Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    ok... dudes...

check
    it
    out !

alle foto's die ik daarnet snel even getrokken heb staan hier: http://www.flickr.com/photos/7395582...th/2865288826/

man man... dat A4ke rijdt ZA-LIG! En hij is helemaal zo naar mijn zin! pfff...
    heb al stuk of 4 A4s versleten (de vorige modellen) maar als je met deze bak zo aan 150 km/u in 6de aan 2800 toeren cruised dan merk je dat 't een klasse hoger is dan vroeger.
    De 17 inch Structure velgen in combinatie met 20mm sportophanging geven een goed en nog comfortabel baangevoel (zelfs op beton-straten). Aan 150 km/h totaal geen last van windruis (zoals hier al eerder werd vermeld door de grotere zijspiegels... die trouwens erg aangenaam zijn!) en nauwelijks rolgeluiden. Sportzetels zitten super!

Enfin... ik ben wreed content!
    Proficiat met uw nieuwe bak, ik ben blij dat ik ook voor die zetels ben gegaan want ze zien er erg confortabel uit

Comment

• Merci allemaal!

Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
      Proficiat renio met de A4. Ziet er keurig uit. Ik had wel eens een vraagje. Heb jij de 'aluminium hologramme' inlegplaatjes genomen? Vraag het maar omdat het niet bij uw opties staat, maar dat je dat wel kan afleiden in het interieur.(lichtswitch, verluchtingsroosters)
      Nope heb die optie niet genomen. Zal wel mooi zijn veronderstel ik... maar ja 't houdt wel eens op ook eh dat budget

Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
      Super bak man... ben als ik jouw foto's zie echt blij dat ik hem ook in het ijszilver heb gekocht echt een mooie kleur!
      Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
      (om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten )
      Ijszilver heerst! Nog even geduld... 't is echt de moeite en met die TFSI motor ga je nogal wat plezier hebben geloof ik.

Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk Berichten
      Proficiat met uw nieuwe bak, ik ben blij dat ik ook voor die zetels ben gegaan want ze zien er erg confortabel uit
      Ze zitten ideaal, vooral die steun onderaan aan je knieholten en de aanpasbare hellingsgraad van 't zitvlak zorgen voor 't perfect comfort en knusheid

Ow... en wel weer eens typisch Audi... dat zonnebrilvakje is niks waard, krijg er mijn (toch niet bijzonder grote) zonnebril langs geen kanten in :s
      Last edited by ; 17/09/2008, 21:53.

Comment

• "Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
        (om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"

@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
        @leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"

Comment

• oeps ! foutje van mij
          disregard my last transmission
          dacht op topic "Avant" te zijn

Comment

• In de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
            Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.

Comment

In de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
              Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.
              hmm, dan hebben ze dat veranderd. Op m'n B6 bleef die gewoon stroom krijgen.
              Vraag dit dan maar eens in de garage!

Comment

• Volgende week woensdag is het zover. Besteld in begin juli en hij staat dus volgende week klaar bij de dealer.

Dit zijn de specs:
                • 1.8 TFSI 120 pk (binnenkort laten chippen bij JD engineering naar ca. 150-160 pk)
                • ProLine pakket
                  • Airco, comfort (3 zones)
                  • Audi Parking System achter
                  • Audi Sound System
                  • Licht- en regensensor
                  • Middenarmsteun voor
                  • Radio Concert
                • Ibiswit
                • 18" S5 velgen (foto)
                • Sportonderstel
                • Xenon + LED dagverlichting
                • BIS in kleur
                • Audi Hold Assist
                • Sportstuurwiel, multifunctioneel
                • Aluminium hologram inleg
                • Hemelbekleding in zwarte stof
                • Achterbank in ongelijke delen
                • Uitlaatsierstuk
                • Geen type aanduidingen
                Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen week is mijn Alfa Romeo SportWagon 2.5 V6 verkocht. Zoals je ziet een stapje terug in vermogen, maar daarom was het plezier des te groter toen ik er gisteren achterkwam dat de MED17 computer inmiddels te chippen is. JD is in Nederland een bekendheid op dit gebied en daar ga ik dus ook zeker naar toe. Op dit moment is de 120 pk versie nog in een testfase, maar over een week of drie is hij beschikbaar.
                Last edited by ; 17/09/2008, 23:48.

Comment

• RS5 velgen? Er is helemaal nog geen RS5

Ohja, congrats met de mooie aankoop !

Comment

• Ik merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      RS5 velgen? Er is helemaal nog geen RS5

Ohja, congrats met de mooie aankoop !
                      Foutje, ik bedoelde S5 velgen. Was even misleid door de naam (SR5) die de replica heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door meoz Bekijk Berichten
                        Ik merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?
                        Hij laat permanent de ingestelde temperatuur zien in het klein op je MMI scherm.
                        Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
                          Hij laat permanent de ingestelde temperatuur zien in het klein op je MMI scherm.
                          Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)
                          IK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.

Comment

IK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.
                            Inderdaad, geen paniek, je krijgt 't hoe dan ook (concert radio met kleurenscherm of niet... op de standaard radio met monochroom scherm wel minder fancy) op het scherm te zien.

Comment

Inderdaad, geen paniek, je krijgt 't hoe dan ook (concert radio met kleurenscherm of niet... op de standaard radio met monochroom scherm wel minder fancy) op het scherm te zien.
                              Niemand geen foto van het scherm met de standaard radio met monochroom scherm?

Comment

Yep,

Dat bedoel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                  "Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
                                  (om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"

@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
                                  @leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"
                                  Nou ik woon in Nederland dus misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik heb hem besteld bij AutoArena in Venlo, erg vriendelijke service en ze zitten goed in de korting. De 2.0 TFSI kon gewoon besteld worden alhoewel hij bij de audi configurator in Nederland er ook nog niet bij staat. Ik weet niet precies of hij ook al in de Avant besteld kan worden.

Comment

• Al Iemand Z'n A4 Laten Chiptunen??

Comment

• GPS

Ik heb een vraagje over het GPS systeem.

Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.

Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.

Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
                                      - route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
                                      - route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
                                      - een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee

Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?

Esch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Esch Bekijk Berichten
                                        Ik heb een vraagje over het GPS systeem.

Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.

Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.

Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
                                        - route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
                                        - route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
                                        - een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee

Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?

Esch
                                        Helaas is die functie er niet meer. Tenminste ik krijg dit er niet meer uit in de B8.
                                        Het vorige RNS-E systeem in de B7 berekende ook 3 routes waaruit je kon kiezen.
                                        Koos je niks ging ie naar de ingestelde (snelste of kortste)route.

Ook is de flitsaanduiding verdwenen.
                                        Dit blijkt met europeesche regelgeving te maken te hebben.
                                        Beetje jammer allemaal.

Maar als iemand weet hoe en met welke instellingen dit wel weer mogelijk is dan hou ik mij aanbevolen.

Comment

Nope heb die optie niet genomen. Zal wel mooi zijn veronderstel ik... maar ja 't houdt wel eens op ook eh dat budget
                                          Sorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)

Comment

Working...
                                          X