Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      Komt er nog een zwaardere versie van de 2.0tdi? Een 170-180pk variant? Of ben je genoodzaakt van een 2.7 te nemen als je meer pk's wil?
      Geen idee, maar ik hoop dat hij er komt.

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
      Staat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
      Ja inderdaad hij staat erin, maar het configureren zelf lukt bij mij niet .

Comment

• voor de geïnteresseerden : vanaf vandaag staat er bij de invoerder in kortenberg een A4 te blinken, klaar voor inspectie
        wij zijn alvast es geweest vanmorgen.
        Eerste indruk is dat hij wat mooier is in het echt dan op foto, ook mooi interieur, maar voor mij hangt er geen electriciteit in de lucht als ik erin zit
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
          Staat ook EINDELIJK in de cc van audi.be
          Het zou fijn zijn als 'm ook werkt !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
            Geen idee, maar ik hoop dat hij er komt.

Ja inderdaad hij staat erin, maar het configureren zelf lukt bij mij niet .
            Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
            Het zou fijn zijn als 'm ook werkt !!
            Ik heb het ook al gezien. Zag de A4 er gisteren bij staan, maar heb niet geprobeerd. Ik snap niet dat em nog niet werkt.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• damn, ziet er goe uit!
              i like it

Comment

• Zolang de Car Configurator hier nog niet werkt, no Audi !!!!

Het is een regelrechte schande dat, een maand voor hij bij de dealers staat, een cc van dergerlijk merk niet naar behoren functioneert.

Dit doet de verkoop geen goed en wat mij betreft mogen ze'm houden als ze de Belgen beschamend lang op hun honger laten zitten. Dit is geen klantenservice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                  Zolang de Car Configurator hier nog niet werkt, no Audi !!!!

Het is een regelrechte schande dat, een maand voor hij bij de dealers staat, een cc van dergerlijk merk niet naar behoren functioneert.

Dit doet de verkoop geen goed en wat mij betreft mogen ze'm houden als ze de Belgen beschamend lang op hun honger laten zitten. Dit is geen klantenservice.
                  Zouden nu zoveel klanten die hem echt willen kopen thuis met die CC zitten prutsen? Mij dunkt dat je dan ineens naar je dealer gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                    Zouden nu zoveel klanten die hem echt willen kopen thuis met die CC zitten prutsen? Mij dunkt dat je dan ineens naar je dealer gaat...
                    Je zou ervan verschieten hoeveel mensen eerst de cc uittesten en hun opties uitkiezen. Veel mensen weten al perfect hoe hun wagen er moet uitzien vooraleer ze naar de dealer gaan. Het succes van cc's neemt toe.

Maar de grootste ergernis is dat een automerk van dit kaliber, met miljoenen euro's in portefeuille voor publiciteit, nog niet in staat is een website op punt te stellen.

Comment

• idd, R.(onze audi-dealer) zei ook dat CC enorm populair is en dat hij enorm baalt van het kwaliteitsverschil tss .de en .be...
                      Maar bij mij werkte cc gisteren zonder problemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        idd, R.(onze audi-dealer) zei ook dat CC enorm populair is en dat hij enorm baalt van het kwaliteitsverschil tss .de en .be...
                        Maar bij mij werkte cc gisteren zonder problemen.
                        Ze zouden beter eens naar de concurrentie kijken en zich laten inspireren door die van BMW bijvoorbeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                          Belgische prijzen zijn eindelijk bekend :

1.8 TFSI : 28100
                          3.2 quattro : 41300

2.0 tdi (136/143) : 28950
                          2.7 tdi multitronic (163/190) : 37250
                          3.0 tdi quattro : 41400
                          Dus ie is vanaf heden bestelbaar?

Werd tijd!

