Oorspronkelijk geplaatst door zuiderwijk
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenSorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)
Vandaag weer genoten van mijn woon-werk verkeer hoe die kar met zijn ophanging lekker op de baan blijft kleven als je door zo'n bocht alla de bochtjes op de R4 ter hoogte van Merelbeke gaat ... lekker!
Ben ook reteblij dat die servotronic er op zit: zo comfi sturen en tegelijk ook precies stuurgevoel op hogere snelheden.
Over het verbruik: voorlopig 5,9 liter, hoofdzakelijk snelweg met beetje file schuiven en voorlopig steeds onder 3000 toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenSorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)
Comment
-
Eindelijk!
Hallo,
Na bijna 9 maanden wachten mag ik volgende week eindelijk mijn A4 gaan afhalen. Hieronder mijn config. Fotokes volgen van zodra ik hem heb
A4 Berline 2.0 TDI Multitronic
Pack "Lounge" :
ü Lederen interieur + bekleding Milano zwart
ü Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
ü Lederen multifunctiestuur + OPTIE: Multif.stuur/Tip-Multitronic (met schakelpeddels achter het stuur)
ü Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
ü Licht- en regensensor
Pack "Lifestyle Plus”:
ü Acoustic Parking System achteraan + OPTIE Acoustic Parking System VR/AR
ü Snelheidsregelaar
ü Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
ü Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar
ü 4 Alu velgen 6 spaken Aero 16”
ü GPS Plus met DVD en 6 cd lader front
Overige opties:
ü Buitenspiegels Pack 2 (inklapbaar)
ü Stopcontact 230 Volt
ü Xenon koplampen
Comment
-
Allereerst proficiat aan allen die reeds hun A4 in ontvangst hebben mogen nemen!
Ik heb een vraagje, nochtans al goed gezocht in dit topic en er geen antwoord op gevonden. Wat zijn de verschillen tussen de 120pk 2.0TDI en z'n broertjes 2.0TDI? Is deze identiek aan de 143pk variant, gaat het dan enkel om een software matige ingreep? Of is het vergelijkbaar met een 318d en 320d?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk BerichtenHallo,
Na bijna 9 maanden wachten mag ik volgende week eindelijk mijn A4 gaan afhalen. Hieronder mijn config. Fotokes volgen van zodra ik hem heb
A4 Berline 2.0 TDI Multitronic
Pack "Lounge" :
ü Lederen interieur + bekleding Milano zwart
ü Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
ü Lederen multifunctiestuur + OPTIE: Multif.stuur/Tip-Multitronic (met schakelpeddels achter het stuur)
ü Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
ü Licht- en regensensor
Pack "Lifestyle Plus”:
ü Acoustic Parking System achteraan + OPTIE Acoustic Parking System VR/AR
ü Snelheidsregelaar
ü Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
ü Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar
ü 4 Alu velgen 6 spaken Aero 16”
ü GPS Plus met DVD en 6 cd lader front
Overige opties:
ü Buitenspiegels Pack 2 (inklapbaar)
ü Stopcontact 230 Volt
ü Xenon koplampen
Allee nog efkes op uw tanden bijten eh... of zit ge al op uw tandvlees?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenWat bedoel je eigenlijk met de typische eigenschappen? En de chroomafwerking rond de ventilatieopeningen? Dat is toch gewoon standaard? Zo ziet mijn interieur er uit en dit is gewoon standaard (buiten de GPS met kleurenscherm dan):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenNormaal is er enkel een chroom omranding standaard op de middenventilatieopening, maar niet links en rechts. Die krijg erbij als je inlegplaatjes besteld. Ook een chroomafwerking op de lichtswitch en op de knop van de handrem, hoewel dat volgens mij altijd bij de handrem is.
de verkoper aan wie ik dit signaleerde zei lakonisch : na een tijdje ziet u dat niet meer...
deze plaatjes zijn trouwens zo klein geworden dat ze hun prijs niet waard zijn, zeker vergeleken met de vroegere series
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtende verkoper aan wie ik dit signaleerde zei lakonisch : na een tijdje ziet u dat niet meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenjawwade dadde! Dat gaat zowat de langst verwachte A4 van 't forum zijn!
Allee nog efkes op uw tanden bijten eh... of zit ge al op uw tandvlees?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenjuist, en dit is de reden waarom ik geen inlegplaatjes zou bestellen : de chromafwerking van de monden reflecteert in de zijspiegels (hoe hebben de designers dat niet gezien ?)
de verkoper aan wie ik dit signaleerde zei lakonisch : na een tijdje ziet u dat niet meer...
deze plaatjes zijn trouwens zo klein geworden dat ze hun prijs niet waard zijn, zeker vergeleken met de vroegere series
De chroomafwerking aan de lichtswitch heb ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtenik heb gewoon de standaard inlegplaatjes genomen en ik heb en chroomafwerking rond al mijn luchtroostertjes en op het knopje van de handrem. Niets van al die zaken stoort of weerspiegelt in de spiegels hoor. Dan staan je spiegels slecht afgesteld denk ik.
het is ook daar dat de verkoper toegegeven heeft dat nog opmerkingen kreeg daaromtrent
blijkbaar kijk je door deze weerspiegelingen en bent je erdoor niet gestoord; ik wel
ik zou daarom ook geen lichte dashbord kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtenik heb gewoon de standaard inlegplaatjes genomen en ik heb en chroomafwerking rond al mijn luchtroostertjes en op het knopje van de handrem. Niets van al die zaken stoort of weerspiegelt in de spiegels hoor. Dan staan je spiegels slecht afgesteld denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenhuh... hoe komt dat dan dat jij ook chroom rond de linker en rechter luchtroostertjes hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtengeen flauw idee. Heb op mijn Avant geen speciaal interieur. Gewoon standaard inlegplaatjes, GPS DVD, leder multiefunctiestuur en opbergmodule. Verder heb ik geen interieuropties genomen.
Comment
-
ik heb daarover een foto teruggevondenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenEn één van de eerste gecrashte A4's (sedan) is al een feit, het gaat over een witte A4 regio Borgloon.
(iemand van hier?)
Zo lang wachten en dan gebeurd dit jammerlijke feit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenEn één van de eerste gecrashte A4's (sedan) is al een feit, het gaat over een witte A4 regio Borgloon.
(iemand van hier?)
Zo lang wachten en dan gebeurd dit jammerlijke feit.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment