Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zuiderwijk Bekijk Berichten
    Volgende week woensdag is het zover. Besteld in begin juli en hij staat dus volgende week klaar bij de dealer.

Dit zijn de specs:
    • 1.8 TFSI 120 pk (binnenkort laten chippen bij JD engineering naar ca. 150-160 pk)
    • ProLine pakket
      • Airco, comfort (3 zones)
      • Audi Parking System achter
      • Audi Sound System
      • Licht- en regensensor
      • Middenarmsteun voor
      • Radio Concert
    • Ibiswit
    • 18" S5 velgen (foto)
    • Sportonderstel
    • Xenon + LED dagverlichting
    • BIS in kleur
    • Audi Hold Assist
    • Sportstuurwiel, multifunctioneel
    • Aluminium hologram inleg
    • Hemelbekleding in zwarte stof
    • Achterbank in ongelijke delen
    • Uitlaatsierstuk
    • Geen type aanduidingen
    Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen week is mijn Alfa Romeo SportWagon 2.5 V6 verkocht. Zoals je ziet een stapje terug in vermogen, maar daarom was het plezier des te groter toen ik er gisteren achterkwam dat de MED17 computer inmiddels te chippen is. JD is in Nederland een bekendheid op dit gebied en daar ga ik dus ook zeker naar toe. Op dit moment is de 120 pk versie nog in een testfase, maar over een week of drie is hij beschikbaar.
    Bij ziptuning is de testfase voorbij en voor 599 euro kun je 120 pk naar 146 pk met 290 nm laten tunen.Voordeel behoud van feabrieksgarantie en klaar terwijl je wacht.

Comment

• Ik schat JD vele malen hoger in dan Ziptuning. Ik verwacht dat de prijs bij JD op 790 euro uitkomt. Dan ga ik niet voor 200 euro meer (op een auto van 40k) naar een tuner die alleen wat parametertjes aanpast. JD neemt tenminste de complete software onder handen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
        Sorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)
        Die chrome heb je vermoedelijk op die ene foto gezien op flickr eh..? Wel.. dat is geen foto van de mijne hoor, die had ik daar al een tijd geleden geplaatst Dus geen extra chrome versiering op de mijne.

Vandaag weer genoten van mijn woon-werk verkeer hoe die kar met zijn ophanging lekker op de baan blijft kleven als je door zo'n bocht alla de bochtjes op de R4 ter hoogte van Merelbeke gaat ... lekker!
        Ben ook reteblij dat die servotronic er op zit: zo comfi sturen en tegelijk ook precies stuurgevoel op hogere snelheden.
        Over het verbruik: voorlopig 5,9 liter, hoofdzakelijk snelweg met beetje file schuiven en voorlopig steeds onder 3000 toeren.

Comment

Sorry dat ik er over doordram, maar hoe komt het eigenlijk dat je dan de typische eigenschappen in het interieur hebt van de inleplaatjes? Ik bedoel hiermee de chroom rond de ventilatieopeningen links en recht, en de lichtswitch met chroomafwerking. Of zit dat ergens anders ook bij in een pakket? (bv sportstuur)
          Wat bedoel je eigenlijk met de typische eigenschappen? En de chroomafwerking rond de ventilatieopeningen? Dat is toch gewoon standaard? Zo ziet mijn interieur er uit en dit is gewoon standaard (buiten de GPS met kleurenscherm dan):

Comment

• Eindelijk!

Hallo,

Na bijna 9 maanden wachten mag ik volgende week eindelijk mijn A4 gaan afhalen. Hieronder mijn config. Fotokes volgen van zodra ik hem heb

A4 Berline 2.0 TDI Multitronic

Pack "Lounge" :

ü Lederen interieur + bekleding Milano zwart
            ü Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
            ü Lederen multifunctiestuur + OPTIE: Multif.stuur/Tip-Multitronic (met schakelpeddels achter het stuur)
            ü Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
            ü Licht- en regensensor

Pack "Lifestyle Plus”:

ü Acoustic Parking System achteraan + OPTIE Acoustic Parking System VR/AR
            ü Snelheidsregelaar
            ü Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
            ü Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar
            ü 4 Alu velgen 6 spaken Aero 16”
            ü GPS Plus met DVD en 6 cd lader front

Overige opties:

ü Buitenspiegels Pack 2 (inklapbaar)
            ü Stopcontact 230 Volt
            ü Xenon koplampen

Comment

• Allereerst proficiat aan allen die reeds hun A4 in ontvangst hebben mogen nemen!

Ik heb een vraagje, nochtans al goed gezocht in dit topic en er geen antwoord op gevonden. Wat zijn de verschillen tussen de 120pk 2.0TDI en z'n broertjes 2.0TDI? Is deze identiek aan de 143pk variant, gaat het dan enkel om een software matige ingreep? Of is het vergelijkbaar met een 318d en 320d?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                Hallo,

Na bijna 9 maanden wachten mag ik volgende week eindelijk mijn A4 gaan afhalen. Hieronder mijn config. Fotokes volgen van zodra ik hem heb

A4 Berline 2.0 TDI Multitronic

Pack "Lounge" :

ü Lederen interieur + bekleding Milano zwart
                ü Zetels vooraan elektrisch verwarmbaar
                ü Lederen multifunctiestuur + OPTIE: Multif.stuur/Tip-Multitronic (met schakelpeddels achter het stuur)
                ü Binnenspiegel met automatische dag-nachtstand
                ü Licht- en regensensor

Pack "Lifestyle Plus”:

