Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• thx vr die pics!
    Echt prachtig om duidelijk het verschil in velgen eens te zien

Comment

• Haha, die truck, super !

De 5-star velgen lijken me echt vet, al denk ik dat je die veel zal zien. 10-spakig is ook wel mooi, maar zie al op tegen de schoonmaak Thx for the pics dude !!!!!!
      Last edited by ; 21/11/2007, 09:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
        Haha, die truck, super !

De 5-star velgen lijken me echt vet, al denk ik dat je die veel zal zien. 10-spakig is ook wel mooi, maar zie al op tegen de schoonmaak Thx for the pics dude !!!!!!
        zal wel meevallen wss, het aantal keer dat je die 5star gaat zien. Audi kennende zal je (jammer genoeg) wel weer een aardige opleg mogen doen vr de upgrade standaardvelgen naar 18" exemplaren...

None the less, deze A4 overtuigd mij nog maar eens te meer om Audi-fan te blijven

Comment

• yummie. wel raar dat die vervoerd worden zonder enige bescherm'vellen' erop geplakt
          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            wees maar vrij zeker van die biturbo
            Daar was ik vrij zeker van, maar onze nieuwen hier verkondigt alles altijd alsof 'ie zelf de beslissingen neemt.

Comment

• Ik ben benieuwd naar de Avant... vind de berline al zo knap.

en 3-liter bi-turbo
              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                yummie. wel raar dat die vervoerd worden zonder enige bescherm'vellen' erop geplakt
                Ik was net hetzelfde aant denken. Ook geen stootblokjes op de deuren ofzo..

Andere Audi's hangen gewoonlijk toch vol met zo'n witte vellen

Comment

• klopt het dat op die laatste foto, de velgen op de onderste wagen, 17" zijn en op de bovenste 18"?

ziet er super uit!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Ik was net hetzelfde aant denken. Ook geen stootblokjes op de deuren ofzo..

Andere Audi's hangen gewoonlijk toch vol met zo'n witte vellen
                    De A4's op deze truck zijn bij de Nederlandse importeur gespot.
                    Waarschijnlijk zijn deze bedoelt voor de voorstelling voor publiek en rijtesten binnen enkele dagen (check ook de C-klasse die mee op de truck staat, waarschijnlijk om te vergelijken)
                    Misschien zijn deze auto's daarom al klaargemaakt om te rijden in Duitsland ofzo en worden ze daardoor niet meer ingepakt?

Comment

• Ik heb gisteren via Audi Nederland (had mij ingeschreven op een webspecial van de A4) een catalogus ontvangen van de nieuwe A4. Best mooi. Ferm boekje

Wanneer is de officiële voorstelling van de A4? Ik dacht 1 van de volgende weekends. Klopt dat?
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• voorstelling in Gent bij De Clercq zou voorzien zijn rond de 15de december.

Wat die truck betreft, ik heb de mijne al besteld in het zwart en de zwarte op de truck benaderd toch de perfectie voor mij. Of mss toch overwegen om de 19" te monteren van de A5. Heb nog enkele maanden om me erover te bezinnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                          Ik heb gisteren via Audi Nederland (had mij ingeschreven op een webspecial van de A4) een catalogus ontvangen van de nieuwe A4. Best mooi. Ferm boekje

Wanneer is de officiële voorstelling van de A4? Ik dacht 1 van de volgende weekends. Klopt dat?
                          Ik ben daar ook ingeschreven. Ik weet niet waar je woont, maar ik woon wel in België. Dus zou dat ook lukken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Daar was ik vrij zeker van, maar onze nieuwen hier verkondigt alles altijd alsof 'ie zelf de beslissingen neemt.
                            Ik som simpelweg een aantal feiten op, wat is daar nu verkeerd aan?

Comment

• Dat is 't hem net. Wat je opsomt zijn hypotheses, feiten zijn er niet tot ze hem officieel voorstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                Dat is 't hem net. Wat je opsomt zijn hypotheses, feiten zijn er niet tot ze hem officieel voorstellen.
                                Sorry, ja hypotheses zijn het inderdaad. Ik was even verstrooid.

Comment

• Nog wat pics gevonden

Lavagrijs (?)+17"

Comment

• Comment

• Kan wel xenons gebruiken die laatste.
                                      bron: www.autoweek.nl
                                      Last edited by stradge; 22/11/2007, 21:22.

Comment

• Ik vind xenons juist geen noodzaak op de B8. Die lichten zien er zo al knap uit. Strakke kar is het!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Damn !

Comment

Working...
                                          X