Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 5-star velgen lijken me echt vet, al denk ik dat je die veel zal zien. 10-spakig is ook wel mooi, maar zie al op tegen de schoonmaak Thx for the pics dude !!!!!!
De 5-star velgen lijken me echt vet, al denk ik dat je die veel zal zien. 10-spakig is ook wel mooi, maar zie al op tegen de schoonmaak Thx for the pics dude !!!!!!
zal wel meevallen wss, het aantal keer dat je die 5star gaat zien. Audi kennende zal je (jammer genoeg) wel weer een aardige opleg mogen doen vr de upgrade standaardvelgen naar 18" exemplaren...
None the less, deze A4 overtuigd mij nog maar eens te meer om Audi-fan te blijven
Ik was net hetzelfde aant denken. Ook geen stootblokjes op de deuren ofzo..
Andere Audi's hangen gewoonlijk toch vol met zo'n witte vellen
De A4's op deze truck zijn bij de Nederlandse importeur gespot.
Waarschijnlijk zijn deze bedoelt voor de voorstelling voor publiek en rijtesten binnen enkele dagen (check ook de C-klasse die mee op de truck staat, waarschijnlijk om te vergelijken)
Misschien zijn deze auto's daarom al klaargemaakt om te rijden in Duitsland ofzo en worden ze daardoor niet meer ingepakt?
voorstelling in Gent bij De Clercq zou voorzien zijn rond de 15de december.
Wat die truck betreft, ik heb de mijne al besteld in het zwart en de zwarte op de truck benaderd toch de perfectie voor mij. Of mss toch overwegen om de 19" te monteren van de A5. Heb nog enkele maanden om me erover te bezinnen..
Comment