Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe C is comfortabeler en beter uitgerust.
De A4 is beter op elk ander vlak, zoals daar zijn: rijgedrag, binnenruimte, afwerking, motor (common-rail TDI), verbruik,...
Ik kan niet wachten tot ik en mn vader hem ook eens mogen gaan testen . Ben echt benieuwd hoe hij voelt zowel in rijgedrag, comfort,...
Comment
-
idem!
December kan niet vroeg genoeg komen
Hoe groot zou diene man zijn die vanachter zit? :p
en kben echt zo verliefd op da interieur
Sowieso komt er bij ons Alcantara bekleding (en dus automatisch sportzetels ), mn ouders houden niet zo geweldig van volledig leder en stoffen zetels hoeft niet meer :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichtenidem!
December kan niet vroeg genoeg komen
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenHoe groot zou diene man zijn die vanachter zit? :p
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenSowieso komt er bij ons Alcantara bekleding (en dus automatisch sportzetels ), mn ouders houden niet zo geweldig van volledig leder en stoffen zetels hoeft niet meer :p
Comment
-
Ik vind 't een SUPERknappe auto, met voorsprong de knapste binnen z'n segment. Enkel de Alfa Romeo 159 benadert of evenaart 'm, met name dan door z'n charisma, en ook de Lexus IS vind ik (indien mooi uitgerust) bijna op dezelfde hoogte komen, vooral omdat die laatste 't meeste chic heeft van dat segment.
Ik vind 'm in ieder geval duidelijk knapper dan de BMW '3 en de Mercedes C. En ik vrees dat zelfs een ingrijpende facelift achteraan bij de BMW '3 daar niks aan zal veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Mijn ouders zijn ook niet zo voor volledig leer. Maar dan wel weer voor Alcantara en leer combinatie, en dat ik eerlijk gezegd ook mijn favoriet .
Over de kleur van het interieur hoeven we thuis ook gelukkig niet te discussieren -> gwn simpel donker/zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenDe zetel in de tvhoek bij ons is in alcantara en vinden we veel zachter en "warmer" dan leer. De optie alcantara veronderstelt toch alcantara-leer combinatie, niet? Je kan toch niet enkel alcantara hebben?
Over de kleur van het interieur hoeven we thuis ook gelukkig niet te discussieren -> gwn simpel donker/zwart
Bij ons zal het waarschijnlijk ook een zwart interieur worden. Ik vind een bleker interieur ook enorm mooi, maar het vergt meer onderoud omdat het zo bleek is en je er elke plek op ziet.. Maar een zwart interieur vind ik even mooi, dus is geen probleem
Comment
-
Er gaat geen dag voorbij of ik denk aan deze prachtwagen en het is nog zooo lang wachten op de Avant :'(
Wel al oud maar denk niet dat het hier al gestaan heeft: review v autowereld.com
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Conclusie:
De nieuwe Audi A4 is dynamischer dan ooit. Vooral het onderstel heeft Audi naar een zeer hoog niveau weten te tillen. Comfort en sportiviteit gaan dankzij Audi Drive Select hand in hand en biedt veel mogelijkheden om zelf het karakter van je A4 aan te passen. Het motorengamma is compleet en biedt voor elk wat wils. De 2.0 TDI is een stuk stiller dan zijn voorganger en komt eigenlijk nooit vermogen tekort. Wie meer spektakel wenst kan altijd kiezen voor de krachtige zescilinders en uiteraard de nieuwe 1.8 liter turbomotor. Het veiligheidsniveau is dankzij tal van innovatieve opties naar een hoger plan getild. En wie houdt van luxe kan kiezen voor vele comfortverhogende zaken. Kortom, de BMW 3-serie en Mercedes C-klasse moeten weer op hun tellen gaan passen.
Comment
-
Maar om eerlijk te zijn, lijkt de Audi Drive Select-optie mij niet zo nuttig..Voor gewoon gebruik is het toch niet nodig?
Net of je iedere ochtend bij het vertrek steevast denkt: "welke rijstijl ga ik me vandaag eens aanmeten?" Hmm ... let me think ...
Rijstijl varieert constant, dus ik zie me niet meteen continu in dat menuutje de rijstijl aan te passen ...
Comment
-
-
Ik wist niet goed nieuw topic hiervoor of niet, dus post ik de foto's van de toekomstige S4.
Bron: Fourtitude
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wist niet goed nieuw topic hiervoor of niet, dus post ik de foto's van de toekomstige S4.
Bron: Fourtitude
Edit: Hier heb je het topic over de Audi S4 in "Scoops en Prototypes".
Comment
-
oefie, mn bron was juist
Lijken me "goeie" prijzen te zijn.
Ben benieuwd naar prijzen Avant.
Comment
-
Komt er nog een zwaardere versie van de 2.0tdi? Een 170-180pk variant? Of ben je genoodzaakt van een 2.7 te nemen als je meer pk's wil?
Comment
Comment