Oorspronkelijk geplaatst door Ben B
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenAmen to that! Wel LED verlichting langs de buitenkant nemen en dan ganse dagen op zo'n monochroom LCD venstertje van de jaren 80 zitten kijken om 200 euro uit te sparen zeker?
P.S.: ben je niet verplicht om de BIS te nemen als je een concert radio besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIt's all about image.
P.S.: ben je niet verplicht om de BIS te nemen als je een concert radio besteld?
In de A4 B7 had ik helaas een monochrome BIS in combinatie met de concertradio.
Die is er overigens direct uit gegaan om achteraf DVD navi in te bouwen. Dat scheelde serieus geld...
Met deze combi (DVD NAVI) is het overigens verplicht de kleurenbis te nemen.
Maar toen zat ik wel met me monochrome schermpie die niet goed functioneerde met de navi. Onwetendheid van mijzelf en de verkoper.
Dus doe jezelf een plezier en neem een kleuren BIS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simplymars Bekijk BerichtenHallo Dragonfly,
Dat het BIS in kleur een betere resolutie heeft dan de monochrome snap ik maar voor 200,= neem ik bijvoorbeeld liever een sportstuur (pro-line).
De dealer bedoelde in mijn geval dat het andere scherm (van de radio) een betere resolutie zou hebben en dat vond ik vreemd.
Ik neem naar alle waarschijnlijkheid een A4 met niet te al veel opties, wel een proline.
Maar ik wilde kiezen tussen een A3 sportback (1.8 TFSI Ambition) en een
A4 1.8 TFSI (120pk). Ik ben niet echt een hard rijder en ik denk dat de 120 pk echt wel voldoende is voor mij. De A4 kost in deze uitvoering maar iets duurder dan de A3 en een A4 is toch een A4 in mijn ogen. Daarbij komt ook nog dat er voor de A3 binnen 2 jaar een ander model komt. En ik moet zeggen dat de proline best wel leuk uitgerust is.
Is er hier trouwens nog iemand met ervaring met de a4 1.8 TFSI (120 PK).
Groet,
Marcel
Heb zelf een week in een 1.8TFSI (120) gereden vanwege schade herstel aan mijn A5 2.7TDI. Ik moet zeggen hij viel mij niet tegen. Is best pittig maar vond de trekkracht in de 5 en zeker in de 6 niet geweldig. Daarnaast vond ik hem best dorstig, kwam uit op een 1:11 terwijl mijn A5 rond de 1:13,8 zit. Maar de leen auto had pas 1500km op de teller en bij deze km zijn ze nog wat dorstig. Niettemin best een aanrader zeer als je geen sportieve rijder bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenP.S.: ben je niet verplicht om de BIS te nemen als je een concert radio besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenP.S.: ben je niet verplicht om de BIS te nemen als je een concert radio besteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door _wouter_ Bekijk BerichtenVanaf vandaag kan je voor de A4 ( Berline & Avant ) de 2.0 TDI met 163 & 170 PK bestellen.
Ook kan er een 2.0TDI met 143PK of 170PK met quattro besteld worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenweet er iemand of de ISOFIX aansluitingen in de wagen ook zo erg zichtbaar zijn dan bv in de Q7 vind dit nogal storendOorspronkelijk geplaatst door krikke5150 Bekijk BerichtenIk heb de isofixen, en ze zijn idd nogal zichtbaar...Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk vind ook dat het stoort waardoor ik ze niet ga nemen. Blijkbaar kan je dat nadien makkelijk zelf installeren dus mocht er ooit een baby komen lossen we dat wel zo op .
foto waarop het part-nummer op te zien is:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtentip van de dag: afdekplaatjes om de isofix wat te verbergen (2,50 € /stuk)
foto waarop het part-nummer op te zien is:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenDeze afdekkapjes zitten standaard in je wagen als je ISOFIX neemt. Waarom zou je deze dan nog eens apart gaan kopen? Tenzij je ze kwijtspeelt natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenok dan... never mind dacht weer dat ik 'iets' gevonden had
Comment
-
vandaag een nieuwe A4 gezien met spierwitte (zelfs blauwachtige) lampjes (ipv de originele geelachtige...) om de echte led's te simuleren
dus bestaat het... en dat zal al degenen die beschaamd zijn rond te rijden zonder Xenons (en vooral zonder de led's...) verheugen
aftermarket speelt steeds zeer vlug op de bal !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenvandaag een nieuwe A4 gezien met spierwitte (zelfs blauwachtige) lampjes (ipv de originele geelachtige...) om de echte led's te simuleren
dus bestaat het... en dat zal al degenen die beschaamd zijn rond te rijden zonder Xenons (en vooral zonder de led's...) verheugen
aftermarket speelt steeds zeer vlug op de bal !
Als de LEDs er een A5-LED-look aan geven dan ben ik er helemaal voor te vinden ... euh.. zoeken.
edit: met A5-LED-look bedoel ik dat de halogeen DRL lampjes op de A4 ongeveer 't zelfde gepositioneerd zijn als de LEDs op de A5 en die vind ik net wel knap (terwijl die 'swungh' die je in de Xenon/LEDs van de A4 ziet me niet erg aanspreekt).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenAls de LEDs er een A5-LED-look aan geven dan ben ik er helemaal voor te vinden ... euh.. zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenIn de B7 niet en ik verwacht in de B8 ook niet.
In de A4 B7 had ik helaas een monochrome BIS in combinatie met de concertradio.
Die is er overigens direct uit gegaan om achteraf DVD navi in te bouwen. Dat scheelde serieus geld...
Met deze combi (DVD NAVI) is het overigens verplicht de kleurenbis te nemen.
Maar toen zat ik wel met me monochrome schermpie die niet goed functioneerde met de navi. Onwetendheid van mijzelf en de verkoper.
Dus doe jezelf een plezier en neem een kleuren BIS.Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenje bent verplicht om concert radio te nemen als je kleuren BIS wilt (andersom niet).Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenP.S.: ben je niet verplicht om de BIS te nemen als je een concert radio besteld?
Brochure: "Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7" kleurendisplay met...., bijkomende pijlweergave in het bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Retep Bekijk BerichtenIs kleuren BIS niet standaard met navigatiesysteem zoals vermeld door Ben B?
Brochure: "Navigatiesysteem met DVD inclusief MMI: 7" kleurendisplay met...., bijkomende pijlweergave in het bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay....
Comment
Comment