Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
man man... dat A4ke rijdt ZA-LIG! En hij is helemaal zo naar mijn zin! pfff...
heb al stuk of 4 A4s versleten (de vorige modellen) maar als je met deze bak zo aan 150 km/u in 6de aan 2800 toeren cruised dan merk je dat 't een klasse hoger is dan vroeger.
De 17 inch Structure velgen in combinatie met 20mm sportophanging geven een goed en nog comfortabel baangevoel (zelfs op beton-straten). Aan 150 km/h totaal geen last van windruis (zoals hier al eerder werd vermeld door de grotere zijspiegels... die trouwens erg aangenaam zijn!) en nauwelijks rolgeluiden. Sportzetels zitten super!
Enfin... ik ben wreed content!
Proficiat met uw nieuwe bak, ik ben blij dat ik ook voor die zetels ben gegaan want ze zien er erg confortabel uit
Proficiat renio met de A4. Ziet er keurig uit. Ik had wel eens een vraagje. Heb jij de 'aluminium hologramme' inlegplaatjes genomen? Vraag het maar omdat het niet bij uw opties staat, maar dat je dat wel kan afleiden in het interieur.(lichtswitch, verluchtingsroosters)
Nope heb die optie niet genomen. Zal wel mooi zijn veronderstel ik... maar ja 't houdt wel eens op ook eh dat budget
Super bak man... ben als ik jouw foto's zie echt blij dat ik hem ook in het ijszilver heb gekocht echt een mooie kleur!
Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten )
Ijszilver heerst! Nog even geduld... 't is echt de moeite en met die TFSI motor ga je nogal wat plezier hebben geloof ik.
"Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"
@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
@leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"
In de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.
In de context van mijn PDA/GPS ding is het wel jammer dat de 12 volt aansluitingen niet 'powered on' blijven als je 't contact uit zet... daardoor verliest de gps ontvanger zijn fix en duurt 't dus de volgende keer dat ik dat ding gebruik vrij lang eer 'm bruikbaar is.
Mocht er iemand zijn die daarvoor een oplossing weet (een aanpassing van die sigarettenaansteker dingen of ergens een constante 12 volt aftappen) laat het eens weten please.
hmm, dan hebben ze dat veranderd. Op m'n B6 bleef die gewoon stroom krijgen.
Vraag dit dan maar eens in de garage!
Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen week is mijn Alfa Romeo SportWagon 2.5 V6 verkocht. Zoals je ziet een stapje terug in vermogen, maar daarom was het plezier des te groter toen ik er gisteren achterkwam dat de MED17 computer inmiddels te chippen is. JD is in Nederland een bekendheid op dit gebied en daar ga ik dus ook zeker naar toe. Op dit moment is de 120 pk versie nog in een testfase, maar over een week of drie is hij beschikbaar.
Ik merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?
Ik merk nu op de foto's dat de standaard airco blijkbaar slechts monozone is zonder enig display voor de temperatuur aanduiding. Of is het misschien zo dat de temperatuur weergegeven wordt op het centraal scherm in het dashboard ? Maw kan je de temperatuur instellen van de standaard airco of is het allemaal manueel in te stellen op he gevoel af?
Hij laat permanent de ingestelde temperatuur zien in het klein op je MMI scherm.
Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)
Hij laat permanent de ingestelde temperatuur zien in het klein op je MMI scherm.
Als je de temperatuur verhoogd of verlaagd dan laat hij dat ook zien in het groot in je MMI scherm met de graden erbij. (Zo is het tenminste met groot navi)
IK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.
IK heb ondertussen deze foto teruggevonden op het net, ik denk dat navi hier niks mee te maken hebt maar dat je dit zo krijgt van vanaf de moment dat je een kleurenscherm hebt.
Inderdaad, geen paniek, je krijgt 't hoe dan ook (concert radio met kleurenscherm of niet... op de standaard radio met monochroom scherm wel minder fancy) op het scherm te zien.
Inderdaad, geen paniek, je krijgt 't hoe dan ook (concert radio met kleurenscherm of niet... op de standaard radio met monochroom scherm wel minder fancy) op het scherm te zien.
Niemand geen foto van het scherm met de standaard radio met monochroom scherm?
"Moet nog even 2 weekjes wachten op mijn 2.0 TFSI... ben erg benieuwd naar de prestaties van deze motor....
(om even te steken dan heb ik precies 9 weken moeten wachten)"
@cylinderinhoud : kan dat al besteld worden ? Ik ken slechts de 1,8 / 160 pk (Avant)
@leveringstermijn : bij welke dealer dan? Ik kreeg vandaag te horen "mei 2009"
Nou ik woon in Nederland dus misschien heeft dat er iets mee te maken?
Ik heb hem besteld bij AutoArena in Venlo, erg vriendelijke service en ze zitten goed in de korting. De 2.0 TFSI kon gewoon besteld worden alhoewel hij bij de audi configurator in Nederland er ook nog niet bij staat. Ik weet niet precies of hij ook al in de Avant besteld kan worden.
Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.
Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.
Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
- route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee
Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?
Wanneer ik een route heb ingegeven en aan het rijden ben, krijg ik soms een stemmetje dat aangeeft dat de route wordt herberekend op basis van de actuele verkeerssituatie. Ik neem aan dat ze bedoelt dat er een file is en er daarom een nieuwe route wordt berekend.
Echter, wanneer de herberekening klaar is krijg ik geen scherm waaruit blijkt dat de route is herberekend. Ik krijg ook geen scherm waarbij ik een keuze kan maken tussen de originele route en de herberekende.
Voorheen had ik een Volvo. Daar werd steeds een nieuwe route berekend en nadien kreeg ik netjes op het scherm te zien:
- route 1 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- route 2 uitgestippeld, met de afstand en tijd
- een knopje om een keuze te maken tussen één van de twee
Is dit ook bij de Audi? Ik krijg dit alleszins niet te zien?
Esch
Helaas is die functie er niet meer. Tenminste ik krijg dit er niet meer uit in de B8.
Het vorige RNS-E systeem in de B7 berekende ook 3 routes waaruit je kon kiezen.
Koos je niks ging ie naar de ingestelde (snelste of kortste)route.
Ook is de flitsaanduiding verdwenen.
Dit blijkt met europeesche regelgeving te maken te hebben.
Beetje jammer allemaal.
Maar als iemand weet hoe en met welke instellingen dit wel weer mogelijk is dan hou ik mij aanbevolen.
Nope heb die optie niet genomen. Zal wel mooi zijn veronderstel ik... maar ja 't houdt wel eens op ook eh dat budget
Sorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)
Comment