Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben gisterenavond in Dielis gaan kijken. Het voorgestelde model was een zilvergrijze 2.7tdi met 17" velgen, xenon, (half)leder interieur

Enkele bevindingen:
    1) interieur quasi identiek aan dat van de a5 (op subtiele verschillen na)
    2) de kont en vooral de front zijn extreem lekker, vooral ook met die nieuwe lichten
    3) de zijlijn is ook wel lekker
    4) de koffer is heel diep, ik verschoot er echt van
    5) de auto schreewt om minimum 18" velgen
    6) er is genoeg plaats vanvoor EN vanachter

Ik had hem wel liever in een donkere kleur gezien dan de voorgestelde zilveren. Hoedanook, ik ben zeer benieuwd naar de avant-versie

Naast de A4 nog andere extreem lekkere dingen gezien en overal is ingezeten
    rs4 avant (wit met titanium velgen), s6 avant (heel donker grijs), r8, a8 3.0tdi, a5 3.0 tdi

Comment

• Thoen is precies echt de enige dealer zonder R8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
        Thoen is precies echt de enige dealer zonder R8
        Bij Buslot in Dendermonde en Automobile CENTRE MECHELEN N.V hebben ze er ook gene staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Bij Buslot in Dendermonde en Automobile CENTRE MECHELEN N.V hebben ze er ook gene staan
          Gisteren op weg naar Dielis in Bornem ben ik langs ACM gereden en daar stond er toch ene bij de voorstelling hoor.

Comment

• hey Fille, ik ga zaterdag eens piepen bij dielis.
            Kun je ook met een of andere wagen testrijden ??
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
              hey Fille, ik ga zaterdag eens piepen bij dielis.
              Kun je ook met een of andere wagen testrijden ??
              Daarvoor zullen ze je wel naar Kortemberg doorverwijzen, denk ik.

Comment

• Dat weet ik niet, misschien wel, maar zou het echt niet weten.
                Wel spijtig dat overal de prijzen waren weggedaan en nergens prijslijsten te bespeuren vielen

Waarschijnlijk met rede, want stond serieus kapitaal binnen. De zonen bij Dielis kiezen volgens mij altijd de toonzaalmodellen, en 'k moet zeggen, ze houden er een vrij sportieve smaak op na Altijd zeer degelijk uitgeruste s-line, s of RS-modellen, quasi nooit standaardmodellen

Comment

• Was er wat volk bij Thoen ? Iemand langsgeweest of waren de oesters al op

Comment

• Was veel volk vond ik, heel het Audi gedeelte vd toonzaal was volgestauwd

Comment

• Ben gisteren gaan kijken bij LM in Sint-Martens-Latem. Stond een grijze, maar echt lelijke velgen. Zoals ie daar stond was't iets boven de €50.000, wat ik toch veel geld vind voor 'n A4. Ik vind 'm in een donkere kleur wel prachtig. Audi staat IMO niet met lichte kleuren, tenzij volledig wit. Stond ook een R8 buiten (waarom datie buiten stond weet ik nog altijd niet), en binnen S3, S6, S5, paar TT's, gewone A5, A3 Sportback, A4 Avant (sportpack) en A6 Avant. 't Was nog eens de moeite waard en 't heeft me weer meer doen verlangen naar m'n A3 die in Februari zal arriveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                        Gisteren op weg naar Dielis in Bornem ben ik langs ACM gereden en daar stond er toch ene bij de voorstelling hoor.
                        Een R8? Dan enkel voor de voorstelling blijkbaar, verleden week nog binnengeweest en toen stond er gene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H_Tim Bekijk Berichten
                          Daarvoor zullen ze je wel naar Kortemberg doorverwijzen, denk ik.
                          Moet allicht Kortenberg zijn.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Gisteren ook naar de lancering geweest. Wat een zalig knappe wagen. Als ik de keuze had tussen een 3-serie en de nieuwe A4 dan werd het zeker deze. BMW zal toch wel wat klanten verliezen aan Audi denk ik.
                            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VW-Driver Bekijk Berichten
                              Gisteren ook naar de lancering geweest. Wat een zalig knappe wagen. Als ik de keuze had tussen een 3-serie en de nieuwe A4 dan werd het zeker deze. BMW zal toch wel wat klanten verliezen aan Audi denk ik.
                              Dat denk ik ook. Persoonlijk kijk ik niet meer op naar een 3-serie in de straat, is eigenlijk een doordeweekse auto geworden (oei, nu krijg ik wellicht alle bmw-lovers op mijn dak my bad) , maar als de A4 in de straat zal verschijnen ...

Comment

• Excuses voor de baggerkwaliteit maar het was felle spot-belichting en ik kan eig geen foto's maken was ook veel volk

(webspace v mn broer. Ja, ne burgie )

Bij Jennes stonden er geen S/RS-modellen Ook waren al de auto's behalve de Audi A4's en de VW Tiguan afgesloten.
                                Rudy zei dat er +-900 man zich had ingeschreven. De hapjes en de bediening waren zeer goed mmmm oesters

Comment

• Ben gisteren ook geweest bij Decancq in Tielt (thx to Olivier), de nieuwe A4 is echt zo een verbetering t.o.v de oude.

Comment

• weet iemand of er ergens een a4 meteoor grijs in de toonzaal staat

Comment

• Audi A4 B8

Heeft hier iemand interesse om gezamelijk naar een dealer toe te stappen om wat meer korting te kunnen losweken? Check Audi A5 forum: we zijn voorlopig met 3 Autoforum leden die een A5 zullen kopen van zodra de 2.0 TDI besteld kan worden (wellicht rond de jaarwisseling). Interesse? Reageer via Autoforum of privé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Bracke Bekijk Berichten
                                        Heeft hier iemand interesse om gezamelijk naar een dealer toe te stappen om wat meer korting te kunnen losweken? Check Audi A5 forum: we zijn voorlopig met 3 Autoforum leden die een A5 zullen kopen van zodra de 2.0 TDI besteld kan worden (wellicht rond de jaarwisseling). Interesse? Reageer via Autoforum of privé.
                                        niet dat ik ene ga kopen hoor , maar denk je echt dat als je met ne man of 5 samen een bestelling plaatst de korting dan zoveel meer gaat zijn ?
                                        je moet dan wel allemaal in dezelfde garage bestellen he

Comment

• natuurlijk iedere procent da ze der afdoen is goe meegenomen eh

Comment

Working...
                                          X