Door een onenigheid met d'Ieteren kwam het maar niet...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                            Ze zouden beter eens naar de concurrentie kijken en zich laten inspireren door die van BMW bijvoorbeeld.
                            De Duitse versie kan wat mij betreft perfect de concurrentie aan met die van BMW. Maar die van Porsche slaat alles.

Comment

• Audi A4 B8

heb net mijn nieuw wagentje besteld:

2.0 TDI136 PK (Fleet)
                              Phantoomzwart
                              sportzetels
                              chroom vensteromlijsting
                              Xenon+
                              sportvering
                              zonder kentekens

Daar moet enkel nog een 18" velg onder maar dat zal bij aflevering gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik dacht aan de S-line velgen van A6..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten

2.0 TDI136 PK (Fleet)
                                Phantoomzwart
                                sportzetels
                                chroom vensteromlijsting
                                Xenon+
                                sportvering
                                zonder kentekens

Daar moet enkel nog een 18" velg onder maar dat zal bij aflevering gebeuren. Suggesties zijn altijd welkom. Ik dacht aan de S-line velgen van A6..

proficiat ,

je hebt een prachtige wagen besteld
                                Phantoomzwart exterieur is zeer mooi vind ik
                                welk interieur , Leder?
                                voor wanneer levering?

Comment

• Heel knappe configuratie, hopelijk hoef je er niet te lang op wachten.

Comment

• Proficiat !!!!!!!!!!!!

Hoeveel korting heb je gekregen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten

2.0 TDI136 PK (Fleet)
                                      Phantoomzwart
                                      sportzetels
                                      chroom vensteromlijsting
                                      Xenon+
                                      sportvering
                                      zonder kentekens

Miljaar. Goeie kombinatie. Wat waren de alternatieven ?
                                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Het zijn sportzetels met stof empore zwart. Leder zat er niet in want dan zat ik buiten budget. Ik heb 7,5% fleetkorting gekregen. Hangt af van de conventie die het bedrijf sluit met D'ieteren. Wel heb ik een extraatje gekregen in de vorm van gratis opties ( 1,5%) maar dat zal ik gebruiken om een velg te kiezen.

Comment

• in leasing is die op dit moment echt supergoedkoop!

Ik heb me eens laten gaan op onze leasingconfigurator met mijn budget (880/maand, incl 1/2BTW, 42 maand, 40000km/jaar) en kwam op het volgende uit:
                                          Audi A4 Berline 2.0TDi 136pk
                                          Opties:
                                          Metaalkleur
                                          Volumetrisch en perimetrisch alarm
                                          Snelheidsregelaar
                                          Verwarmbare buitenspiegels
                                          GPS Plus met DVD West-Europa + 6CD Wisselaar MP3 + BC met kleurenscherm
                                          JAV (4) 5-sp.Star 8Jx18'+245/40(als Life
                                          Elektrische sportzetels met geheugen in leder/alcantara
                                          Xenon Plus koplampen + koplampsproeiers
                                          Afneembare trekhaak
                                          APS vr/ar (indien Lifestyle)
                                          Dakhemel in zwarte stof
                                          Elek inklapb buitenspiegels
                                          Inlegplaatjes in alu
                                          Lichtmodule
                                          Regen- en lichtsensor
                                          Multifunctie sportstuur in leder
                                          verchroomde ruitomlijsting
                                          Carkit Parrot Bluetooth CK3100

En dat alles voor 856€/maand... Dat is nog onder mijn budget maar reken daar de extra bij voor de Avant die ik eigenlijk zou willen (en als het ff kan een DSG) en mijn volgende wagen is gekozen

Ik vind dit eigenlijk wel behoorlijk spectaculair. Ik moet héél hard duwen om hetzelfde in een 318d te krijgen qua uitrusting, zelfs voor een V50 2.0D is het moeilijk (alleen Avensis komt iets of wat in de buurt maar dat is niet echt mijn ding, een C-klasse heb ik niet gekeken). Blijft natuurlijk die FWD...

Comment

Working...
                                          X