Oorspronkelijk geplaatst door TCT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichteneh? waarom moet deze dicht
Comment
-
Sportstoelen nemen of niet?
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over de standaard stoelen en sportstoelen. Zijn de sportstoelen de investering waard? Ik vind ze nogal duur namelijk Of anders gevraagd, zijn de standaard stoelen echt niet zo goed?
Ik kan pas volgende week zelf gaan testen, dus vroeg me af wat jullie mening is.
Alvast bedankt!
Comment
-
er is op zich niks mis met de standaard stoelen... maar 1 gouden raad: ga dan niet achteraf in sportstoelen zitten... je gaat spijt hebben dat je ze alsnog niet genomen hebt ;-) Ze zitten niet enkel sportiever maar ook comfortabeler vooral dankzij het langere (instelbare) zitvlak (met steun tot in de knieholtes).
Ik heb geen idee wat betreft je MP3/WMA icm 6-CD wisselaar vraag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newbie79 Bekijk BerichtenHeb ook nog een andere vraag... Weten jullie of het standaard cd/navigatiesysteem met de 6-cd/wisselaar ook mp3's en wma's kan afspelen? Ik kan dit niet terugvinden in de folder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtener is op zich niks mis met de standaard stoelen... maar 1 gouden raad: ga dan niet achteraf in sportstoelen zitten... je gaat spijt hebben dat je ze alsnog niet genomen hebt ;-) Ze zitten niet enkel sportiever maar ook comfortabeler vooral dankzij het langere (instelbare) zitvlak (met steun tot in de knieholtes).
Ik heb geen idee wat betreft je MP3/WMA icm 6-CD wisselaar vraag...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk vind de sportstoelen ook gewoon mooier ...
Test ze allebei uit en beslis, dat is de enige manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDat is één zaak maar ze zitten ook gewoon veel beter.
Comment
-
Ik heb de gewone stoelen in leder en die zijn best wel ok. Heb vrienden die de sportzetels hebben. Zit idd sportiever, maar de gewone zitten zeker ook comfortabel. Het stuk die uitschuift bij de sportzetels is wel handig, dat is een feit. Maar ik heb automatic (hoef geen koppeling in te drukken) dus ik zet m'n zetel vrij ver achteruit zodanig dat mijn knieholte ook in de rand van de zetel valt.
Comment
-
Is dit nu nog open of niet...?
Anyway, gezien mijn keuze voor volg. bedrijfswagen naar berline gaat, nog even mijn mogelijke keuzes opsommen:
-A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk 'fully loaded'
-A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded...
wie heeft ervaringen met de 2.7? Is het de moeite om heel wat opties te laten vallen en voor de 2.7 te gaan?
Alvast bedankt voor het advies!1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenIs dit nu nog open of niet...?
Anyway, gezien mijn keuze voor volg. bedrijfswagen naar berline gaat, nog even mijn mogelijke keuzes opsommen:
-A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk 'fully loaded'
-A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded...
wie heeft ervaringen met de 2.7? Is het de moeite om heel wat opties te laten vallen en voor de 2.7 te gaan?
Alvast bedankt voor het advies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenIs dit nu nog open of niet...?
Anyway, gezien mijn keuze voor volg. bedrijfswagen naar berline gaat, nog even mijn mogelijke keuzes opsommen:
-A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk 'fully loaded'
-A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded...
wie heeft ervaringen met de 2.7? Is het de moeite om heel wat opties te laten vallen en voor de 2.7 te gaan?
Alvast bedankt voor het advies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenIs dit nu nog open of niet...?
Anyway, gezien mijn keuze voor volg. bedrijfswagen naar berline gaat, nog even mijn mogelijke keuzes opsommen:
-A4 2.0 TDI 143 PK Multitronic redelijk 'fully loaded'
-A4 2.7 TDI 190 PK Multitronic iets minder loaded...
wie heeft ervaringen met de 2.7? Is het de moeite om heel wat opties te laten vallen en voor de 2.7 te gaan?
Alvast bedankt voor het advies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenwelk soort opties zou je moeten laten vallen?
De 2.0 TDI zou dan nog bijkomend zaken krijgen als 'Bang & Olufsen systeem', Sport Design (S-line look), dikke velgen, parkeersensoren vooraan, klimaatregeling 3 zones, keyless go, enz... Kortom zaken die ik in principe wel kan missen...1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAls je niet wil chippen zou ik de 2.7 nemen, kan je ze niet eens gaan testrijden in erps-kwerps??1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
Comment