Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door newA4AvantLover Bekijk Berichten
    Dinsdag 09/12/2008 mijn nieuwe Avant gaan halen. Prachtige wagen, comfortabel, goede wegligging, ...
    Echter vandaag (2 dagen later) knippert ineens mijn "voorgloei bougie" (weet niet of dit de
    correcte benaming is) en het boekje raadt aan om onmiddellijk naar de garage te gaan.
    Daar hebben ze hem aan de computer gelegd en alles gereset ?!
    Wat moet ik daarvan denken ?
    Dat ze hem resetten en als het probleem terugkeert ze wss iets gaan vervangen.
    Zo weten ze zeker dat het geen vals contact is ofzo

maar zou idd niet mogen met een nieuwe wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      Hmm sinds deze ochtend wil de koffer niet meer open als ik die zelf aan de kofferklep wil openen (is niet ene met automatische koffersluiting btw). Maw via de afstandsbediening en 't knopje aan bestuurdersportier gaat 'm (gelukkig) wel nog open. Voorlopig niet heel erg... zal wel eens bij garage passeren want ga nu ook niet wachten op eerste onderhoudsbeurt (is nog dik 20.000 km wachten).
      duuuuhhhuuuhh!
      Ineens viel mijne frank, ik had de dag ofzo ervoor in de Car setup zitten spelen en bij 'Exterior locking' de kofferafsluiting configuratie gewijzigd. Dus vandaar dat die niet meer open ging tiens (en dus geen defect ofzo).

Comment

duuuuhhhuuuhh!
        Ineens viel mijne frank, ik had de dag ofzo ervoor in de Car setup zitten spelen en bij 'Exterior locking' de kofferafsluiting configuratie gewijzigd. Dus vandaar dat die niet meer open ging tiens (en dus geen defect ofzo).

best dat Audi je geen proces aan doet voor slechte reclame :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
          Dat ze hem resetten en als het probleem terugkeert ze wss iets gaan vervangen.
          Zo weten ze zeker dat het geen vals contact is ofzo

maar zou idd niet mogen met een nieuwe wagen

Lap, slechts 3 dagen na de "reset" brandt dat ding weer ! Heb morgen om 08:00 een afspraak met de garage ...
          Indien er nog mensen zouden zijn met dit probleem gelieve te replyen, ben benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn. Voor de rest, prima wagen en vooral de wegligging heeft me aangenaam verrast tot nog toe.

Vandaag naar de garage geweest, ze gaan de sensor van het ontkoppelinspedaal vervangen (30/12) hopelijk is het dan opgelost ... Bij de garage vroegen ze of ik misschien gas geef terwijl ik mijn ontkoppeling nog had ingeduwd ?! Tuurlijk niet maar dan nog, zou nog geen storing mogen geven ....
          Last edited by ; 16/12/2008, 12:56.

Comment

• Ruitenwissers

Na 4 maanden is mijn ruitenwisser ( bestuurderskant ) al versleten. Ik heb 2 strepen op mijn ruit , juist in het gezichtsveld. nog iemand last van ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
              Na 4 maanden is mijn ruitenwisser ( bestuurderskant ) al versleten. Ik heb 2 strepen op mijn ruit , juist in het gezichtsveld. nog iemand last van ??
              Ja ik heb dat ook, maar dat komt omdat ik te lang met versleten ruitenwissers gereden heb.
              Maar 4 maanden is wel snel, hangt ervan af hoe je ze gebruikt hé? Sommige mensen rijden daar ook mee als het 20km ervoor regende en dan doe je ze kapot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newA4AvantLover Bekijk Berichten
                Lap, slechts 3 dagen na de "reset" brandt dat ding weer ! Heb morgen om 08:00 een afspraak met de garage ...
                Indien er nog mensen zouden zijn met dit probleem gelieve te replyen, ben benieuwd wat de oorzaak zou kunnen zijn. Voor de rest, prima wagen en vooral de wegligging heeft me aangenaam verrast tot nog toe.

Vandaag naar de garage geweest, ze gaan de sensor van het ontkoppelinspedaal vervangen (30/12) hopelijk is het dan opgelost ... Bij de garage vroegen ze of ik misschien gas geef terwijl ik mijn ontkoppeling nog had ingeduwd ?! Tuurlijk niet maar dan nog, zou nog geen storing mogen geven ....
                Heb hetzelfde probleem gehad in de eerste 4.000 km met mijn A5 2.7. Had redelijk snel gereden en besloot in eens laat ik het wat rustiger aan doen waarna dat lampje ging branden. Naar de garage en daar heeft men het systeem gereset en hierna geen last meer gehad nu 16.000 op de teller. De garage gaf aan dat het geen ernstig probleem was, het betrof een lambdasensor storing mogelijk ten gevolge van een snelle snelheid afname met onbewust gas geven op dat moment.

Comment

• Navigatie installeren

Hi, Renio,
                  Ben nieuw op dit forum en heb reeds verschillende dingen geleerd in dit forum
                  Allereerst mij even voorstellen,
                  Ben afkomstig van Gent, heb mij verleden week een A4 besteld via mijn werk
                  Full leasing
                  Wegens beperkt budget heb ik serieus in opties moeten inboeten maar kon nog het
                  volgende versieren
                  120 Pk
                  lavagrijs
                  pakket lifestyle
                  gechrommeerde aflijsting
                  sound system
                  xenon
                  Radio concert

Hoop dat deze wagen heel goed zal rijden
                  Ik heb echter gelezen dat u de bekabeling van de navigatie hebt ingebouwd
                  Heb je daar toevallig foto's van hoe je dit hebt gedaan of waar heb je de navigatie geplaatst
                  hebt ?
                  Wil ook een parrot installeren, enig idee waar men die best plaatst, heb op dit forum
                  niks gevonden of ben ik mis ?
                  Vraag mij ook af hoe die sound system zal spelen
                  Groeten
                  Werner

Comment

• Werner,

Voor een bluetooth-oplossing denk dat de volgende link wel interessant voor je is.
                    Misschien is er zelfs wel iemand die ervaring heeft met dit systeem.
                    Het ziet er ieg wel gelikt uit........

