Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHartelijk dank voor deze informatie! Verkopers zeiden mij steeds dat het wel zachter zou zijn, en zelfs merkbaar zachter. Wellicht omdat ze mij de optie willen verkopen. Dan zal ik het geld in goede (sport)zetels investeren en de B&O muziek. Die sportzetels hebben ook een instellingsmogelijkheid voor de helling van het zitvlak, dit vind ik een geweldig goeie zaak.
Heb mij jaren geleden eens in een collega zijn A4 met sportzetels gezet en meteen wist ik 't: die moest ik ook hebben. En voila! Dat was de eerste optie die ik aangevinkt heb.
De aan te passen helling van het zitvlak, het uitschuifbare deel ter hoogte van de knieholtes en de elektrisch verstelbare lendensteun-regeling... kortom ideaal en ze ogen ook leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenAudi sportzetels
Heb mij jaren geleden eens in een collega zijn A4 met sportzetels gezet en meteen wist ik 't: die moest ik ook hebben. En voila! Dat was de eerste optie die ik aangevinkt heb.
De aan te passen helling van het zitvlak, het uitschuifbare deel ter hoogte van de knieholtes en de elektrisch verstelbare lendensteun-regeling... kortom ideaal en ze ogen ook leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis, had jij geen xenon besteld, dus geef je de voorkeur aan sportzetels boven de xenon-optie? Zijn die sportzetels dan zo geweldig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis, had jij geen xenon besteld, dus geef je de voorkeur aan sportzetels boven de xenon-optie? Zijn die sportzetels dan zo geweldig?
Of de sportzetels 'zo geweldig' zijn? Is de xenon-optie 'zo geweldig' (of nuttig) dat je een pakken beter zit-comfort links zou laten liggen?
Niks persoonlijks tov jou gadi .... maar... Sinds die LEDs zijn xenons precies onontbeerlijk op de optielijst en rijdt men liever met een basic Audi met wat ledjes (en xenon ter waarde van duzend euro) in
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenZowel bij Audi als bij BMW is dat een wereld van verschil. Ik wil niets anders meer. Dus zou ik ook wel de zetels verkiezen boven Xenon als je moet kiezen.
Comment
-
Bwah, liever rijden met een basic, maar xenons nemen... Ik ben constant op de baan en je ziet toch nog meer zonder xenons dan met ze. En als er xenons opzitten is het meestal wel ene met mooie opties ook (zoals leder en GPS enz...)
De meeste lease wagens zijn gewoonweg zonder. De mijne is wel met...
Maja, ieder zijn goesting eh...
Vraagje: die Star 18" wielen. Zijn die reeds verkrijgbaar niet origineel? In piraat dus...
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenJe vergist je inderdaad niet.
Of de sportzetels 'zo geweldig' zijn? Is de xenon-optie 'zo geweldig' (of nuttig) dat je een pakken beter zit-comfort links zou laten liggen?
Niks persoonlijks tov jou gadi .... maar... Sinds die LEDs zijn xenons precies onontbeerlijk op de optielijst en rijdt men liever met een basic Audi met wat ledjes (en xenon ter waarde van duzend euro) in
Correct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenVraagje: die Star 18" wielen. Zijn die reeds verkrijgbaar niet origineel? In piraat dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenhoi,
Ik heb de originele 5 spaaak 18" ers met michelin 245/40 banden. Geen enkel probleem met velg/band. Bij en snelheid van >120 heb je wel wat rolgeluiden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenHartelijk dank voor deze informatie! Verkopers zeiden mij steeds dat het wel zachter zou zijn, en zelfs merkbaar zachter. Wellicht omdat ze mij de optie willen verkopen. Dan zal ik het geld in goede (sport)zetels investeren en de B&O muziek. Die sportzetels hebben ook een instellingsmogelijkheid voor de helling van het zitvlak, dit vind ik een geweldig goeie zaak.
een open dak, goede zetels, goede audio, dat zijn zaken die je dagdagelijks van geniet, in tegenstelling met grote velgen, superdeluxe navigatie en xenon/led's die op zicht weinig bijbrengen in de meest gebruikelijke rijomstandigheden (in België)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenIk ken mensen die niks problemen hebben met replica velgen. Dus ik zou het toch graag weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wbac0912 Bekijk Berichtenhoi,
Ik heb de originele 5 spaaak 18" ers met michelin 245/40 banden. Geen enkel probleem met velg/band. Bij en snelheid van >120 heb je wel wat rolgeluiden.
Ik heb tussentijds de velgen van de demo auto te leen gehad met deze combinatie.
Het rolgeluid wordt veroorzaakt door de extreme breedte van je banden.
Hoe is eigenlijk de staat van je profiel van deze banden.
Mij viel op dat ze na 20000 km eigenlijk al aan vervanging toe zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichtenis dat een foutje in de config dat de 19" 7-spaaks velgen (en de 20spaaks ook btw) gratis zijn op de S-Line? Of is dat een tijdelijke promo? Ik vind er in elk geval niks over terug op de site zelf?
Deze new RS velgen zijn standaard op de echte Sline.
Gratis zijn ze niet maar ze zitten bij de prijs inbegrepen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk BerichtenWeet er iemand hoeveel een S-line verlaagd is? En als je verlaging neemt als optie op een standaard A4 (geen S-Line) hoeveel het dan bedraagt? Ik dacht S-Line 3 cm?
S-line sportophanging: 3 cm
Comment
-
Dit forum net ontdekt, bedankt voor de zee aan informatie!
Gisteren proef gereden met een tweetal versies en vergeten de dealer te vragen waarom de versnellingspook zo anders aanvoelde. Eerder is deze foto geplaatst in dit topic door de berijder, maar stond niet in zijn lijst van gekozen opties. In tegenstelling tot het sportstuurwiel.
Concreet mijn twee vragen. 1) Is onderstaande pook de "Schakelpookknop in aluminium" optie. 2) In de nederlandse optielijsten staat alleen een sportstuurwiel met geperforeerd leder incl s-line, maar ik weet zeker dat de door mij gereden demo wagen een soortgelijk stuur had zonder s-line logo. Welke optie is dit?
Wat een indrukwekkende wagen. Ik heb de 2.0 TDI avant met sportonderstel en 19" lichtmetaal gereden "wauw". Ongelofelijk strak weggedrag voor een voorwiel aangedreven wagen. Doordat ik veel kilometers maak is comfort erg belangrijk, dus ook het standaard onderstel met 17" getest. Compleet andere wagen en vwb comfort vergelijkbaar met de nieuwe door staal geveerde C5, maar dan veel stabieler en gebalanceerd. Ook heb ik de 5-serie, passat en mondeo getest vooral om het prijskaartje van de A4 te rechtvaardigen, maar deze nieuwe A4 steekt absoluut met kop en schouders boven de genoemde wagens uit. Enige punt van kritiek zijn de stoelen. De standaardstoelen zijn erg zacht naar mijn gevoel en "te kort" om mijn bovenbenen adequaat te ondersteunen. De sportstoelen zaten een stuk prettiger. Begin januari ga ik dus een heerlijke A4 bestellen!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Is de uwe dan 2cm? Heb hem dus zien staan in Merlebeke en vind dat wel voldoende...
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtengewone sportophanging: 2 cm
S-line sportophanging: 3 cm
Comment
Comment