Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Komaan ! Met die motorisatie kun je zéér vlot in het verkeer rijden !
    Er zijn genoeg 2 liter A6 Avants, als die motor te licht zou zijn plaatsen ze die nooit in die auto en die weegt nog meer he
    Wat die 2.0 motor betreft op een A6, Audi is niet dom hé. Ze halen 75% van hun omzet uit de leasemarkt en het is maar sinds dat de 2.0 er gekomen is dat de A6 beginnen verkopen is. Die liggen niet wakker van prestaties, de koper heeft namelijk genoeg keuze uit de 2.7 motoren als hij meer power wil. Waarom denk je dat ze een 120pk versie uitbrengen van de A4, alleen maar voor de leasemarkt met zijn CO² uitstoot. Dat je tevreden bent met je 136pk is goed maar sluit aub je ogen niet voor Audi z'n marketingskills

Er komt nu een 2.0 op de A5/Q5 en er is er al één op de TT. Ze doen dat alleen voor de mensen over de streep te halen die anders afhaken omdat de taxen te duur zijn. Dat die auto niet vooruit gaat is de klant zijn probleem.

Voor de leasingbudgetten, geld speelt idd geen rol. Zij kijken alleen naar de restwaarde van de wagen en daarop wordt de prijs bepaald. Dan is een Lounge pack interessanter dan sportzetels met alcantara.
    Last edited by dragonfly; 28/08/2008, 00:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Wat die 2.0 motor betreft op een A6, Audi is niet dom hé. Ze halen 75% van hun omzet uit de leasemarkt en het is maar sinds dat de 2.0 er gekomen is dat de A6 beginnen verkopen is. Die liggen niet wakker van prestaties, de koper heeft namelijk genoeg keuze uit de 2.7 motoren als hij meer power wil. Waarom denk je dat ze een 120pk versie uitbrengen van de A4, alleen maar voor de leasemarkt met zijn CO² uitstoot. Dat je tevreden bent met je 136pk is goed maar sluit aub je ogen niet voor Audi z'n marketingskills

Er komt nu een 2.0 op de A5/Q5 en er is er al één op de TT. Ze doen dat alleen voor de mensen over de streep te halen die anders afhaken omdat de taxen te duur zijn. Dat die auto niet vooruit gaat is de klant zijn probleem.

Voor de leasingbudgetten, geld speelt idd geen rol. Zij kijken alleen naar de restwaarde van de wagen en daarop wordt de prijs bepaald. Dan is een Lounge pack interessanter dan sportzetels met alcantara.
      Overdreven toch? Ik heb overlaatst met een A6 4F 2.0 TDI meegereden en dat verliep best soepel

Comment

Denk je nu echt dat ze speciaal voor een apenland als dit een 2.0 tdi in hun A6 hebben gelegd om beter te verkopen??
        Belgie is een van de weinige landen waar de taksen zo hoog lagen of liggen.
        Vandaag de dag is dit natuurlijk wel wat anders vermits er zal overgeschakeld worden naar taks op CO² uitstoot.
        Enne een A6 2.0 tdi kun je toch niet echt traag noemen!!!(vrouw heeft een A6 Avant)

Comment

• Kan Iemand Zeggen Als Je Met De Navigatie Plus Van Audi A4 Ook Dvd's Kijken
          En Divx Of Zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
            Kan Iemand Zeggen Als Je Met De Navigatie Plus Van Audi A4 Ook Dvd's Kijken
            En Divx Of Zo
            Neen, Dat Kan Niet.

Comment

• Zo'n A6 2.0tdi rijdt inderdaad best wel vlot,alé dat gevoel krijg je toch door het redelijk hoge trekkracht.

Comment

• Is Er Een Optie Om Dvd's Te Kijken Op De Dvd Navigatie Van De A4?

Comment

Is Er Een Optie Om Dvd's Te Kijken Op De Dvd Navigatie Van De A4?
                  In 'audishop' staat bvb een dvd-speler die je kan laten installeren in de wagen. Deze kan op het MMI/GPS scherm afgespeeld worden.

Comment

Is Er Een Optie Om Dvd's Te Kijken Op De Dvd Navigatie Van De A4?
                    Ik Vermoed Dat Je Daarvoor Een Audi Video Multimedia Interface Bakje Moet Aanschaffen.
                    Trouwens, Waarom Schrijf Je Iedere Eerste Letter Van Je Woorden Met Een Hoofdletter? Ik Vind Dat Best Wel Omslachtig Eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                      In 'audishop' staat bvb een dvd-speler die je kan laten installeren in de wagen. Deze kan op het MMI/GPS scherm afgespeeld worden.

http://www.shop.audi.be/catalogue.as...1078.1143.1158
                      Ik denk dat je dit erbij moet kopen: http://www.shop.audi.be/article.aspx...742&catId=1151

Comment

• IK ZIT OP WERK EN DAAR STAAT EEN PROGRAMMA OP DAT ALLES IN GROTE LETTERS OM ZET KAN DA NIET DICHT DOEN
                        EN ALS IK IETS INGEEF DAN ZIE IK ALLES IN HOOFD LETTERS MAAR DAN IN DE POST DAN IS BEGINBT ALLES MET HOOFDLETTERS? STOM, HEB NU ALLES IN HOOFDLETTERS GEZET

NOGMAALS BEDANKT VOOR DE INFO
                        Last edited by ; 28/08/2008, 14:35.

