Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenEn wat draait dat aan 160? Ik zit dan aan 3000rpm in 5de met een 1.9tdi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenRegel van 3, ooit van gehoord?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten1800 toeren aan 100 km/h in 6de
2200 toeren aan 130 km/h in 6de
... en nu ..?
thx voor de testjes ... ook die aan 160 & 180
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voedoe Bekijk Berichtenen nu geduldig afwachten tot ze'm leveren
thx voor de testjes ... ook die aan 160 & 180
just for the record: 100km u = 1950rpm
130km u = 2420 rpm
140 km u = 2600 rpm
160 km u = 3000 rpm
.... en 200km u = 3900 rpm
net gecheckt
max speed = 226km u bij droog weer en heldere nacht
bij nat weer= ik ben niet helemaal gek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichtenheb net een nieuwe a4 tdi 136pk besteld, twijfel enkel over wel of geen sportophanging. Iemand hier ervaring mee, wil niet te veel comfort verliezen maar wil toch een beetje sportief rijgedrag in zo'n wagen
Hij is nu alles behalve hard, maar gaat naar mijn zin iets te veel overhangen in de bochten (tegen een hogere snelheid danwel). Dus met sportophanging erbij zou het volgens mij nooit TE hard worden... Icm kleinere velgen zit je helemaal veilig, dit laatste is wel een veronderstelling!
En tot slot het zicht, die paar centimeter maken hem toch net iets mooier!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichtenheb net een nieuwe a4 tdi 136pk besteld, twijfel enkel over wel of geen sportophanging. Iemand hier ervaring mee, wil niet te veel comfort verliezen maar wil toch een beetje sportief rijgedrag in zo'n wagen
Wel voor mij zou dat optie NR1 zijn alsook de sportstoelen.
Hij gaan echt wel teveel hangen in de bochten en voor mij is dat ECHT niet aangenaam
En een sportophanging in combinatie met 17 gaat gewoon ideaal zijn. Niet te hard maar wel goed strak
Comment
-
aangepast
Voila, heb mijn bestelling aangepast zo gaat hij er nu uitzien, kijk er echt naar uit.
Kwartsgrijze berline tdi, 136pk, manueel.
Milano zwarte sportzetels
Lifestyle plus
Lounge
Xenon+
servotronic
sportophanging
music interface
parkeersensoren vooraan
sportstuur multifunctioneel
airco zones
bandenspanningscontrole
audi soundsystem
buitenspiegels pack 2
verschroomde vensteromlijksting
verlichtingspakket.
is qua budget wel een beetje opgelopen maar ik wou hem echt volledig naar mijn zin, s-line te duur en velgen zullen voor nadien zijn.
Voor wie het wil weten, heb testgereden met de 120pk en onmiddelijk daarna 136pk tdi, het verschil is voor mij toch wel enorm hoor, zeker zijn meerprijs waard en die hoef je echt niet meer te chippen. Ik had eerst een 120 pk besteld maar heb mijn bestelling veranderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk BerichtenVoila, heb mijn bestelling aangepast zo gaat hij er nu uitzien, kijk er echt naar uit.
Kwartsgrijze berline tdi, 136pk, manueel.
Milano zwarte sportzetels
Lifestyle plus
Lounge
Xenon+
servotronic
sportophanging
music interface
parkeersensoren vooraan
sportstuur multifunctioneel
airco zones
bandenspanningscontrole
audi soundsystem
buitenspiegels pack 2
verschroomde vensteromlijksting
verlichtingspakket.
is qua budget wel een beetje opgelopen maar ik wou hem echt volledig naar mijn zin, s-line te duur en velgen zullen voor nadien zijn.
Voor wie het wil weten, heb testgereden met de 120pk en onmiddelijk daarna 136pk tdi, het verschil is voor mij toch wel enorm hoor, zeker zijn meerprijs waard en die hoef je echt niet meer te chippen. Ik had eerst een 120 pk besteld maar heb mijn bestelling veranderd.
Ik heb dezelfde ervaring met de 120 en 136pk. Het verschil is echt groot !
Echter, het zijn dezelfde motoren met enkel andere software. Dus zowel de 120 als de 136 pk zijn naar 180 - 190 pk te tunen.
Als je dus denkt aan tunen neem dan de 120pk, dan spaar je 1600 euro uit :p
Comment
-
correct
dat klopt maar mijn vrouw wordt gek als ik een nieuwe wagen chip, het was ofwel de 136 pk ofwel de 120 maar geen chip.Kan ik toch nog nadien laten doen, blijkbaar zouden er wel kleine verschillen zijn aan de motor maar ook goed te chippen. Met korting eraf is er een verschil van ongeveer 1000€, een chip kost ook al snel 600 € dus en misschien beter in de markt voor verkoop nadien ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichtendat klopt maar mijn vrouw wordt gek als ik een nieuwe wagen chip, het was ofwel de 136 pk ofwel de 120 maar geen chip.Kan ik toch nog nadien laten doen, blijkbaar zouden er wel kleine verschillen zijn aan de motor maar ook goed te chippen. Met korting eraf is er een verschil van ongeveer 1000€, een chip kost ook al snel 600 € dus en misschien beter in de markt voor verkoop nadien ook.
Let wel, ik zou ook voor een 136pk gaan als ik hem zelf zou kopen ... Die gaat echt goed en moet niet meteen gechipt worden, aan de 120pk voel je gewoon dat hij ingehouden is. Hij reageert niet op de gaspedaal, het gaat allemaal zo sloom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMooi !
Ik heb dezelfde ervaring met de 120 en 136pk. Het verschil is echt groot !
Echter, het zijn dezelfde motoren met enkel andere software. Dus zowel de 120 als de 136 pk zijn naar 180 - 190 pk te tunen.
Als je dus denkt aan tunen neem dan de 120pk, dan spaar je 1600 euro uit :p
Comment
Comment