Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
    Zo iets: http://bp2.blogger.com/_1QQu624CMMw/..._Audi_A4_7.jpg

Mooi om te zien maar volgens mij voelt diene mens elke chique die op de grond plakt ...
    Ik vind het zelfs niet mooi om te zien. Die velgen tot daar aan toe, maar de verlaging is er echt over. Van stijlvolle auto tot johnnykar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
      Ik vind het zelfs niet mooi om te zien. Die velgen tot daar aan toe, maar de verlaging is er echt over. Van stijlvolle auto tot johnnykar
      Ja ik had het eigenlijk ook alleen maar over de velg.

Als Johnny bak haalt deze toch wel goud of zilver:

Comment

Ja ik had het eigenlijk ook alleen maar over de velg.

Als Johnny bak haalt deze toch wel goud of zilver:
        ]
        Hilarisch!

Comment

• ... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!

Op duitse forums zoals motor-talk worden er wel geinige en informatieve dingen gepost over de A4 zoals dit trukje:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Iemand die de Deutsche sprache wat beheerst? : http://www.motor-talk.de/forum/zeige...-t1892021.html

Ook een topic over verborgen menu's in de MMI van de A4: http://www.motor-talk.de/forum/inhal...-t1930469.html

enfin.. misschien niet direct toepasbaar ofzo ... maar hey... 't gaat tenminste wel over de A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
            ... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!

Op duitse forums zoals motor-talk worden er wel geinige en informatieve dingen gepost over de A4 zoals dit trukje:

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als je over de A4 wil praten, waarom toon je dan een filmpje van de A5?

Comment

Als je over de A4 wil praten, waarom toon je dan een filmpje van de A5?
              godverdegodver

allee ja... tot zover mijn poging om 't hier terug wat on topic te krijgen ...

ow en hier nog een knappe interior-shot:

... nog 2 of 3 weekjes Renio... geduld Renio ... geduld...
              Last edited by ; 02/09/2008, 23:33.

Comment

godverdegodver

allee ja... tot zover mijn poging om 't hier terug wat on topic te krijgen ...

ow en hier nog een knappe interior-shot:

... nog 2 of 3 weekjes Renio... geduld Renio ... geduld...
                'k vind de middenconsole nogal kaal zonder de knopjes en MMI bediening aan de versnellingspook.

Ik heb liever het 'cockpit' gevoel met al mijn knopjes Zoals deze dus:

Comment

'k vind de middenconsole nogal kaal zonder de knopjes en MMI bediening aan de versnellingspook.
                  spelbreker

Ik had geen budget meer voor extra knopjes euh...

Comment

spelbreker

Ik had geen budget meer voor extra knopjes euh...
                    Als ge veel in de file staat zoals ik dan is dat toch wel handig. Dan heb je iets om mee te prullen. Probleem is dat ik er ook mee zit te prullen terwijl ik aan het rijden ben .

Bediening van heel de MMI (navigatie, radio, multimedia, info, addresbook, ...) is best ok en redelijk intuitief.

Waar ik niet tevreden van ben is het multiefunctiestuur. Het enige wat je kan is is switchen tussen radiozenders of liedjes en je geluid regelen. Wat ik mis is: mute functie, liedjes voortspoelen, regelen geluid van de navigatie, ... Vooral dat laatste is hinderlijk. Wanneer mijn bluetooth telefoon gaat, dan wordt het geluid van mijn radio wel automatisch uitgeschakeld maar die madam van de GPS blijft maar doorratelen. Wreed ambetant als je dan net met iemand aan de telefoon hangt ...

Comment

• Hallo,

Mijn a4 is definitief bevestigd voor productie week 37 (volgende week dus) Besteld begin 2008. De verkoper van de garage wist me zelfs de dag te zeggen waarop hij gemaakt wordt! :-) (zijnde 3° dag van die week, 10/09 dus)

Vraagje:

Iemand ervaring hoe lang het duurt vooraleer auto en papieren enz in de garage zijn?

Kris.

Comment

• Nog een vraagje:

Ik heb het spiegelpakket 2 mee besteld, iemand een idee of de spiegels dan automatisch inklappen bij het vergrendelen van de wagen? En ook terug uitklappen bij openen of starten van de wagen?

