Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• weet er iemand of de ISOFIX aansluitingen in de wagen ook zo erg zichtbaar zijn dan bv in de Q7 vind dit nogal storend

Comment

• verwarming niet OK in nieuwe A4

in de stand AUT van het bedieningspaneel van de climate control gaat er bij mijn auto wat mis, hij warmt keurig op maar gaat daarna de warme lucht door de bovenste roosters in het dashboard sturen en sluit de warme lucht bij de voeten af. gevolg rood hoofd en koude voeten. de garage vond dit ook niet goed en heeft op verzoek van PON een nieuwe auto gepakt en daarmee gereden: zelfde euvel. wie herkent dit?

ik zet nu de verdeling lucht handmatig op boven en onder maar daarvoor heb je toch geen stand AUT.

mvg

Hans Overdiep
      A4 2.0 tdi mult. 08/2008
      Nederland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
        weet er iemand of de ISOFIX aansluitingen in de wagen ook zo erg zichtbaar zijn dan bv in de Q7 vind dit nogal storend
        Op de voorstel zetel zijn de ijzeren haken nogal zichtbaar. Op de achterbank zit er een platic beschermkapje over de ijzeren haken zodat je ze kunt afdekken als je ze niet nodig hebt. Bij een zwart of donkergrijs interieur val dit niet op. bij alle andere kleuren stoort dit idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
          Op de voorstel zetel zijn de ijzeren haken nogal zichtbaar. Op de achterbank zit er een platic beschermkapje over de ijzeren haken zodat je ze kunt afdekken als je ze niet nodig hebt. Bij een zwart of donkergrijs interieur val dit niet op. bij alle andere kleuren stoort dit idd.

bedankt voor de reactie
          indien foto's mag altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
            weet er iemand of de ISOFIX aansluitingen in de wagen ook zo erg zichtbaar zijn dan bv in de Q7 vind dit nogal storend

Ik heb de isofixen, en ze zijn idd nogal zichtbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk Berichten
              Ik heb de isofixen, en ze zijn idd nogal zichtbaar...
              Ik vind ook dat het stoort waardoor ik ze niet ga nemen. Blijkbaar kan je dat nadien makkelijk zelf installeren dus mocht er ooit een baby komen lossen we dat wel zo op .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Ik vind ook dat het stoort waardoor ik ze niet ga nemen. Blijkbaar kan je dat nadien makkelijk zelf installeren dus mocht er ooit een baby komen lossen we dat wel zo op .
                ik weet niet wie je die info bezorgd heeft maar ISOFIX kan je niet achteraf laten installeren. Dit moet af-fabriek gebeuren omdat die haken aan je chassis verankerd zijn. Indien je dus bij bestelling geen ISOFIX neemt, dan zal je de stoeltjes enkel nog met de gordels kunnen vastmaken. En dat is niet zo handig vind ik. Het is bovendien ook veiliger met ISOFIX (kan niet loskomen en je stoeltje zit veel stabieler vast dan met gordels). En de veiligheid van mijn kinderen gaat voor op het esthetische ...

Comment

• wij hebben geen isofix stoeltjes en gebruiken dus gordels en eerlijk gezegd stoort dat niet, is evengeod snel gezet en weer verwijderd en veiligheid is ook heel goed vind ik... nu ja, bedoeling is uiteraard om gewoon géén ongeval te hebben nietwaar
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

ik weet niet wie je die info bezorgd heeft maar ISOFIX kan je niet achteraf laten installeren. Dit moet af-fabriek gebeuren omdat die haken aan je chassis verankerd zijn. Indien je dus bij bestelling geen ISOFIX neemt, dan zal je de stoeltjes enkel nog met de gordels kunnen vastmaken. En dat is niet zo handig vind ik. Het is bovendien ook veiliger met ISOFIX (kan niet loskomen en je stoeltje zit veel stabieler vast dan met gordels). En de veiligheid van mijn kinderen gaat voor op het esthetische ...
                    Dus jij beweert dat ze 2 chassis' gaan maken voor een update van 90 euro?
                    Volgens mij zitten die haken daar. En volgens de info die ik gekregen heb moet je je achterzetel verwijderen en dan kan je die haken bevestigen aan je chassis. Daarin klikt dan het kinderzitje.

Veiligheid gaat inderdaad voor maar bij Audi zijn die gaten echt wel storend + dat ze je zetel beschadigen. Nuja ik heb geen kinderen dus voor mij is het wat anders

Link: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=50765

Comment

• @ Kris_

zag ik je daarnet 't rondpunt Wetteren (E40 aan de Krefel) oprijden?

Comment

Wijze woorden. Als je ooit een ongeval hebt, ga je jezelf die keuze niet beklagen
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• wat fotootjes getrokken vandaag: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=34800

Comment

• ff snel 3 fotootjes...

foto's van het interieur volgen nog
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                              @ Kris_

zag ik je daarnet 't rondpunt Wetteren (E40 aan de Krefel) oprijden?
                              Yups :-) K zag je nog net in mijn ooghoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jaymz Bekijk Berichten
                                ff snel 3 fotootjes...

Die smeeeeeekt om een verlaging.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                  Die smeeeeeekt om een verlaging.
                                  Hahaha... dat zou wel mooier staan, maar ik kies er toch voor om het zo te laten. Ik wil toch nog een beetje comfort behouden . Vind de vrouw en de kids ook wel zo prettig

Comment

Hahaha... dat zou wel mooier staan, maar ik kies er toch voor om het zo te laten. Ik wil toch nog een beetje comfort behouden . Vind de vrouw en de kids ook wel zo prettig
                                    Dan had je die velgen beter niet gedaan vind ik. Deze vergroten het effect nog meer. Staat precies nog op blokken

Comment

ff snel 3 fotootjes...

Denk ook zoals sommige hier dat zulke laagprofiel smeken om verlaging. Wil je niet verlagen, kan je beter niet voor laagprofiel opteren. Maar ieder zijn grief natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                                        Denk ook zoals sommige hier dat zulke laagprofiel smeken om verlaging. Wil je niet verlagen, kan je beter niet voor laagprofiel opteren. Maar ieder zijn grief natuurlijk
                                        Ik vind het juist mooier zonder verlaging! Ik zag zowiezo laatst een stuk op tv dat ze "off-road" sedans aan het ontwikkelen zijn. Gewone auto's met grote velgen en die net als deze iets hoger staan...
                                        Vind het persoonlijk een heel mooie look!

Comment

Oh boy! Zakken die handel...
                                          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

Working...
                                          X