Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
    Multtitronic is altijd langer wachten.. ik heb besteld begin 2008 en hij wordt nu eindelijk volgende week gemaakt..

Maar is de moeite! Heb al paar keer met de multitronic van de garage mogen rijden en is echt fantastisch!

Kris.

vind ik ook
    het verschil met de manuele bak is zeer groot, vooral op het stuk van motorlawaai : met de multitronic hoor je bij normaal vlot rijden de banden meer dan de motor (diesel)
    ik had eerst een demowagen met sportvering en 17"-ers getest, dan een andere met gewone vering en 16"-ers : dat zijn twee totaal verschillende wagens, en twijfels die ik nog had bij de eerste test (ik zoek comfort) zijn weggevallen na de tweede...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
      Als je kan bestel er de servotronic bij, een must. Heb hem ook en het maakt het verschil tussen rijden met een truck of een sportieve berline. Zonder stuurt hij veel te zwaar. Schande van Audi dat dit er niet standaard op zit. Vraag eens aan je garage om een testrit met een A4 zonder en één met servotronic. Je zal dan wel snel bijbestellen.
      nog beter : bestel de Select Drive, dan is de servotronic er standard bij en wordt de sturing meegenomen in de afstelling van de vering; niet goedkoop, maar nuttiger dan grote velgen
      let wel : Drive select op confort afgesteld blijkt niet veel meer comfortabelder te zijn dan de gewone vering mer standardvelgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dcl Bekijk Berichten
        Inklappen van de spiegels bij het afsluiten van de wagen is in te stellen in de MMI.
        Bij het starten van de wagen klappen ze terug uit.
        Heb het zelf ook moeten zoeken want in de garage zeiden ze dat dit niet mogelijk was.

Staat de uitleg hierover in de handleiding ?
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alainis Bekijk Berichten
          Als je kan bestel er de servotronic bij, een must. Heb hem ook en het maakt het verschil tussen rijden met een truck of een sportieve berline. Zonder stuurt hij veel te zwaar. Schande van Audi dat dit er niet standaard op zit. Vraag eens aan je garage om een testrit met een A4 zonder en één met servotronic. Je zal dan wel snel bijbestellen.
          Dit is persoonlijke interpretatie...
          Ik heb geen servo-tronic en heb geen enkel probleem hierbij ondervonden. Heb ook al test gereden met een wagen met servo-tronic en vond dit persoonlijk veel te licht draaien bij lage snelheden...
          ik zelf hou wel van een iets minder licht sturen ==> persoonlijk interpretatie dus. Dit moet door de bestuurder zelf getest worden

Greetz Loretto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Loretto Bekijk Berichten
            Dit is persoonlijke interpretatie...
            Ik heb geen servo-tronic en heb geen enkel probleem hierbij ondervonden. Heb ook al test gereden met een wagen met servo-tronic en vond dit persoonlijk veel te licht draaien bij lage snelheden...
            ik zelf hou wel van een iets minder licht sturen ==> persoonlijk interpretatie dus. Dit moet door de bestuurder zelf getest worden

Greetz Loretto
            Inderdaad, dit kan ik volledig bevestigen...(ik hou ook wel van het zwaardere stuurwerk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenson Bekijk Berichten
              Deze voormiddag telefoon gehad van garage Joly... Dit geloof je niet... Ze waren de wagen aan het klaarmaken voor aflevering morgen en toen merkten ze dat de wagen transportschade heeft opgelopen. Ik ben gaan kijken en het is niet zomaar een beetje schade... Motorkap moet vervangen worden, linker voorstijl (aan de ruit) is geblutst, schade aan het dak...maar het ergste is dat er schade is aan een steunpunt van het dak... Nu moet de wagen terug naar D'Ieteren en daar gaan ze beslissen of ze hem maken of dat hij totall-loss wordt verklaard. En hoe lang denk je dat ik op die beslissing zal moeten wachten??? 2 weken minimum alstublieft! Echt mijn geduld bij Audi raak stilaan op... Ik verwijt de garage niks maar eerst 6 maanden wachten op de auto en dan dit... Nee als hij totall loss wordt verklaard zal het geen Audi meer zijn die ik bestel...heb geen zin om terug 6 maanden of meer te wachten. Anderzijds was de wagen voor de rest wel prachtig

