebben ze dit geinstalleerd maar is niet origineel zoals het af fabriek is (is een gewoon zwart blokje met kabels aan zonder opbergvak voor i-pod)
          nu komen de titels niet op mijn beeldscherm

nu is mijn vraag of dit bij de originele audi music interface wel het geval is?
          vind het namelijk nogal omslachtig om op je i pod steeds een titel te kiezen (kan het wel bedienen aan men stuur en middenconsole maar wat is het nut ervan als je toch je i pod nodig hebt als je een liedje wil kiezen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
            nu komen de titels niet op mijn beeldscherm
            nu is mijn vraag of dit bij de originele audi music interface wel het geval is?
            Normaal komen de titels op je beeldscherm
            Niet tevreden zijn met dat klein zwart blokje, maar vraag (eis) een dension 500 ... die heeft ongeveer dezelfde functionaliteit als de originele AMI
            Ze verkopen of verkochten die dension in de audi shop voor 400 euro ofzoiets (niet geplaatst)
            Is misschien iets duurder dan wat ge hebt betaald voor de AMI (ken de prijs niet exact), maar zij zijn in fout.
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
              Normaal komen de titels op je beeldscherm
              Niet tevreden zijn met dat klein zwart blokje, maar vraag (eis) een dension 500 ... die heeft ongeveer dezelfde functionaliteit als de originele AMI
              Ze verkopen of verkochten die dension in de audi shop voor 400 euro ofzoiets (niet geplaatst)
              Is misschien iets duurder dan wat ge hebt betaald voor de AMI (ken de prijs niet exact), maar zij zijn in fout.
              idd zij nemen de kosten voor zich dus daarom willen ze de kosten wss zo laag mogelijk houden
              is het dan niet mogelijk om de originele versie te installeren?
              dit lijkt me toch absurd dat dit niet kan?
              of vergis ik me?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikketje Bekijk Berichten
                is het dan niet mogelijk om de originele versie te installeren?
                dit lijkt me toch absurd dat dit niet kan?
                of vergis ik me?
                Dat kan zeker, er bestaan zelfs retro-fit kits voor
                incl aangepast handschoenkastje etc valt dat natuurlijk wel veel duurder uit, ik denk zelfs het dubbele van een dension 500 ... maar dat is uiteindelijk de dealer (of audi zelf) z'n probleem

edit: aangepast handschoenkastje is misschien zelfs niet meer nodig

het kan dus wel degelijk
                Last edited by viperman; 22/08/2008, 18:48.

Comment

Dat kan zeker, er bestaan zelfs retro-fit kits voor
                  incl aangepast handschoenkastje etc valt dat natuurlijk wel veel duurder uit, ik denk zelfs het dubbele van een dension 500 ... maar dat is uiteindelijk de dealer (of audi zelf) z'n probleem
                  dan zal ik heel snel terug bij dielis staan
                  heb er tenslotte voor betaald (nu is het mss een oplossing van 50€ ofzo)
                  en eisen dat het origineel hoeft te zijn

bedankt alvast voor de info

Comment

• A4 Velgen

Hallo,

Weet er iemand op welke plaatsen je velgen kan kopen voor de nieuwe A4, ik heb er al enkele maar, alle extra zijn welkom!! :-)

Kris.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                      Hallo,

Weet er iemand op welke plaatsen je velgen kan kopen voor de nieuwe A4, ik heb er al enkele maar, alle extra zijn welkom!! :-)

Kris.
                      Audi shop?
                      Anders zorgen dat je de ET waarde kent en dan koop je ze waar je wil

Comment

• Vanavond eens met een Berline S-Line gereden, de 136pk versie. (heb een B6 Avant S-Line)
                        Rijdt niet harder dan m'n huidige op 17" dus dat was een aangename verrassing.
                        Auto had servotronic en dat is wel aangenaam, superzacht sturen wanneer je traag rijdt en een stuk harder wanneer je rijdt. Kan natuurlijk niet vergelijken met hoe het standaard is maar kan een goeie optie zijn.

MMI en al de knoppen lijken wat overdonderend maar het systeem zit wel goed in elkaar. Even moeten zoeken achter de volumeknop maar die kon ik eerst niet zien door de pook
                        De olifantenspiegels zijn wel enorm maar kan je niet veel aan doen. Heb nu 172pk dus 136pk viel dik tegen, dat is te weinig voor die auto om vlot te rijden. Geluid in de auto viel heel goed mee al rijdend.

Algemene indruk: ik had niet echt een wauw gevoel maarja als je er al één hebt ben je misschien minder onder de indruk. De motor (slak) stoorde me mateloos dus ik ga zeker nog eens met de 2.0tdi 170pk rijden als hij beschikbaar komt om te zien als die beter is. Het is nu wachten op d'ieteren, de motor staat al in de officiële brochure.

Levertijd is 3 maanden + 1 maand reserve. Veel problemen met de A5 omdat het in Duitsland zo'n succes is. S5 zou daar supergoed verkopen. Tegen de 1 jaar wachten en ook nog geen nieuws over de 2.0tdi 170pk (A5). Ze hopen nu dat die motor voor alle modellen beschikbaar komt met de lancering van de Q5.

Er stond daar ook een TT met Exclusive leder, GPS, ... prachtig gewoon binnenin. Een mens zou even twijfelen maar 48.000euro met wat opties voor een 2-zitter blijft veel geld

Comment

• Gala

Ik heb de standaard radio ( Chorus), maar vindt in het boekje niets terug over de instellinggen "Gala" bij de soundafstelling. Weet iemand waarover dit gaat ? Voor de rest zalige wagen om mee te rijden. Beige interieur geeft de wagen extra klasse.

Comment

• is gala niet gewoon de functie die ervoor zorgt dat de radio harder gaat spelen wanneer je sneller rijdt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                              is gala niet gewoon de functie die ervoor zorgt dat de radio harder gaat spelen wanneer je sneller rijdt?
                              Inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                                Hallo,

Kris.
                                www.fns-velgen.be
                                www.autoexclusive.be (Heppignies, heel veel keuze)
                                www.deconde.be (heb de mijne daar gehaald, zij halen die bij Centrale Americaine in Brussel maar aan een betere prijs)

Comment

• Iets voor LED liefhebbers die ze er niet op hebben maar wel willen.
                                  Niet in de koplamp maar ook niet zo'n vreemde kerstslinger!!

Ne manquez pas les nouveautés musicales qui redéfinissent le paysage actuel de la musique.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                    Vroeger moest je vanop een helling kunnen vertrekken om je rijbewijs te halen. Zal wat worden als er zo'n mensen opeens een auto hebben zonder hill hold. Ik zou zeggen, leer met de auto rijden en dan heb je dat allemaal niet nodig
                                    Wat voor zever is dat nu weer? Ik zie gewoon de correlatie niet tussen met de auto kunnen rijden en hill hold.
                                    Dat is gewoon comfort en het ene sluit het andere niet uit.
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Ik heb ook op een helling moeten vertrekken hoor voor m'n rijbewijs, en dat ging perfect. En toch kan ik echt genieten van die Hill Hold functie. Van de rem af en dan meer dan tijd genoeg om rustig te starten, hoe hoog het hellingspercentage ook is (het moet wel rijdbaar blijven hé ).

Comment

een dension 500 ... die heeft ongeveer dezelfde functionaliteit als de originele AMI
                                        Super tip van die Dension 500 - heb gelijk mijn dealer gebeld en de bestelling aangepast. Wel vreemd dat die verkoper zelf niet op dit idee is gekomen.

Bedankt voor de tip!

Comment

• Graag gedaan

Comment

Working...
                                          X