Comment

De 2.0 136 pk is er niet alleen gekomen voor de leasemarket. Voor 75% van de mensen is 136 pk genoeg in zo'n wagen.

Aangeven dat een wagen die in minder dan 10s 100km/u bereikt en een topsnelheid heeft van meer dan 200 km/h is volgens mij ronduit idioot

De marketingskills van Audi (en andere merken) bestaan er in mensen nog eens 10000 EUR meer te laten betalen om nog meer pk's onder de motorkap te steken , terwijl je zonder deze extra pk's ook meer dan vlot mee kan in het verkeer
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            Ik Vermoed Dat Je Daarvoor Een Audi Video Multimedia Interface Bakje Moet Aanschaffen.
                            Da begint dan wel een duur grapje te worden hé. Ik was eigenlijk van plan dat te laten installeren achteraf, maar +800 euro vind ik dat toch ni waard hoor. Op men ipod heb ik een 8tal full movies staan. Kan je die dan gewoon via de ipod afspelen op het MMI scherm met 'audi music interface'?
                            Last edited by ; 28/08/2008, 14:41.

Comment

Op men ipod heb ik een 8tal full movies staan. Kan je die dan gewoon via de ipod afspelen op het MMI scherm met 'audi music interface'?
                              that's a negatory.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                that's a negatory.
                                Ik dacht dat 'audi music interface' het scherm van de ipod overneemt op het MMI-scherm. Ik dacht zo een film of muziekdvd'tje te kunnen afspelen.

Comment

Ik dacht dat 'audi music interface' het scherm van de ipod overneemt op het MMI-scherm. Ik dacht zo een film of muziekdvd'tje te kunnen afspelen.
                                  Nee, dat kan niet.

Hier vind je alle info over de Audi Music Interface (wel in het Duits).

Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

Comment

heb vandaag de audi a4 besteld
                                    deepseeblue
                                    s-line exterieur
                                    s-line verlaging 30mm
                                    2.0 tdi 143pk
                                    sportzetels mustang bruin
                                    xenon lights
                                    cruise control
                                    bang and olufsen
                                    audi music interface
                                    radio symphony
                                    multifunctionele sportstuur
                                    19" r8 velgen

levering begin 2009,eind janurai ten vroegste
                                    heb hem gewijzigd
                                    ibiswit
                                    2.0 tdi 143pk
                                    lifestyle plus pack
                                    lounge pack
                                    s-line exterieur
                                    s-line verlaging 30mm
                                    xenon lights
                                    cruise control
                                    bang and olufsen
                                    audi music interface
                                    dvd navigatie
                                    multifunctionele sportstuur
                                    banden spaning controle
                                    geleverd met 17" structure banden worden omgewisseld
                                    tot winter banden tegen prijs verschil
                                    255/35 19" etabeta tetsutt 255/35

nog een vraagske heeft er iemand met de sline 3mm verlagging en 19" velgen
                                    rij maar 12000km per jaar dus 65km autosnelweg heen en terug naar mijn werk elke dag
                                    want de mening verschild nog wat vindt op de forum

Comment

• De 18" en 3mm is alleszins geen probleem. Op een A5 s-line is 19" geen probleem maar nog niet getest met een A4.
                                      Maar als je maar 12K doet is dat niet erg hé, ik doe er 70K per jaar.

P.S.: waarom geen echte S-line ipv alleen de exterior packs te bestellen??
                                      En je sig klopt niet, zal febr 2009 moeten zijn zeker

Comment

heb hem gewijzigd
                                        ibiswit
                                        Deze combi vind ik maar "zozo", op dat gebied heb je idd wel een unieke auto want denk niet dat er nog iemand met deze combo rijdt ;-)
                                        Last edited by E90N; 29/08/2008, 20:18.
                                        Sintruin till I die

Comment

P.S.: waarom geen echte S-line ipv alleen de exterior packs te bestellen??
                                          En je sig klopt niet, zal febr 2009 moeten zijn zeker
                                          sline pack vindt ik maar niks en dacht dat je dan geen mustang bruine kon kiezen,
                                          en bedankt zal mijn sig veranderen

Comment

Working...
                                          X