Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenEn die koplampen zien er ook cool uit zonder xenon, dat viel me direct op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZijn er die naar de voorstelling in Sint-Niklaas (Mertens) komen vanavond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZorg jij voor een uitnodiging?
Wordt weer leuk, mensen over auto's horen praten terwijl ze er eigelijk niets van afweten, en maar fouten maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk doe den drank daar vnvd, heb verder niets te zeggen
Wordt weer leuk, mensen over auto's horen praten terwijl ze er eigelijk niets van afweten, en maar fouten maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenIk doe den drank daar vnvd, heb verder niets te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn zo met een air van "ik weet er hier alles van"
Heb één keer me niet kunnen houden, en iemand verbeterd... beter niet meer doen
Kerel beweerde dat hij de nieuwe Porsche Turbo al gereden had, terwijl die nog niet uit was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenidd
Heb één keer me niet kunnen houden, en iemand verbeterd... beter niet meer doen
Kerel beweerde dat hij de nieuwe Porsche Turbo al gereden had, terwijl die nog niet uit was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenVond ik wel de moeite om ff te plaatsen.
De FWD A4 2.0 TDI haalt op het onderdeel "Handling" maar 1 punt (van de 150) minder dan de referentie qua Handling, de RWD BMW 3, en verslaat de Mondeo en C-klasse moeiteloos in deze test.
Ik ben er fier op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenNeem dat eerste maar
Comment
-
Staat er in een lavagrijze in een Belgische toonzaal
Heb de auto net bekeken. Super mooie bak, en wel lekker met champagne en oesters.
Er stond een A4 2.7 TDI in het zilvergrijs. Ik had hem graag in een donkere kleur gezien.
Staat er een in de toonzalen die jullie hebben bezocht??
Wel een superstrakke auto. Mooie lijn op de moterkap en kont.
Xenon is een must
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk BerichtenHeb de auto net bekeken. Super mooie bak, en wel lekker met champagne en oesters.
Er stond een A4 2.7 TDI in het zilvergrijs. Ik had hem graag in een donkere kleur gezien.
Staat er een in de toonzalen die jullie hebben bezocht??
Wel een superstrakke auto. Mooie lijn op de moterkap en kont.
Xenon is een must
ik ben net terug van audi night in waregem en daar staat een ijsgrijze
der stond wel een Q7 in lavagrijs en inderdaad xenon is een must
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwow, bmw is dus echt wel heel erg goed als ik dit zo zie, zo goed als overal de beste. terug een stap om bij bmw te blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwow, bmw is dus echt wel heel erg goed als ik dit zo zie, zo goed als overal de beste. terug een stap om bij bmw te blijven.
Comment
-
Ben bij Jennes langs geweest en daar stonder er 2
Grijze 2.7 TDI en
Lavagrijs 3.2 FSI
Echt prachtwagens
Beneden in de garage stond de rest van het wagenpark: R8, machtige A8 met geblindeerde ruiten en zalige 5stars, Q7, A5 , .. (alles eig )
Comment
Comment