Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenSuper die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
Nu een A4 besteld een paar weken geleden.
2.7 TDI lavagrijs.
Lounge en Intenso plus pakket
18" 5 spaaks velgen
Leder Valcone Beige met zwarte hemel en dashbord
Bose Sound system
Adaptive Xenon
Open dak
Navigatie
MMI
Bleutooth telefoon
Hillhold
Kan niet wachten tot week 10 van 2008
Heeft iemand hier ervaring mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIs tezien wat voor een optie,wat had je in gedachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenidd V-TIE zalige wagen...
uw foto is da THE STIG????
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenHeb hem gisteren voort eerst gezien in het contact center in Kortenberg
En de grote en......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenYes it is
ge weet soms nie wie het is
ik denk Damon Hill
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichtenxenon verlichting.
indien dit bij u het geval is kan ik u maar 1goede raad geven
contacteer uw dealer liever vandaag nog dan morgen
normaal kunnen er wijzegingen aangebracht worden tot 3de a 4de week
alvast succes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichtenweet iemand soms al de prijzen hoe die zich verhouden tot het vorige model, hoeveel gaat de basisprijs omhoog?
Een A4 B7 2.0l TDI was ergens in de €27.000 - 27.500. En voor het nieuwe model (ook een 2.0l TDI) bedraagd de prijs €28.350 als ik me niet vergis..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk BerichtenEN ... op foto of in het echt, hoe ziet hij er het beste uit?
En de grote en......
Als ik me niet vergis kostte die donkere A4 een kleine 40.000 €
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenDe levering is momenteel in April...
Maar als je GEEN chrome vensteromlijsting neemt moet je 3 maanden extra wachten
Schijfdak stond ook in het lijstje, samen met nog 3 andere, waarbij je moet wachten als je het WEL wilt
chrome vensteromlijsting vind ik nu wel een must, en minimum 17" velgskes
geen problemen met bepaalde buitenkleuren? ik herinner mij nog ten tijde van de golf IV toen ik absoluut jazzblauw wou en die verkoper mij pushte naar een grijze omdat ik die "direkt kon meepakken" ...4 rings driver
Comment
Comment