Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Ja, die is er natuurlijk !
    Onmiddellijk de blanco houder aan de dealer geven, de mijne ligt er al klaar ;-)

ps: waarom geen foto's posten ? heb je wel een A5 ??? :-D
    Ik ga mijn blanco nummerplaathouder wss toch ook weer zelf monteren nadien. Kwestie van het liever zelf te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
      Ik ben ook al vaak naar het buitenland gegaan zonder 'B'. Ik denk niet dat de politie zich daarmee bezighoudt. Sinds het openstellen van de grenzen zijn ze daar een pak soepeler in geworden.
      Hoeveel is de boete indien ze toch tijd over hebben om grondige controles uit te voeren ?
      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
        Hoeveel is de boete indien ze toch tijd over hebben om grondige controles uit te voeren ?
        Als je daar zo mee in zit en je maar 1x per jaar naar het buitenland gaat plak dan een sticker op je ruit. Die krijg je er nadien makkelijk terug af.

Comment

• Over 2 weken krijgt mijn a4 een "kleine anabole" behandeling . Hij zou een 40pk meer moeten krijgen en ongeveer een seconde sneller worden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
            Als je daar zo mee in zit en je maar 1x per jaar naar het buitenland gaat plak dan een sticker op je ruit. Die krijg je er nadien makkelijk terug af.
            Ik zit daar ook niet met in die B stoort mij niet;
            maar ik heb in Duitsland een wagen besteld dus die zal wel met een D afgeleverd worden en als ik er een boete voor kan krijgen verander ik toch snel naar de B of een streepke trekken met viltstift
            sigpic

Comment

• Heb ook geen B meer, heb de grote plaat wel in de koffer liggen in het geval van... Maar zo vaak kom ik niet in het buitenland.

Mijn achterkant:
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robg12345 Bekijk Berichten
                Over 2 weken krijgt mijn a4 een "kleine anabole" behandeling . Hij zou een 40pk meer moeten krijgen en ongeveer een seconde sneller worden....

Waar ga je dit laten doen, bij de dealer misschien?
                Ik heb hier ook wel interesse in maar ik weet niet hoe het zit met de
                fabrieks en mobiliteitsgarantie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnver Bekijk Berichten
                  Waar ga je dit laten doen, bij de dealer misschien?
                  Ik heb hier ook wel interesse in maar ik weet niet hoe het zit met de
                  fabrieks en mobiliteitsgarantie.
                  Ik ga dit laten doen bij Hartog in Alkmaar, hij schijnt door de dealer ook geaccepteerd te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                    Heb ook geen B meer, heb de grote plaat wel in de koffer liggen in het geval van... Maar zo vaak kom ik niet in het buitenland.

Mijn achterkant:
                    voilà ! zo moet het zijn
                    en de voorkant ?

Comment

• Hangt die nu vrij laag of denk ik dat maar? Ziet er goed uit

Comment

• Heb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!

:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..

Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)

(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)

Comment

• Hallo, Ik volg reeds een tijdje dit forum en had mij voorgehouden me aan te melden wanneer ik mijn A4 zou bestellen. Bij deze:
                          Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk Fantoomzwart
                          Pack Lifestyle Plus
                          Pack Lounge
                          dakhemel in zwarte stof
                          verlichtingspakket
                          dakreiling chroom afwerking
                          verchroomde vensteromlijsting
                          xenon koplampen+
                          servo-tronic (dit heb ik besteld door de vele lofliederen op dit forum)
                          getinte ruiten
                          sportzetels
                          audi music interface
                          audi sound system
                          Voorlopig de 16" velgen die bij de lifestyle komen maar ik zou graag andere laten monteren en dacht eventueel aan de 17" 10-spaken "star"

zoals vermeld bij de servo-tronic heb ik hier en daar toch al wat opgestoken op dit forum waarvoor mijn dank.

Nog een vraagje, heeft er iemand foto's van een zwarte avant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Huugje Bekijk Berichten
                            Hallo, Ik volg reeds een tijdje dit forum en had mij voorgehouden me aan te melden wanneer ik mijn A4 zou bestellen. Bij deze:
                            Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk Fantoomzwart
                            Pack Lifestyle Plus
                            Pack Lounge
                            dakhemel in zwarte stof
                            verlichtingspakket
                            dakreiling chroom afwerking
                            verchroomde vensteromlijsting
                            xenon koplampen+
                            servo-tronic (dit heb ik besteld door de vele lofliederen op dit forum)
                            getinte ruiten
                            sportzetels
                            audi music interface
                            audi sound system
                            Voorlopig de 16" velgen die bij de lifestyle komen maar ik zou graag andere laten monteren en dacht eventueel aan de 17" 10-spaken "star"

zoals vermeld bij de servo-tronic heb ik hier en daar toch al wat opgestoken op dit forum waarvoor mijn dank.

