Oorspronkelijk geplaatst door renio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Merci allemaal!
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenProficiat renio met de A4. Ziet er keurig uit. Ik had wel eens een vraagje. Heb jij de 'aluminium hologramme' inlegplaatjes genomen? Vraag het maar omdat het niet bij uw opties staat, maar dat je dat wel kan afleiden in het interieur.(lichtswitch, verluchtingsroosters)
Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk BerichtenSuper bak man... ben als ik jouw foto's zie echt blij dat ik hem ook in het ijszilver heb gekocht echt een mooie kleur!
Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten )
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenProficiat met uw nieuwe bak, ik ben blij dat ik ook voor die zetels ben gegaan want ze zien er erg confortabel uit
Ow... en wel weer eens typisch Audi... dat zonnebrilvakje is niks waard, krijg er mijn (toch niet bijzonder grote) zonnebril langs geen kanten in :s
Comment
-
"Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"
@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
@leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"
Comment
-
In de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenIn de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.
Vraag dit dan maar eens in de garage!
Comment
-
Volgende week woensdag is het zover. Besteld in begin juli en hij staat dus volgende week klaar bij de dealer.
Dit zijn de specs:- 1.8 TFSI 120 pk (binnenkort laten chippen bij JD engineering naar ca. 150-160 pk)
- ProLine pakket
- Airco, comfort (3 zones)
- Audi Parking System achter
- Audi Sound System
- Licht- en regensensor
- Middenarmsteun voor
- Radio Concert
- Ibiswit
- 18" S5 velgen (foto)
- Sportonderstel
- Xenon + LED dagverlichting
- BIS in kleur
- Audi Hold Assist
- Sportstuurwiel, multifunctioneel
- Aluminium hologram inleg
- Hemelbekleding in zwarte stof
- Achterbank in ongelijke delen
- Uitlaatsierstuk
- Geen type aanduidingen
Comment
-
Ik merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenRS5 velgen? Er is helemaal nog geen RS5
Ohja, congrats met de mooie aankoop !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenIk merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?
Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenHij laat permanent de ingestelde temperatuur zien in het klein op je MMI scherm.
Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenIK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenInderdaad, geen paniek, je krijgt 't hoe dan ook (concert radio met kleurenscherm of niet... op de standaard radio met monochroom scherm wel minder fancy) op het scherm te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk BerichtenIK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.
Dat bedoel ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten"Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"
@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
@leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"
Ik heb hem besteld bij AutoArena in Venlo, erg vriendelijke service en ze zitten goed in de korting. De 2.0 TFSI kon gewoon besteld worden alhoewel hij bij de audi configurator in Nederland er ook nog niet bij staat. Ik weet niet precies of hij ook al in de Avant besteld kan worden.
Comment
-
GPS
Ik heb een vraagje over het GPS systeem.
Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.
Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.
Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
- route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee
Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?
Esch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk BerichtenIk heb een vraagje over het GPS systeem.
Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.
Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.
Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
- route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee
Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?
Esch
Het vorige RNS-E systeem in de B7 berekende ook 3 routes waaruit je kon kiezen.
Koos je niks ging ie naar de ingestelde (snelste of kortste)route.
Ook is de flitsaanduiding verdwenen.
Dit blijkt met europeesche regelgeving te maken te hebben.
Beetje jammer allemaal.
Maar als iemand weet hoe en met welke instellingen dit wel weer mogelijk is dan hou ik mij aanbevolen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
Nope heb die optie niet genomen. Zal wel mooi zijn veronderstel ik... maar ja 't houdt wel eens op ook eh dat budget
Comment
Comment