ü Acoustic Parking System achteraan + OPTIE Acoustic Parking System VR/AR
                ü Snelheidsregelaar
                ü Volumetrisch en perimetrisch alarm met takeldetectie
                ü Buitenspiegels elektr. verstelbaar en verwarmbaar
                ü 4 Alu velgen 6 spaken Aero 16”
                ü GPS Plus met DVD en 6 cd lader front

Overige opties:

ü Buitenspiegels Pack 2 (inklapbaar)
                ü Stopcontact 230 Volt
                ü Xenon koplampen
                jawwade dadde! Dat gaat zowat de langst verwachte A4 van 't forum zijn!
                Allee nog efkes op uw tanden bijten eh... of zit ge al op uw tandvlees?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                  Wat bedoel je eigenlijk met de typische eigenschappen? En de chroomafwerking rond de ventilatieopeningen? Dat is toch gewoon standaard? Zo ziet mijn interieur er uit en dit is gewoon standaard (buiten de GPS met kleurenscherm dan):

Normaal is er enkel een chroom omranding standaard op de middenventilatieopening, maar niet links en rechts. Die krijg erbij als je inlegplaatjes besteld. Ook een chroomafwerking op de lichtswitch en op de knop van de handrem, hoewel dat volgens mij altijd bij de handrem is.

Comment

Normaal is er enkel een chroom omranding standaard op de middenventilatieopening, maar niet links en rechts. Die krijg erbij als je inlegplaatjes besteld. Ook een chroomafwerking op de lichtswitch en op de knop van de handrem, hoewel dat volgens mij altijd bij de handrem is.
                    juist, en dit is de reden waarom ik geen inlegplaatjes zou bestellen : de chromafwerking van de monden reflecteert in de zijspiegels (hoe hebben de designers dat niet gezien ?)
                    de verkoper aan wie ik dit signaleerde zei lakonisch : na een tijdje ziet u dat niet meer...
                    deze plaatjes zijn trouwens zo klein geworden dat ze hun prijs niet waard zijn, zeker vergeleken met de vroegere series

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      de verkoper aan wie ik dit signaleerde zei lakonisch : na een tijdje ziet u dat niet meer...
                      En dan is er het 123moment nodig om heel serieus te blijven, nietwaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        jawwade dadde! Dat gaat zowat de langst verwachte A4 van 't forum zijn!
                        Allee nog efkes op uw tanden bijten eh... of zit ge al op uw tandvlees?
                        Nogal ja... :-) Vandaag zijn papieren en auto aangekomen in garage, volgende week donderdag mag ik er pas om :-( ga vragen voor vroeger...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                          juist, en dit is de reden waarom ik geen inlegplaatjes zou bestellen : de chromafwerking van de monden reflecteert in de zijspiegels (hoe hebben de designers dat niet gezien ?)
                          deze plaatjes zijn trouwens zo klein geworden dat ze hun prijs niet waard zijn, zeker vergeleken met de vroegere series
                          ik heb gewoon de standaard inlegplaatjes genomen en ik heb en chroomafwerking rond al mijn luchtroostertjes en op het knopje van de handrem. Niets van al die zaken stoort of weerspiegelt in de spiegels hoor. Dan staan je spiegels slecht afgesteld denk ik.

De chroomafwerking aan de lichtswitch heb ik niet.

Comment

ik heb gewoon de standaard inlegplaatjes genomen en ik heb en chroomafwerking rond al mijn luchtroostertjes en op het knopje van de handrem. Niets van al die zaken stoort of weerspiegelt in de spiegels hoor. Dan staan je spiegels slecht afgesteld denk ik.

nog eergisteren gechekt bij een bezoek in Diksmuide/Lagrou : alle wagens met inlegplaatjes hebben het, de andere niet
                            het is ook daar dat de verkoper toegegeven heeft dat nog opmerkingen kreeg daaromtrent
                            blijkbaar kijk je door deze weerspiegelingen en bent je erdoor niet gestoord; ik wel
                            ik zou daarom ook geen lichte dashbord kiezen

Comment

huh... hoe komt dat dan dat jij ook chroom rond de linker en rechter luchtroostertjes hebt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                huh... hoe komt dat dan dat jij ook chroom rond de linker en rechter luchtroostertjes hebt?
                                geen flauw idee. Heb op mijn Avant geen speciaal interieur. Gewoon standaard inlegplaatjes, GPS DVD, leder multiefunctiestuur en opbergmodule. Verder heb ik geen interieuropties genomen.

Comment

geen flauw idee. Heb op mijn Avant geen speciaal interieur. Gewoon standaard inlegplaatjes, GPS DVD, leder multiefunctiestuur en opbergmodule. Verder heb ik geen interieuropties genomen.
                                  Geeft het interieur in ieder geval een extra 'final touch'

Comment

dit is wat ik bedoel : de rooster (zeker chrom-rand) reflecteert eigenlijk op de zijruit, juist in de as van wat men in de spiegel ziet; kan uiteraard afwijken naargelang de groote van de bestuurder
                                    ik heb daarover een foto teruggevonden
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• En één van de eerste gecrashte A4's (sedan) is al een feit, het gaat over een witte A4 regio Borgloon.
                                      (iemand van hier?)
                                      Zo lang wachten en dan gebeurd dit jammerlijke feit.
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        En één van de eerste gecrashte A4's (sedan) is al een feit, het gaat over een witte A4 regio Borgloon.
                                        (iemand van hier?)
                                        Oei, ik ken wel iemand uit die regio met een witte A4... Maandag eens navragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          En één van de eerste gecrashte A4's (sedan) is al een feit, het gaat over een witte A4 regio Borgloon.
                                          (iemand van hier?)
                                          even erg als dit ??
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X