Aan dit verhaal komt precies geen einde...
              Allé vandaag goed nieuws gekregen. Ze hebben de transportschade bij D'Ieteren kunnen herstellen en woensdag arriveerd de wagen terug bij de garage... Nu nog een afspraak maken voor de levering, maar ik hoop tegen eind deze week te kunnen rondbollen

Comment

• nieuwe mmi

de nieuwe mmi van de Q5 is ook voor de audi a4 beschikbaar
                http://www.audiblog.nl/?p=4520

direct naar de audi verdeler gaan
                ik moet die gps hebben speelt standaard dvd's en heeft een harde schijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                  de nieuwe mmi van de Q5 is ook voor de audi a4 beschikbaar
                  http://www.audiblog.nl/?p=4520

direct naar de audi verdeler gaan
                  ik moet die gps hebben speelt standaard dvd's en heeft een harde schijf
                  Als je 'life style plus' hebt genomen, wordt er dan automatisch de nieuwe mmi geplaatst en vanaf wanneer?

Comment

• bij de nieuwe a8 is die nu al leverbaar bij de
                    weet ik het niet
                    maar ja mijn a4 wordt pas feb 2009 gemaakt he
                    ga morgen langs mijn audi verdeler die ging da na vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wtsfox Bekijk Berichten
                      bij de nieuwe a8 is die nu al leverbaar bij de
                      weet ik het niet
                      maar ja mijn a4 wordt pas feb 2009 gemaakt he
                      ga morgen langs mijn audi verdeler die ging da na vragen
                      Ik hoop het voor jou (en voor mijzelf ) maar ik zou er niet al te erg op hopen.

Ik heb er onlangs naar gevraagd in de garage en de verkoper zei dat áls de nieuwe MMI in de A4 zou komen dit pas bij modeljaar 2010 zou zijn, m.a.w. bij auto's gebouwd vanaf midden 2009.

Comment

• Volgens de duitse site zal deze voorlopig enkel leverbaar gaan zijn in de A6,Q5 en de A8
                        Entdecken Sie die Vielfalt von Audi Deutschland – Informationen zu aktuellen Modellen, Aktionen und Angeboten. Vereinbaren Sie eine Probefahrt!

Comment

• De mijn wordt a.s. woensdag gemaakt, zal er niet inzitten vrees ik :-(

Comment

• Hallo,

Iemand ervaring met hoelang het duurt vooraleer de A4 vanuit Audi fabriek bij garage is?

Mijne wordt deze week gemaakt. (woensdag om precies te zijn)

Comment

• de mijne is vrijdag de 29ste augustus gemaakt, papieren zijn vandaag of eind vorige week binnen gekomen, verwachting is dat ik volgende week kan rijden (zit wel leasingmaatschappijtje tussen dus kan wat meer werk/tijd vergen).
                              Algemeen zegt de dealer dat 't ongeveer 2 weken duurt (na productie) tegen dat 'm in de garage is.

Comment

• De onze werd gemaakt in week 34 en morgen
                                kunnen we hem afhalen. Ook hier 2 weken dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dcl Bekijk Berichten
                                  Inklappen van de spiegels bij het afsluiten van de wagen is in te stellen in de MMI.
                                  Bij het starten van de wagen klappen ze terug uit.
                                  Heb het zelf ook moeten zoeken want in de garage zeiden ze dat dit niet mogelijk was.
                                  heb je dat als optie moeten nemen of is dit standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                                    Minimum vereiste zal zijn dat je elektrische spiegels hebt, niets is standaard bij Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                                      Ja als optie "Spiegel pack 2"

Comment

• Counting down...

Allé, nog een paar uurtjes afwachten en ik mag de mijne ook gaan halen. Foto's volgen morgen :-)

Comment

• Je ziet toch al wat rijden maar een ding blijf ik vinden...... ze hebben echt geen mooie wielen... kijkeens naar BMW die doen het echt goed zelfs met 16"

Comment

Working...
                                          X