Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Algemene indruk: ik had niet echt een wauw gevoel maarja als je er al één hebt ben je misschien minder onder de indruk. De motor (slak) stoorde me mateloos dus ik ga zeker nog eens met de 2.0tdi 170pk rijden als hij beschikbaar komt om te zien als die beter is. Het is nu wachten op d'ieteren, de motor staat al in de officiële brochure.
Misschien ook eens een 320d testrijden dan. Die is nu te bestellen en kan zelfs nog op een redelijke termijn geleverd worden
Super tip van die Dension 500 - heb gelijk mijn dealer gebeld en de bestelling aangepast. Wel vreemd dat die verkoper zelf niet op dit idee is gekomen.
Bedankt voor de tip!
Kan je die Dension 500 ook bestellen via de Audi Shop? Ik heb heb de DVD + Navi besteld maar geen interface. Heb wel de front 6 cd lader.
Kan de Dension 500 dan worden aangesloten? Waar wordt dit dan geplaatst?
Ik wil mijn tomtom 730tmc laten inbouwen ipv met zuignap te werken. Heeft iemand dit reeds laten doen ? Ik zou die graag thv de luchtroosters hebben. Iemand een adres van een degelijke inbouwer in W Vl. ?
Ben ik van plan, maar moet nog wachten tot half sept hé op de FL. BMW levert op 2 maand.
T'wordt de A4 of een 320d
Gelijk heb je, het kan nooit kwaad om eens bij de concurrentie te gaan kijken ... de A4 is een dijk van een wagen, maar wat motorisatie betreft zit er een gat in het gamma van Audi: er is (nog) niks vergelijkbaars met een 320d. Om vergelijkbare prestaties te hebben, moet je momenteel al naar de dorstigere, duurdere en voor België minder interessante 2.7 TDI grijpen. Hopelijk komt die 2.0 TDI 170 er gauw...
En ja die levertermijnen bij Audi ... dat swingt echt wel de pan uit.
Gelijk heb je, het kan nooit kwaad om eens bij de concurrentie te gaan kijken ... de A4 is een dijk van een wagen, maar wat motorisatie betreft zit er een gat in het gamma van Audi: er is (nog) niks vergelijkbaars met een 320d. Om vergelijkbare prestaties te hebben, moet je momenteel al naar de dorstigere, duurdere en voor België minder interessante 2.7 TDI grijpen. Hopelijk komt die 2.0 TDI 170 er gauw...
En ja die levertermijnen bij Audi ... dat swingt echt wel de pan uit.
Inderdaad, verkoper drong wat aan voor de 2.7tdi 170pk maar die taksen zijn te hoog. Ik wil een 2.0 en ze weten momenteel dus niets hé. Zelfde voor de getinte ruiten, wil ik ook en Audi kan ze nog niet leveren.
Ik begrijp dat veel mensen geen keus hebben (leasing) maar zo'n 136pk is gewoon te weinig voor die auto (gewicht). Ik wil dan nog een Avant dus iets zwaarder dan een Berline.
De motor uit de 123d bedoel je? Die is (nog?) niet verkrijgbaar in de 3-serie ....
Zal dan ook wel niet komen, er veranderd niets aan de motoren met de FL zeiden ze in de garage. Van Audi zou D'Ieteren eind aug nieuws hebben omtrent de 2.0 170pk, t'is bijna eind aug hé
zo'n 136pk is gewoon te weinig voor die auto (gewicht). Ik wil dan nog een Avant dus iets zwaarder dan een Berline.
Komaan ! Met die motorisatie kun je zéér vlot in het verkeer rijden !
Er zijn genoeg 2 liter A6 Avants, als die motor te licht zou zijn plaatsen ze die nooit in die auto en die weegt nog meer he
Komaan ! Met die motorisatie kun je zéér vlot in het verkeer rijden !
Er zijn genoeg 2 liter A6 Avants, als die motor te licht zou zijn plaatsen ze die nooit in die auto en die weegt nog meer he
Ik ga zelfs de 120 pk nemen ipv de 136 pk om een pak meer opties te kunnen kiezen. Wat een wannabe moet ík dan niet zijn
hell, ik wou zelfs mijn bestelling van de 136 pk nog laten veranderen toen de 120 pk versie uit kwam (niet zozeer omdat 't goedkoper ging uitkomen maar wel omdat ik er dan 18 ipv 17 inchers kon opleggen ) ... maar de fleetmanager & leasing waren te tam om een herberekening te doen.
hell, ik wou zelfs mijn bestelling van de 136 pk nog laten veranderen toen de 120 pk versie uit kwam (niet zozeer omdat 't goedkoper ging uitkomen maar wel omdat ik er dan 18 ipv 17 inchers kon opleggen ) ... maar de fleetmanager & leasing waren te tam om een herberekening te doen.
Idem hier, voor mij was de komst van die 120 pk een godsgeschenk: 17" velgen, xenon, lounge pack, ... en meer van dat lekkers ... het kon plots allemaal wel in het budget.
Ik vind die 136pk ook genoeg om vlot mee te komen in't verkeer, maar het hangt er ook vanaf wat je gewend bent. Dragonfly schreef eerder dat hij nu 172pk heeft ... en dan kan 136pk wel tegenvallen.
Die 120pk versie van de 2.0TDI vind ik eigenlijk maar een zwaktebod van Audi. Men had dat vermogen evengoed uit een kleinere cylinderinhoud kunnen halen, waardoor de verkeersbelasting lager uitvalt en je in leasing weer meer opties kan kiezen.
Is altijd je eigen voorkeur hé, ik heb graag iets meer vermogen als je eens iemand wil inhalen of als je op de snelweg van 120 naar 140 wil. Dan komt die 136pk wat tekort.
Die 120pk hebben ze gemaakt voor de leasing markt hé, uitstoot is populair en in veel bedrijven kan je alleen nog een 90% aftrekbare wagen kiezen.
Comment