Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
    die is toch af ze
    idd V-TIE zalige wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
      Super die nieuw A4. Heb lange tijd getwijfeld over een A5 maar die is toch niet geheel geschikt voor een kinderstoeltje.
      Nu een A4 besteld een paar weken geleden.
      2.7 TDI lavagrijs.
      Lounge en Intenso plus pakket
      18" 5 spaaks velgen
      Leder Valcone Beige met zwarte hemel en dashbord
      Bose Sound system
      Adaptive Xenon
      Open dak
      Navigatie
      MMI
      Bleutooth telefoon
      Hillhold
      Kan niet wachten tot week 10 van 2008
      Indien de bestelling is geplaatst van u nieuwe A4 en na 2-3 weken wens je een extra optie aan u bestelling toe te voegen zou dit dan kunnen???
      Heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

• Is tezien wat voor een optie,wat had je in gedachten?

Comment

Ie is toch wel knap die B8 zowel die op deze foto als die zwarte op de vorige pagina zijn echt knappe exemplaren. En dat interieur is prachtig vormgegeven en afgewerkt imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
            Is tezien wat voor een optie,wat had je in gedachten?
            xenon verlichting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
              idd V-TIE zalige wagen...

uw foto is da THE STIG????

Comment

uw foto is da THE STIG????
                Yes it is

Comment

• Heb hem gisteren voort eerst gezien in het contact center in Kortenberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
                    Heb hem gisteren voort eerst gezien in het contact center in Kortenberg

EN ... op foto of in het echt, hoe ziet hij er het beste uit?
                    En de grote en......

Comment

• In een donkere kleur komen de vormen écht niet tot hun recht.. dat is zo bij alle auto's natuurlijk, maar in dit geval moet je goed kijken om dan te zien dat het de B8 is..
                      Die witte is dan weer zalig!

Comment

• Klopt jongen een foutje,
                        Het is het B&O systeem.

Comment

• als je auto nog niet in productie is kan je volgens mij nog aanpassingen doorvoeren.
                          Is mij aangegeven bij de dealer. Zit te twijfelen of ik toch niet het dynamische veersysteem neem ipv open dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                            Yes it is

ge weet soms nie wie het is
                            ik denk Damon Hill

Comment

• weet iemand soms al de prijzen hoe die zich verhouden tot het vorige model, hoeveel gaat de basisprijs omhoog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                                xenon verlichting.

indien dit bij u het geval is kan ik u maar 1goede raad geven
                                contacteer uw dealer liever vandaag nog dan morgen
                                normaal kunnen er wijzegingen aangebracht worden tot 3de a 4de week
                                alvast succes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten
                                  weet iemand soms al de prijzen hoe die zich verhouden tot het vorige model, hoeveel gaat de basisprijs omhoog?
                                  Niet zò echt veel hoor..

Een A4 B7 2.0l TDI was ergens in de €27.000 - 27.500. En voor het nieuwe model (ook een 2.0l TDI) bedraagd de prijs €28.350 als ik me niet vergis..

Comment

• De levering is momenteel in April...
                                    Maar als je GEEN chrome vensteromlijsting neemt moet je 3 maanden extra wachten
                                    Schijfdak stond ook in het lijstje, samen met nog 3 andere, waarbij je moet wachten als je het WEL wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivan Bekijk Berichten
                                      EN ... op foto of in het echt, hoe ziet hij er het beste uit?
                                      En de grote en......
                                      Bwa, ik vind em zowel op foto als int echt wel ok. Mijn foto's zijn echter niet van een superkwaliteit

Als ik me niet vergis kostte die donkere A4 een kleine 40.000 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                        De levering is momenteel in April...
                                        Maar als je GEEN chrome vensteromlijsting neemt moet je 3 maanden extra wachten
                                        Schijfdak stond ook in het lijstje, samen met nog 3 andere, waarbij je moet wachten als je het WEL wilt
                                        amai, ik mag hopen dat ie in 2009 sneller geleverd kan worden... (nu ja zolang ik met de SB kan rijden geen probleem)
                                        chrome vensteromlijsting vind ik nu wel een must, en minimum 17" velgskes

geen problemen met bepaalde buitenkleuren? ik herinner mij nog ten tijde van de golf IV toen ik absoluut jazzblauw wou en die verkoper mij pushte naar een grijze omdat ik die "direkt kon meepakken" ...
                                        4 rings driver

Comment

• jeej, donderdagavond zie ik hem ook in real life

ben benieuwd, is de eerste 4-deurs audi die ik (op foto) best wel knap vind ...

Comment

Working...
                                          X