Oorspronkelijk geplaatst door OOOO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk vind het zelfs niet mooi om te zien. Die velgen tot daar aan toe, maar de verlaging is er echt over. Van stijlvolle auto tot johnnykar
Als Johnny bak haalt deze toch wel goud of zilver:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenJa ik had het eigenlijk ook alleen maar over de velg.
Als Johnny bak haalt deze toch wel goud of zilver:
]
Comment
-
... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!
Op duitse forums zoals motor-talk worden er wel geinige en informatieve dingen gepost over de A4 zoals dit trukje:
+ YouTube Video
Iemand die de Deutsche sprache wat beheerst? : http://www.motor-talk.de/forum/zeige...-t1892021.html
Ook een topic over verborgen menu's in de MMI van de A4: http://www.motor-talk.de/forum/inhal...-t1930469.html
enfin.. misschien niet direct toepasbaar ofzo ... maar hey... 't gaat tenminste wel over de A4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!
Op duitse forums zoals motor-talk worden er wel geinige en informatieve dingen gepost over de A4 zoals dit trukje:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenAls je over de A4 wil praten, waarom toon je dan een filmpje van de A5?
allee ja... tot zover mijn poging om 't hier terug wat on topic te krijgen ...
ow en hier nog een knappe interior-shot:
... nog 2 of 3 weekjes Renio... geduld Renio ... geduld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtengodverdegodver
allee ja... tot zover mijn poging om 't hier terug wat on topic te krijgen ...
ow en hier nog een knappe interior-shot:
... nog 2 of 3 weekjes Renio... geduld Renio ... geduld...
Ik heb liever het 'cockpit' gevoel met al mijn knopjes Zoals deze dus:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten'k vind de middenconsole nogal kaal zonder de knopjes en MMI bediening aan de versnellingspook.
Ik had geen budget meer voor extra knopjes euh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenspelbreker
Ik had geen budget meer voor extra knopjes euh...
Bediening van heel de MMI (navigatie, radio, multimedia, info, addresbook, ...) is best ok en redelijk intuitief.
Waar ik niet tevreden van ben is het multiefunctiestuur. Het enige wat je kan is is switchen tussen radiozenders of liedjes en je geluid regelen. Wat ik mis is: mute functie, liedjes voortspoelen, regelen geluid van de navigatie, ... Vooral dat laatste is hinderlijk. Wanneer mijn bluetooth telefoon gaat, dan wordt het geluid van mijn radio wel automatisch uitgeschakeld maar die madam van de GPS blijft maar doorratelen. Wreed ambetant als je dan net met iemand aan de telefoon hangt ...
Comment
-
Hallo,
Mijn a4 is definitief bevestigd voor productie week 37 (volgende week dus) Besteld begin 2008. De verkoper van de garage wist me zelfs de dag te zeggen waarop hij gemaakt wordt! :-) (zijnde 3° dag van die week, 10/09 dus)
Vraagje:
Iemand ervaring hoe lang het duurt vooraleer auto en papieren enz in de garage zijn?
Kris.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
Bediening van heel de MMI (navigatie, radio, multimedia, info, addresbook, ...) is best ok en redelijk intuitief.
Waar ik niet tevreden van ben is het multiefunctiestuur. Het enige wat je kan is is switchen tussen radiozenders of liedjes en je geluid regelen. Wat ik mis is: mute functie, liedjes voortspoelen, regelen geluid van de navigatie, ... Vooral dat laatste is hinderlijk. Wanneer mijn bluetooth telefoon gaat, dan wordt het geluid van mijn radio wel automatisch uitgeschakeld maar die madam van de GPS blijft maar doorratelen. Wreed ambetant als je dan net met iemand aan de telefoon hangt ...
Wat ik mis tov de Peugeot:- switchen audiobron (Radio <> CD Speler)
- Skippen song
- Mute
- 'Jumpen' in telefoonlijst op beginletter (A > B >C...)
Die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHallo,
Mijn a4 is definitief bevestigd voor productie week 37 (volgende week dus) Besteld begin 2008. De verkoper van de garage wist me zelfs de dag te zeggen waarop hij gemaakt wordt! :-) (zijnde 3° dag van die week, 10/09 dus)
Vraagje:
Iemand ervaring hoe lang het duurt vooraleer auto en papieren enz in de garage zijn?
Kris.
Normaal moet je op 2 weken tellen tussen productie en levering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenzal de vraag hier nog maar is stellen ...
wanneer wordt in godsnaam in belgie de tdi 2.0 cr als 163/170 pk toegevoegd aan het gamma ?
heb een andere vraag waarop geen dealer wil antwoorden : hoe lang blijft Multitronic staan naast S-Tronic ? Als we zien dat de DSG van VW (idem dito als S-Tronic) het heel goed doet is mijn vrees dat de (schitterende) multitronic op termijn uit produktie zal verdwijnen (als men de configurator (.de) van de nieuwe Golf bekijkt, blijkt dat al de 1,4 TSI's met en boven de 122pk standard met een DSE 7-gang uitgerust zouden worden; misschien zal dat anders zijn in België)
mij niet gelaten, ik vindt deze combinatie ook zeer goed, maar wat met de vele A4 met multitronic die nu verkocht worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenzal de vraag hier nog maar is stellen ...
wanneer wordt in godsnaam in belgie de tdi 2.0 cr als 163/170 pk toegevoegd aan het gamma ?
en V6 heeft toch een andere loopcultuur, ondanks de vooruitgang van de 2,0/4cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
Ook een topic over verborgen menu's in de MMI van de A4: http://www.motor-talk.de/forum/inhal...-t1930469.html
Greetz Loretto
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten... zeg... en als we 't nu eens wat meer over de A4 zouden hebben eh ...?!
Soit, on-topic . Dit wordt mijn A4 interieur:
Heeft er iemand foto's van deze combinatie "in het wild"?
Comment
-
Hallo allemaal,
Ik vind heel veel op het net rond verborgen MMI menu's voor de A5, maar niet meteen voor de A4. Misschien is deze info ook geldig voor de A4, maar ik kan dit niet met 100% zekerheid zeggen.
Zijn er hier mensen die al in de verborgen MMI menu's zijn geraakt? Zoja, hoe?
Bedankt!
Greetz Loretto
Comment
Comment