Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
    heb je bij het sportstuur ook automatisch een ander versnellingspookje
    ik heb 't (multifunctie) sportstuur erbij gekozen en heb er (zonder specifiek te bestellen) een sport-versnellingspookje op zitten. Hierdoor geraak ik natuurlijk nog veel vlotter door 't verkeer!

Comment

• welk leder

het milano of valcona leder op je wagen. Zeer mooi trouwens, vindt het zilver een van de mooiste kleuren voor de a4, maar das persoonlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
        Motor, versnellingsbak, koppeling, ... alles is identiek blijkbaar

Let wel, ik zou ook voor een 136pk gaan als ik hem zelf zou kopen ... Die gaat echt goed en moet niet meteen gechipt worden, aan de 120pk voel je gewoon dat hij ingehouden is. Hij reageert niet op de gaspedaal, het gaat allemaal zo sloom.

Bedoel je dan aan hogere snelheden (130+) of echt in alle versnellingen bij de 120pk ?

Comment

Heeft er iemand enig idee wat het verschil is tussen valcona en milano leder.
          valcona is gladder, soelpelder, dunner (dus ook duurder)
          milano is vrij grof, maar zal blijkbaar duurzamer zijn bij minder oplenttend gebruik
          met sportzetels is valcona (m.i.) mooier omdat de kleine delen (zijsteunen) beter afgewerkt uitzien en soepelder aanvoelen
          bij zwart is het verschil minder zichtbaar, maar toch voelbaar
          ik heb valcona al 12 jaar en het ziet nog zogoed als nieuw uit; ik ben wel extra-oplettend....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voedoe Bekijk Berichten
            Bedoel je dan aan hogere snelheden (130+) of echt in alle versnellingen bij de 120pk ?
            Elke versnelling, het is alsof het erin geprogrammeerd zit dat hij traag moet reageren

Comment

• Iemand foto's en/of ervaring met de Alcantara & Leder Zwart Sport bekleding?

Comment

• 120 of 136

Bij de 120 pk voel je in elke versnelling het verschil goed hoor, ik kon de twee testrijden juist na elkaar en was behoorlijk teleurgesteld door de 120 pk, met de 136 was voor mij veel aangenamer. Echt wel agressiever, vooral het koppel merk je toch en ook het vermogen, gaat langer door en voelt niet beperkt aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  valcona is gladder, soelpelder, dunner (dus ook duurder)
                  milano is vrij grof, maar zal blijkbaar duurzamer zijn bij minder oplenttend gebruik
                  met sportzetels is valcona (m.i.) mooier omdat de kleine delen (zijsteunen) beter afgewerkt uitzien en soepelder aanvoelen
                  bij zwart is het verschil minder zichtbaar, maar toch voelbaar
                  ik heb valcona al 12 jaar en het ziet nog zogoed als nieuw uit; ik ben wel extra-oplettend....

Ben toch ook maar bij het milano gebleven, met de kids lijkt me dit inderdaad duurzamer, was ook datgene wat de audi verkoper vertelde.

Comment

• kan je me eventueel een foto sturen van je stuur en pookje, ben gisteren bij audi geweest en daar had men geen weet van een andere versnellingspook bij het multifuntionele sportstuur. Enkel de aluminium pook was nog apart bestelbaar tegen meerprijs, maar volgens jou heb je dit niet bijbesteld

Comment

kan je me eventueel een foto sturen van je stuur en pookje, ben gisteren bij audi geweest en daar had men geen weet van een andere versnellingspook bij het multifuntionele sportstuur. Enkel de aluminium pook was nog apart bestelbaar tegen meerprijs, maar volgens jou heb je dit niet bijbesteld
                      u vraagt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stijn Bekijk Berichten
                        Iemand foto's en/of ervaring met de Alcantara & Leder Zwart Sport bekleding?
                        Wij hebben deze combi genomen en het mezelf nog geen minuut beklaagd. Ziet er super uit. Voelt en zit zeer goed. Niet twijfelen, gewoon nemen.

Zal straks of morgen foto plaatsen

Comment

• pookje

Bedankt voor de foto's van het interieur. Zal wel zien als hij geleverd wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                            Wij hebben deze combi genomen en het mezelf nog geen minuut beklaagd. Ziet er super uit. Voelt en zit zeer goed. Niet twijfelen, gewoon nemen.

²
                            Ik denk wel dat er in mn topic foto's staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten

voila, de foto's

Comment

• Dat alcantara interieur is toch echt wel prachtig! Wat mij betreft is dit de mooiste binnenbekleding in de A4, zelfs mooier dan volledig leder.

Al moet ik zeggen dat de zwarte sportzetels met stoffen bekleding op de foto's van Renio ook wel mogen gezien worden. Die witte lijntjes fleuren de "eeuwig zwarte" Audi-interieursfeer een beetje op.

Comment

• Iemand foto's van het interieur s avonds met optie lichtpakket?
                                  Ikzelf heb het niet,wat ik wel jammer vind, mss volgende keer....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door infected mushroom Bekijk Berichten
                                    Iemand foto's van het interieur s avonds met optie lichtpakket?
                                    Ikzelf heb het niet,wat ik wel jammer vind, mss volgende keer....
                                    ik zal er deze avond aan denken om een foto te maken. Als ik 't niet vergeet that is...

Comment

• Mijn eerste bericht op dit forum. Als NL bewoner kwam ik op deze site terecht en het viel mij direct op dat er een grote "community" is. Binnenkort kan ik ook actief deelnemen aan dit forum aangezien vrijdag mijn nieuwe leaseauto is besteld.

Audi A4 limousine (of zoals in BE een berline )
                                      2.0 TDI 88kw/120pk
                                      *Pro-Line Business, bestaande uit:
                                      ----- Diefstalarm
                                      ----- Audi radio/cd navigatiesysteem
                                      ----- Audi Soundsystem
                                      ----- Middenarmsteun vóór
                                      ----- Telefoonvoorbereiding
                                      ----- Multifunctioneel lederen 4-spaaks stuurwiel
                                      * Chromen raamlijsten
                                      * Sportonderstel 20mm
                                      * Sportstoelen (stof Empore)
                                      * Lichtpakket
                                      * 17" Lichtmetaal (model nog niet uitgekozen, maar ik neig naar de MAM Nuvo)

En last but no least, hij is besteld in het Ibiswit
                                      Gedurft (volgens collega's)... maar voor een A4 volgens mij top!

Met een beetje Photo-soepen kom je dan tot het volgende plaatje:

Onderstaand de velgen apart:

Last edited by ; 18/01/2009, 17:55.

Comment

• Ziet er knap uit Mss centercaps bestellen van Audi?Als die passen op de velgen die je er gaat onderleggen alle... Ze lijken wel redelijk op een velg die Audi zelf aanbiedt op de A4 dacht ik??

Comment

• Ja 4-ringen in het midden van de velg zou nog mooier zijn!
                                          Het model is volgens mij inderdaad gepikt van Audi. MAM staat sowieso bekend om z'n replica's.
                                          Volgens mij is dit het "origineel"

Comment

Working...
                                          X