Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met kleuren niet dacht ik... Het waren vooral ingrijpende opties, daarom dat het mij verbaasde dat die omlijsting erbij stond...

Ik had het eerst niet genomen omdat ik het nie nodig achte, maar de dealer zei ook al dat meer dan 80% het wel neemt... Heb nog geen foto gezien zonder, dus weet niet wat het mooiste is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
      indien dit bij u het geval is kan ik u maar 1goede raad geven
      contacteer uw dealer liever vandaag nog dan morgen
      normaal kunnen er wijzegingen aangebracht worden tot 3de a 4de week
      alvast succes
      Bedankt,

Het is me gelukt .
      Xenon verlichten zijn er extra bijgekomen.(auto was besteld op 11/11/2007)
      Heb een A5 zien rijden met deze verlichting en was meteen verkocht.

Comment

• Xenon is een must op een wagen vind ik. Geeft iets extra.

Comment

• een grotere leegte in je portefeuille?

nee tis idd prachtig xenon, zeker in combinatie met die tagfahrstrips bij audi nu... vind ze enkel nog veel te duur

Comment

• Vanmorgen enkele zien leveren bij Heremans in Ternat. Zeer knappe kar.

Comment

• In Geel bij Verellen staat er eentje in de showroom.. er zit nog wel een zwarte doek over

Comment

• Vond ik wel de moeite om ff te plaatsen.
                De FWD A4 2.0 TDI haalt op het onderdeel "Handling" maar 1 punt (van de 150) minder dan de referentie qua Handling, de RWD BMW 3, en verslaat de Mondeo en C-klasse moeiteloos in deze test.

Ik ben er fier op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Vond ik wel de moeite om ff te plaatsen.
                  De FWD A4 2.0 TDI haalt op het onderdeel "Handling" maar 1 punt (van de 150) minder dan de referentie qua Handling, de RWD BMW 3, en verslaat de Mondeo en C-klasse moeiteloos in deze test.

Ik ben er fier op
                  Bedankt voor de test, 'k ga hem (morgen) eens lezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Listen very carefully, i shall say this only wence.

Dit ding gaat potten breken in z'n segment.

Comment

Vond ik wel de moeite om ff te plaatsen.

Ik ben er fier op
                      Miljaar, wat een prestatie (en dan poog ik hier géénszins de BMW op te hemelen, maar wel de Audi). 't Hek is van de dam, en wat mij betreft terecht: dat BMW en Mercedes hun borst maar nat maken. Ze moeten Audi al eventjes naast zich gunnen, maar het begint er stilaan op te lijken dat Audi niet meer de derde speler wordt, maar de toon zal zetten.

Comment

• AUDI Night

Vanavond naar de audi night voor de presentatie van de nieuwe A4.
                        Heb hem al besteld maar ben wel erg benieuwd hoe hij er in het echt uitziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Listen very carefully, i shall say this only wence.

Dit ding gaat potten breken in z'n segment.
                          Heeft deze het S-line exterieurpakket?

Comment

• Vanavond in Aalst deze schoonheid ook voor de eerste keer gaan bewonderen. Als hij me irl even hard kan bekoren als de pics die ik er al van gezieb heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Heeft deze het S-line exterieurpakket?
                              Nee

Comment

Nee
                                In Belgie heeft de importeur gekozen om niet verschillende basisuitvoeringen aan te bieden. Elke auto heeft de zelfde basisopties welke naar believen kunnen worden uitgebreid. De S line trim zal hopelijk in de toekomst wel als optie pakket komen. Ik heb de auto nu alleen kunnen verlagen .(of het dynamische pakket is mogelijk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                  In Belgie heeft de importeur gekozen om niet verschillende basisuitvoeringen aan te bieden. Elke auto heeft de zelfde basisopties welke naar believen kunnen worden uitgebreid. De S line trim zal hopelijk in de toekomst wel als optie pakket komen. Ik heb de auto nu alleen kunnen verlagen .(of het dynamische pakket is mogelijk)
                                  Ik hoorde ergens zeggen dat het in januari zou komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                    Ook in Duitsland is de SLine nog niet te verkrijgen

Comment

• Dat front blijft toch bangelijk. Als die achter u komt gereden, nijpte toch direct uw kont toe !

Comment

• Zijn er die naar de voorstelling in Sint-Niklaas (Mertens) komen vanavond?

Comment

• zeg eens, die voorstellingen vanavond moet je daarvoor een uitnodiging gekregen hebbeN?

anders loop ik morgen wel eens langs in drogenbos, tenzij ik vanavond een glaske bubbels krijg he
                                          4 rings driver

Comment

Working...
                                          X