Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
    zeg eens, die voorstellingen vanavond moet je daarvoor een uitnodiging gekregen hebbeN?

anders loop ik morgen wel eens langs in drogenbos, tenzij ik vanavond een glaske bubbels krijg he
    jep is op uitnodiging.

Comment

• En die koplampen zien er ook cool uit zonder xenon, dat viel me direct op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        En die koplampen zien er ook cool uit zonder xenon, dat viel me direct op...
        Neen, ik had ze erger verwacht in het begin.. Maar ik zou toch resoluut voor koplampen mét Xenon's kiezen.

Comment

• Nog iemand die vanavond bij Thoen in Aalst naar de voorstelling gaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Zijn er die naar de voorstelling in Sint-Niklaas (Mertens) komen vanavond?
            Zorg jij voor een uitnodiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Zorg jij voor een uitnodiging?
              Ik doe den drank daar vnvd, heb verder niets te zeggen

Wordt weer leuk, mensen over auto's horen praten terwijl ze er eigelijk niets van afweten, en maar fouten maken

Comment

Wordt weer leuk, mensen over auto's horen praten terwijl ze er eigelijk niets van afweten, en maar fouten maken
                Praat jij op zo'n avond tegen jezelf?!

Comment

En zo met een air van "ik weet er hier alles van"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    En zo met een air van "ik weet er hier alles van"
                    idd

Heb één keer me niet kunnen houden, en iemand verbeterd... beter niet meer doen

Kerel beweerde dat hij de nieuwe Porsche Turbo al gereden had, terwijl die nog niet uit was

Comment

idd

Heb één keer me niet kunnen houden, en iemand verbeterd... beter niet meer doen

Kerel beweerde dat hij de nieuwe Porsche Turbo al gereden had, terwijl die nog niet uit was
                      Da's dan ofwel extreme blaasheid, ofwel denken dat de 996 de nieuwe is.

Comment

• Neem dat eerste maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Vond ik wel de moeite om ff te plaatsen.
                          De FWD A4 2.0 TDI haalt op het onderdeel "Handling" maar 1 punt (van de 150) minder dan de referentie qua Handling, de RWD BMW 3, en verslaat de Mondeo en C-klasse moeiteloos in deze test.

Ik ben er fier op
                          Ik vind eigelijk dat vooral de Passat op het onderdeel Fahrdynamik een verrassend goed resultaat neerzet. De A4 staat dichter bij de Passat in punten dan bij de bmw 3.

Comment

Neem dat eerste maar
                            Dan is het een extreme duts!

Comment

• Staat er in een lavagrijze in een Belgische toonzaal

Heb de auto net bekeken. Super mooie bak, en wel lekker met champagne en oesters.
                              Er stond een A4 2.7 TDI in het zilvergrijs. Ik had hem graag in een donkere kleur gezien.

Staat er een in de toonzalen die jullie hebben bezocht??

Wel een superstrakke auto. Mooie lijn op de moterkap en kont.

Xenon is een must

Comment

• wow, bmw is dus echt wel heel erg goed als ik dit zo zie, zo goed als overal de beste. terug een stap om bij bmw te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                                  Heb de auto net bekeken. Super mooie bak, en wel lekker met champagne en oesters.
                                  Er stond een A4 2.7 TDI in het zilvergrijs. Ik had hem graag in een donkere kleur gezien.

Staat er een in de toonzalen die jullie hebben bezocht??

Wel een superstrakke auto. Mooie lijn op de moterkap en kont.

Xenon is een must

ik ben net terug van audi night in waregem en daar staat een ijsgrijze

der stond wel een Q7 in lavagrijs en inderdaad xenon is een must

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                    wow, bmw is dus echt wel heel erg goed als ik dit zo zie, zo goed als overal de beste. terug een stap om bij bmw te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                      wow, bmw is dus echt wel heel erg goed als ik dit zo zie, zo goed als overal de beste. terug een stap om bij bmw te blijven.
                                      Leuk dat je het even komt melden, ik heb weer iets bijgeleerd

Comment

• Ben bij Jennes langs geweest en daar stonder er 2
                                        Grijze 2.7 TDI en
                                        Lavagrijs 3.2 FSI
                                        Echt prachtwagens
                                        Beneden in de garage stond de rest van het wagenpark: R8, machtige A8 met geblindeerde ruiten en zalige 5stars, Q7, A5 , .. (alles eig )

Comment

• Geen foto's van die A8?? Ik wil nog wel eens het effect zien van geblindeerde ramen op een A8.

Comment

Working...
                                          X