Nog een vraagje, heeft er iemand foto's van een zwarte avant?

foto's op topic avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kris_ Bekijk Berichten
                              Heb sedert deze namiddag volgende foutmelding op display: GEARBOX MALFUNCTION, YOU CAN CONTINUE DRIVING!

:-/ Is maar anderhalve maand out.. pff... in versnellingsbak iets kapot? Hij rijdt nochthans goed en geen verschil merkbaar..

Maandag eens naar Audi garage gaan... (als ze open zijn..)

(Is een 2.0 TDI MULTITRONIC)
                              Zal mss op te lossen zijn met een software update, alleszins niet leuk na 1,5 maand.
                              Hou ons op de hoogte van ik heb ook een MT besteld :s

Comment

Zal mss op te lossen zijn met een software update, alleszins niet leuk na 1,5 maand.
                                Hou ons op de hoogte van ik heb ook een MT besteld :s
                                Is volgens mij ook gewoon maar een storing...

Ik zit nu al bijna aan de 10.000km, en die multitronic is gewoon schitterend!!

Ben er alleen al enkele keren in geslaagd om stil te vallen Als ik achteruit ergens uit rij, en hem dan in drive duw, dan mag ik de gas maar heel licht induwen om niet stil te vallen (ik hoop dat dit normaal is?)

En ook beetje spijtig is dat je totaal geen snelheidsgevoel hebt, voor je het weet zit je aan de 90, en op autostrade is het ook verleidelijk ver boven de 120 te gaan! maar dit is dan wel weer int voordeel van het comfort...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                  Ben er alleen al enkele keren in geslaagd om stil te vallen Als ik achteruit ergens uit rij, en hem dan in drive duw, dan mag ik de gas maar heel licht induwen om niet stil te vallen (ik hoop dat dit normaal is?)
                                  Denk niet dat dat normaal is
                                  Ik heb het toch nog niet voorgehad en rij elke dag achteruit van m'n oprit.
                                  Stilvallen met een automaat is toch wel het laatste wat ik zou verwachten?
                                  Eens laten nakijken bij je dealer zou ik zeggen.
                                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                    Denk niet dat dat normaal is
                                    Ik heb het toch nog niet voorgehad en rij elke dag achteruit van m'n oprit.
                                    Stilvallen met een automaat is toch wel het laatste wat ik zou verwachten?
                                    Eens laten nakijken bij je dealer zou ik zeggen.
                                    Achteruit rijden is het probleem niet, je mag hem niet te snel in D zetten. Er zijn wel meer mensen met dit probleem.

@static: ben je zeker dat je de laatste software hebt??

Comment

Achteruit rijden is het probleem niet, je mag hem niet te snel in D zetten. Er zijn wel meer mensen met dit probleem.

Dikke kak want met m'n manuele doe ik dat zelf al. Gewoon achteruit en terwijl hij nog wat aan het nabollen is zit ik al in eerste en vertrek ik. Ga dit moeten afleveren dus met de MT.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                        Dikke kak want met m'n manuele doe ik dat zelf al. Gewoon achteruit en terwijl hij nog wat aan het nabollen is zit ik al in eerste en vertrek ik. Ga dit moeten afleveren dus met de MT.
                                        Bwa, ik zou eerder zeggen dikke kak van Audi
                                        Zij moeten het oplossen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                          Zo doen de meeste het volgens mij, maar dat is voor mij verleden tijd... Uitrijden gaat dus niet meer zo vlot als vroeger!

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

Hoe bedoel je met niet te snel in D? Wachten totdat ik volledig terug stilsta nadat ik uitgereden ben?

En heb mijne sinds Juni, is er ondertussen een update gekomen?

Even off topic: Hoorde gisteren weeral iemand vertellen die zijn auto software had laten updaten in de garage omdat hij last had van foutmeldingen, en nu precies ineens enkele pk's meer heeft...
                                          Kan dit kloppen?
                                          Last edited by ; 11/11/2008, 21:15.

Comment

Working...
                                          X