Comment

Bediening van heel de MMI (navigatie, radio, multimedia, info, addresbook, ...) is best ok en redelijk intuitief.
                          Valt idd beter mee dan ik had gevreesd

Waar ik niet tevreden van ben is het multiefunctiestuur. Het enige wat je kan is is switchen tussen radiozenders of liedjes en je geluid regelen. Wat ik mis is: mute functie, liedjes voortspoelen, regelen geluid van de navigatie, ... Vooral dat laatste is hinderlijk. Wanneer mijn bluetooth telefoon gaat, dan wordt het geluid van mijn radio wel automatisch uitgeschakeld maar die madam van de GPS blijft maar doorratelen. Wreed ambetant als je dan net met iemand aan de telefoon hangt ...
                          Multiefunctioneel stuur suckt idd bigtime.
                          Wat ik mis tov de Peugeot:
                          • switchen audiobron (Radio <> CD Speler)
                          • Skippen song
                          • Mute
                          • 'Jumpen' in telefoonlijst op beginletter (A > B >C...)
                          GPS madam kan je wel de mond snoeren. Even op de rechterknop (volumeknop) drukken , madam herhaalt dan laatste instructie. Als je nu volumeknop bedient, dan is madam stil(ler)

Die
                          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                            Hallo,

Mijn a4 is definitief bevestigd voor productie week 37 (volgende week dus) Besteld begin 2008. De verkoper van de garage wist me zelfs de dag te zeggen waarop hij gemaakt wordt! :-) (zijnde 3° dag van die week, 10/09 dus)

Vraagje:

Iemand ervaring hoe lang het duurt vooraleer auto en papieren enz in de garage zijn?

Kris.
                            Hallo, lange wachten gaat dus eindelijk beloond worden....
                            Normaal moet je op 2 weken tellen tussen productie en levering.

Comment

• zal de vraag hier nog maar is stellen ...
                              wanneer wordt in godsnaam in belgie de tdi 2.0 cr als 163/170 pk toegevoegd aan het gamma ?
                              4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                zal de vraag hier nog maar is stellen ...
                                wanneer wordt in godsnaam in belgie de tdi 2.0 cr als 163/170 pk toegevoegd aan het gamma ?
                                eerst de voorraden 136/140 slijten zeker...
                                heb een andere vraag waarop geen dealer wil antwoorden : hoe lang blijft Multitronic staan naast S-Tronic ? Als we zien dat de DSG van VW (idem dito als S-Tronic) het heel goed doet is mijn vrees dat de (schitterende) multitronic op termijn uit produktie zal verdwijnen (als men de configurator (.de) van de nieuwe Golf bekijkt, blijkt dat al de 1,4 TSI's met en boven de 122pk standard met een DSE 7-gang uitgerust zouden worden; misschien zal dat anders zijn in België)
                                mij niet gelaten, ik vindt deze combinatie ook zeer goed, maar wat met de vele A4 met multitronic die nu verkocht worden ?

Comment

voor mij misschien dan nog liever de 2,7 TDI met 163 pk
                                  en V6 heeft toch een andere loopcultuur, ondanks de vooruitgang van de 2,0/4cyl

Comment

Ook een topic over verborgen menu's in de MMI van de A4: http://www.motor-talk.de/forum/inhal...-t1930469.html
                                    Bedankt! maar kan er hier iemand vertalen naar Nederlands? Duits is niet mijn favoriete taal .

Greetz Loretto

Comment

Ze hadden mij gezegd eind aug maar dat klopt dus niet. We zijn ondertussen al september...

Comment

... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!
                                        Goed idee! Ik blijf het wel vervelend worden dat er twee verschillende A4 threads zijn, terwijl 90% van wat in de Avant thread wordt gepost ook on-topic zou zijn in de thread van de "gewone" A4.

Soit, on-topic . Dit wordt mijn A4 interieur:

Heeft er iemand foto's van deze combinatie "in het wild"?

Comment

• Hallo allemaal,

Ik vind heel veel op het net rond verborgen MMI menu's voor de A5, maar niet meteen voor de A4. Misschien is deze info ook geldig voor de A4, maar ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen.
                                          Zijn er hier mensen die al in de verborgen MMI menu's zijn geraakt? Zoja, hoe?

Bedankt!

Greetz Loretto

Comment

Working...
                                          X