Verkrachting noem ik het!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Cirque de soleil
Ik kom net van cirque de soleil in A'pen. Op zich hier geen vermelding waard ware het niet dat de nieuwe A4 er stond te blinken in phantoom zwart en in silver metallic.
En ik moet zeggen " He took my breath away". Ik kijk er al naar uit als mijne zwarte A4 wordt geleverd. Nu nog e beke sparen voor de 19" parabool Y-type velg van de A5 en hij is compleet.
Dat het maar vroeg 2008 is!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk kom net van cirque de soleil in A'pen. Op zich hier geen vermelding waard ware het niet dat de nieuwe A4 er stond te blinken in phantoom zwart en in silver metallic.
En ik moet zeggen " He took my breath away". Ik kijk er al naar uit als mijne zwarte A4 wordt geleverd. Nu nog e beke sparen voor de 19" parabool Y-type velg van de A5 en hij is compleet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk BerichtenIk kom net van cirque de soleil in A'pen. Op zich hier geen vermelding waard ware het niet dat de nieuwe A4 er stond te blinken in phantoom zwart en in silver metallic.
Ga jou resultaat ook eens bezien.Sintruin till I die
Comment
-
Heb hem besteld die nieuwe A4
Super die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
Nu een A4 besteld een paar weken geleden.
2.7 TDI lavagrijs.
Lounge en Intenso plus pakket
18" 5 spaaks velgen
Leder Valcone Beige met zwarte hemel en dashbord
Bose Sound system
Adaptive Xenon
Open dak
Navigatie
MMI
Bleutooth telefoon
Hillhold
Kan niet wachten tot week 10 van 2008
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenSuper die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
2.7 TDI lavagrijs.
18" 5 spaaks velgen
Bose Sound system
Adaptive Xenon
Open dak
Navigatie
MMI
Bleutooth telefoon
Hillhold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk BerichtenHeeft iemand meer nieuws over de 120pk versie.
Wanneer is deze beschikbaar?
Is het werkelijk een andere motor of enkel beperk vermogen?
Ik moet wachten op dit model eer het bedrijf waar ik werk de nieuwe A4 als bedrijfswagen opneemt ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenSuper die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
2.7 TDI lavagrijs.
18" 5 spaaks velgen
Bose Sound system
Adaptive Xenon
Open dak
Navigatie
MMI
Bleutooth telefoon
Hillhold
hadden ze geen Bang & Ollufson installatie voorzien in de plaats van Bose?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenhadden ze geen Bang & Ollufson installatie voorzien in de plaats van Bose?????
Comment
Comment