Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kheb een cascadeblauwe zien staan terwijl ik naar een resto aant lope was met de collega's.µ
    Ik zal de bevindingen zo uitleggen:
    Alles onder de 30 vond het super, alles tussen 30 en 35 vond het wel ok, alles boven de 35 vond de kleur te fel en te licht.

Ik had wel niet mijne privé gsm mee, anders had ik wel een 5mp fotoke getrokke

Tis zoals den dude van Heremans in ternat mij zei: cascade blauw is een redelijk opvallende, jonge kleur.

Comment

• Weet er soms iemand of dat de Samsung I900 Omnia werkt op Bluetooth systeem van Audi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boumi80 Bekijk Berichten
        Weet er soms iemand of dat de Samsung I900 Omnia werkt op Bluetooth systeem van Audi ?
        Moest het niet werken dan kan je nog altijd terugvallen op deze software http://www.jetwaremobile.com/index.htm
        Dat werkt blijkbaar altijd (van horen zeggen op verschillende forums)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RikskeSirac Bekijk Berichten
          Mensen die problemen hebben met de Multitronic. Er is een nieuwe software update voor het probleem. En het probleem is... dat meestal s morgens wanneer je hem in D zet en je geeft gas de auto stilvalt... Volgende week kan de mijne binnen in de garage.
          Is het probleem opgelost intussen ? Ik sta op het punt een multitronic te kopen (morgen testrit in de garage), maar als daar problemen mee zijn dan twijfel ik wel

Comment

• Voor wie wil verlagen.

Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
            Ziehier twee fotookes
            Ziehier enekel foto's van 2 audi's A4
            -de zilvergrijze audi is 20 mm rondom verlaagd (optie bij audi -20mm)
            -de zwarte audi is vooraan 35 mm en achteraan 30 mm verlaagd (eibach)

Kwa rijcomfort valt er praktisch geen verschil te voelen, had zelf het gevoel dat zwartkleurige audi zachter reed, maar dit ligt misschien aan de 16 inch velgen.
            Kwa look zie je het verschil van iets meer te verlagen héél duidelijk.
            De voorspoiler bij de zwarte audi hangt op 20 cm van het wegdek, bij de grijze 21,5 cm.
            Wanneer we de afstand van wegdek tot wielkast meten van het voorwiel aan bestuurderszijde, dan meten we bij de zwarte audi 66,5 cm, bij de grijze audi 68 cm.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
              Ziehier enekel foto's van 2 audi's A4
              -de zilvergrijze audi is 20 mm rondom verlaagd (optie bij audi -20mm)
              -de zwarte audi is vooraan 35 mm en achteraan 30 mm verlaagd (eibach)

Kwa rijcomfort valt er praktisch geen verschil te voelen, had zelf het gevoel dat zwartkleurige audi zachter reed, maar dit ligt misschien aan de 16 inch velgen.
              Kwa look zie je het verschil van iets meer te verlagen héél duidelijk.
              De voorspoiler bij de zwarte audi hangt op 20 cm van het wegdek, bij de grijze 21,5 cm.
              Wanneer we de afstand van wegdek tot wielkast meten van het voorwiel aan bestuurderszijde, dan meten we bij de zwarte audi 66,5 cm, bij de grijze audi 68 cm.
              Zijn dat 17 of 18 inch velgen op die zilvergrijze ?
              Replica's? Waar? Hoeveel?

Comment

• ik kan de foto's niet zien, krijg rood kruisje als ik erop klik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  ik kan de foto's niet zien, krijg rood kruisje als ik erop klik

Ik ook

Comment

• nieuwe poging

Oorspronkelijk geplaatst door plkd Bekijk Berichten
                    Ik ook
                    Ziehier een nieuwe poging tot het openen van de foto's
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• foto's gaan ni open

Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                      Ziehier een nieuwe poging tot het openen van de foto's
                      Snap het ni, krijg ze zelf ook ni open...

Comment

• ik krijg ze zelf wel te zien en kan ze ook zonder problemen openen (firefox klant).

Comment

• Nog wat nieuws over modeljaar 2010:

- De Empore stof (de bekleding op de stoffen sportzetels) vervalt en wordt vervangen door een nieuwe, nog niet nader bepaalde bekleding.
                          - Mustangbruin leder wordt vervangen door een ander soort bruin, hetzelfde als beschikbaar is op de Audi A5 cabrio.

Comment

• Ik weet het, het is misschien nog wat vroeg, maar ik ben als eens aan het rondkijken voor zomervelgen.
                            Mijn oog is deze velg gevallen:

Nu had ik graag jullie meningen eens gehoord over de combinatie van de velg met mijn wagen.
                            Voor foto's van de auto kan je hier terecht, dan kan je een beter beeld vormen:

Ben eens benieuwd

Mvg Frank

Comment

• daarnet op de Kennedybaan (Gent) een tijdje voor, naast en achter een zilvergrijze A4 berline 2.7 TDI gereden, had dikke RS velgen erop zitten. Zag er mij ook wel een liefhebber/kenner uit, wie weet iemand van hier?
                              Aan de lichten ne keer gekeken en 'geknikt', achteraf gezien had ik beter ook 't kot eens open getrokken om te zien hoe snel zo'n 2.7 van m'n 2.nulleke weg spurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                daarnet op de Kennedybaan (Gent) een tijdje voor, naast en achter een zilvergrijze A4 berline 2.7 TDI gereden, had dikke RS velgen erop zitten. Zag er mij ook wel een liefhebber/kenner uit, wie weet iemand van hier?
                                Aan de lichten ne keer gekeken en 'geknikt', achteraf gezien had ik beter ook 't kot eens open getrokken om te zien hoe snel zo'n 2.7 van m'n 2.nulleke weg spurt
                                We zullen het binnenkort eens uitproberen ;-) Nog geduld tot eind mei!
                                1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                                1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                                1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ik heb ne cascadeblauwe zien staan maar ik had ni veel tijd om mijn nokia te laten focussen dus de foto is wa crappy:

Comment

• nog meer cascade;
                                    het effect is heel sterk afhankelijk van het omgevingslicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
                                      nog meer cascade;
                                      het effect is heel sterk afhankelijk van het omgevingslicht
                                      inderdaad...
                                      de eerste foto hierboven is in België getrokken
                                      de tweede foto is in 't zonnige zuiderse Spanje getrokken

nuff said

Comment

• Hèhè,

Na lang wachten (vanaf augustus) is ie er dan eindelijk. Mijn audi a4 1.8.
                                        De auto is uitgerust met life pack, lounge pack, sportzetels, xenon-lichten en 19 inch rs-4.
                                        Alvast 3 fotokes...

greetz
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lineker Bekijk Berichten
                                          Hèhè,
                                          19 inch rs-4.
                                          Werden de velgen van fabriek-af geplaatst of nadien?
                                          't gaat me niet over al dan niet replica-velgen, maar of de vering ook aangepast wordt wanneer er van fabriek-af 19' geplaatst wordt.

PS: Wit heeft toch wel iets he

Comment

Working...
                                          X