Groet,
                    Marcel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WERNERHELLY Bekijk Berichten
                      Hi, Renio,
                      Full leasing
                      volgende versieren
                      120 Pk
                      lavagrijs
                      pakket lifestyle
                      gechrommeerde aflijsting
                      sound system
                      xenon
                      Radio concert

Heb je daar toevallig foto's van hoe je dit hebt gedaan of waar heb je de navigatie geplaatst
                      hebt ?
                      Wil ook een parrot installeren, enig idee waar men die best plaatst, heb op dit forum
                      Groeten
                      Werner
                      Hey Werner, proficiat met je bestelling. Je geduld zal beloont worden want 't is een zalige auto die A4.
                      Ik zal morgen ofzo eens fotootje maken van mijn PDA/GPS geval. 't Is op zich niks spectaculairs... ik ben wel zo ene die geen >40 euro uitgeeft aan een stukje plastic van brodit (zo'n houder die dan nog eens lomp in je interieur komt te zitten, no offence) ofzo dus met een beetje inventief zijn los je dat wel makkelijk op.

Comment

Hi, Renio,
                        Full leasing
                        volgende versieren
                        120 Pk
                        lavagrijs
                        pakket lifestyle
                        gechrommeerde aflijsting
                        sound system
                        xenon
                        Radio concert

hebt ?
                        Groeten
                        Werner
                        Ik heb door de garage op mijn vorige auto (VW Golf) een Parrot laten installeren: 300 euro all-in.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                          Ik heb door de garage op mijn vorige auto (VW Golf) een Parrot laten installeren: 300 euro all-in.
                          240euro hier
                          De CK3200, wel niet in de garage laten doen maar bij een elektrozaak van GPS & carkit gedoe.

Comment

Hi, Renio,
                            Groeten
                            Werner
                            Als ik het goed begrijp heb je -net als ik- geen GPS ?
                            Ik heb mijn Parrot 3100 op de plaats van de MMI knop laten plaatsen.
                            Zie foto...
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heeft er iemand foto's van een A4 B8 met 3 cm verlaging en met originele 16" wielen?
                              Ik vraag me af of dat mooier zou zijn dan zoals het nu is, want die ruimte tussen wiel en wielkast is toch wel enorm ze bij een nieuwe A4.
                              Last edited by ; 23/12/2008, 17:52.

Comment

wow vette configuratie! dat gaat een pareltje zijn, proficiat!
                                Ik zou veel te ongeduldig zijn en niet nog een maand kunnen wachten denk ik...
                                Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                zo zie ik het ook
                                een open dak, goede zetels, goede audio, dat zijn zaken die je dagdagelijks van geniet, in tegenstelling met grote velgen, superdeluxe navigatie en xenon/led's die op zicht weinig bijbrengen in de meest gebruikelijke rijomstandigheden (in België)
                                Klopt maar met de saloncondities krijg je sommige van die opties aan een scherpe prijs bij Lifestyle plus.
                                En die Xenon maken hem "af" maar das idd heel persoonlijk.

Over de sportzetels en de audio. Ik opteer voor een S-line zijn die er dan al in zoals bij mijn BMW met M-kit het geval was. Ik veronderstel het wel hé?
                                En wat betreft de audio inde lifestyle plus zit audio met MMI en 6-lader welke audio optie zou ik dan best nog moeten nemen. B&O, een aansluiting, audi audio of ???

Thx dudes.

Comment

• HI Renio,
                                  Ben nog even langs de garage gepasseerd en na lang beraad kreeg ik volgende salonvoorwaarde
                                  Gps plus bied men nu aan aan sterk verminderde prijs
                                  Het pakket kost normaal een 2000 Euro als optie op lifestyle maar heb het kunnen bekomen voor 700 Euro
                                  Dit is chance hebben
                                  Heb nu uiteindelijk het geintegreerde systeem
                                  Ben enkel nog benieuwd naar mensen die een hands free kit als optie hebben
                                  welke en hun bevindingen

Comment

• Bluetooth

Hi Marcel,
                                    thks voor de tip,
                                    lijkt mij een heel goed systeem
                                    ben wel benieuwd wie dit in Belgie zal kunnen installeren en
                                    hoofdzaak wat het zal kosten ?
                                    Zal even die mensen in Duitsland een mail sturen
                                    GRoeten
                                    Werner

Comment

• Bluetooth

Hi,
                                      Dit is supergoedkoop
                                      IK ben bij ARC geweest en het zou mij op 300 Euro komen voor de CK3100
                                      Weet je toevallig nog waar je geweest ben en is het lang geleden ?
                                      GRoeten
                                      Werner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simplymars Bekijk Berichten
                                        Werner,

Voor een bluetooth-oplossing denk dat de volgende link wel interessant voor je is.
                                        Misschien is er zelfs wel iemand die ervaring heeft met dit systeem.
                                        Het ziet er ieg wel gelikt uit........

Groet,
                                        Marcel
                                        Zalig bedankt Marcel! Ik heb een RNS-E, maar zonder Audi's bluetooth module. Die kost tenslotte ook €750! Dit kost €299 euro en doet net hetzelfde! Ik ga dit verder bekijken en bij positieve info direct bestellen!

Comment

• velgskes

iemand een ged8 waar ik het beste rs4 replica's kan vinden?
                                          black polished als het ff kan...

Comment

Working...
                                          X