Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb net een nieuwe a4 tdi 136pk besteld, twijfel enkel over wel of geen sportophanging. Iemand hier ervaring mee, wil niet te veel comfort verliezen maar wil toch een beetje sportief rijgedrag in zo'n wagen
heb net een nieuwe a4 tdi 136pk besteld, twijfel enkel over wel of geen sportophanging. Iemand hier ervaring mee, wil niet te veel comfort verliezen maar wil toch een beetje sportief rijgedrag in zo'n wagen
Mij hadden ze het afgeraden in combinatie met mijn 18" velgen
Hij is nu alles behalve hard, maar gaat naar mijn zin iets te veel overhangen in de bochten (tegen een hogere snelheid danwel). Dus met sportophanging erbij zou het volgens mij nooit TE hard worden... Icm kleinere velgen zit je helemaal veilig, dit laatste is wel een veronderstelling!
En tot slot het zicht, die paar centimeter maken hem toch net iets mooier!!
heb net een nieuwe a4 tdi 136pk besteld, twijfel enkel over wel of geen sportophanging. Iemand hier ervaring mee, wil niet te veel comfort verliezen maar wil toch een beetje sportief rijgedrag in zo'n wagen
Ik heb 2 keer testgereden met een NIET sportophanging.
Wel voor mij zou dat optie NR1 zijn alsook de sportstoelen.
Hij gaan echt wel teveel hangen in de bochten en voor mij is dat ECHT niet aangenaam
En een sportophanging in combinatie met 17 gaat gewoon ideaal zijn. Niet te hard maar wel goed strak
Voila, heb mijn bestelling aangepast zo gaat hij er nu uitzien, kijk er echt naar uit.
Kwartsgrijze berline tdi, 136pk, manueel.
Milano zwarte sportzetels
Lifestyle plus
Lounge
Xenon+
servotronic
sportophanging
music interface
parkeersensoren vooraan
sportstuur multifunctioneel
airco zones
bandenspanningscontrole
audi soundsystem
buitenspiegels pack 2
verschroomde vensteromlijksting
verlichtingspakket.
is qua budget wel een beetje opgelopen maar ik wou hem echt volledig naar mijn zin, s-line te duur en velgen zullen voor nadien zijn.
Voor wie het wil weten, heb testgereden met de 120pk en onmiddelijk daarna 136pk tdi, het verschil is voor mij toch wel enorm hoor, zeker zijn meerprijs waard en die hoef je echt niet meer te chippen. Ik had eerst een 120 pk besteld maar heb mijn bestelling veranderd.
Voila, heb mijn bestelling aangepast zo gaat hij er nu uitzien, kijk er echt naar uit.
Kwartsgrijze berline tdi, 136pk, manueel.
Milano zwarte sportzetels
Lifestyle plus
Lounge
Xenon+
servotronic
sportophanging
music interface
parkeersensoren vooraan
sportstuur multifunctioneel
airco zones
bandenspanningscontrole
audi soundsystem
buitenspiegels pack 2
verschroomde vensteromlijksting
verlichtingspakket.
is qua budget wel een beetje opgelopen maar ik wou hem echt volledig naar mijn zin, s-line te duur en velgen zullen voor nadien zijn.
Voor wie het wil weten, heb testgereden met de 120pk en onmiddelijk daarna 136pk tdi, het verschil is voor mij toch wel enorm hoor, zeker zijn meerprijs waard en die hoef je echt niet meer te chippen. Ik had eerst een 120 pk besteld maar heb mijn bestelling veranderd.
Mooi !
Ik heb dezelfde ervaring met de 120 en 136pk. Het verschil is echt groot !
Echter, het zijn dezelfde motoren met enkel andere software. Dus zowel de 120 als de 136 pk zijn naar 180 - 190 pk te tunen.
Als je dus denkt aan tunen neem dan de 120pk, dan spaar je 1600 euro uit :p
dat klopt maar mijn vrouw wordt gek als ik een nieuwe wagen chip, het was ofwel de 136 pk ofwel de 120 maar geen chip.Kan ik toch nog nadien laten doen, blijkbaar zouden er wel kleine verschillen zijn aan de motor maar ook goed te chippen. Met korting eraf is er een verschil van ongeveer 1000€, een chip kost ook al snel 600 € dus en misschien beter in de markt voor verkoop nadien ook.
dat klopt maar mijn vrouw wordt gek als ik een nieuwe wagen chip, het was ofwel de 136 pk ofwel de 120 maar geen chip.Kan ik toch nog nadien laten doen, blijkbaar zouden er wel kleine verschillen zijn aan de motor maar ook goed te chippen. Met korting eraf is er een verschil van ongeveer 1000€, een chip kost ook al snel 600 € dus en misschien beter in de markt voor verkoop nadien ook.
Motor, versnellingsbak, koppeling, ... alles is identiek blijkbaar
Let wel, ik zou ook voor een 136pk gaan als ik hem zelf zou kopen ... Die gaat echt goed en moet niet meteen gechipt worden, aan de 120pk voel je gewoon dat hij ingehouden is. Hij reageert niet op de gaspedaal, het gaat allemaal zo sloom.
Ik heb dezelfde ervaring met de 120 en 136pk. Het verschil is echt groot !
Echter, het zijn dezelfde motoren met enkel andere software. Dus zowel de 120 als de 136 pk zijn naar 180 - 190 pk te tunen.
Als je dus denkt aan tunen neem dan de 120pk, dan spaar je 1600 euro uit :p
Iemand ervaring mee en vooral wat de "benefit" is. Thx
Comment