Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog wat leuke pics gevonden

Comment

• Comment

• Comment

• Ohhh mooie foto's!!! Zo ga ik hem morgen ochtend bestellen!!

Ik wil als optie een sportstuur nemen, maar neem ook de gps, zodat ik die hele knoppenwinkel rond mijn versnellingspook heb... Is het dan nog interessant om een multifunctioneel sportstuur te nemen, of een gewoon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Nog wat leuke pics gevonden

http://www.forum-auto.com
            Dat strookje hout voor de passagierszetel vind ik nogal misplaatst.

Comment

• ik weet niet of het hier staat maar S-Line is beschikbaar op de duitse config

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Dat strookje hout voor de passagierszetel vind ik nogal misplaatst.
                Helemaal met je eens!

Comment

• Het interieur is op zich wel mooi maar ik vind het persoonlijk nogal druk.
                  Veel lijnen en bochten...
                  Mocht meer opgeruimd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                    Het interieur is op zich wel mooi maar ik vind het persoonlijk nogal druk.
                    Veel lijnen en bochten...
                    Mocht meer opgeruimd.
                    Dat was ook een beetje mijn idee toen ik er vandaag ging inzitten. 'T zit allemaal wel mooi in elkaar en het design is eigenlijk ook heel mooi. Maar de rust die in onze E90 heerst is ook wel niet te versmaden vind ik. Puur op design zou ik eigenlijk niet meteen mijn keuze kunnen maken tussen de beide interieurs.

Comment

• Ik ben vandaag ook gaan kijken, en vind hem echt nog mooier dan op de foto's die ik tot nu toe zag.

Het interieur vind ik niet zó druk, maar dat is persoonlijke mening natuurlijk..

Maandag na mijn laatste examen ga ik nog eens terug gaan voor een aantal foto's met de D400 die ik paar maand geleden heb aangekocht

Comment

• Ben tussen het leren door ook eens gaan kijken.
                        Er stond een zilveren 2.7 TDI (ik denk dat de meeste showroommodellen zo uitgerust zijn)
                        Het eerste wat mij opviel is hoe groot (lang dan vooral) hij geworden is
                        En als je hem langs de zijkant eens bekijkt, viel het me ook op dat de verhoudingen volledig anders zijn dan die van de B7 (korte overhang voor en lange wielbasis), echt een volledig andere auto vind ik.
                        Interieur was zwart leder/alcantara=sehr schön
                        Enkel moeten er wel grote velgen op (18" minstens)
                        Heel knap.

Comment

• Iedere A4 is bovengemiddeld ruim, stil en comfortabel. Afhankelijk van de aankleding kan de auto ook zeer veilig en luxueus zijn. Met Drive Select is de A4 de sportiefste auto in zijn klasse.

Rijtest 3.2 quattro

+Stille, sterke, zuinige motoren
                          +Sportieve modellen geven zeer veel rijplezier

-Nieuw, maar niet vernieuwend
                          -Past echt compleet met kostbare opties
                          Last edited by stradge; 15/12/2007, 23:12.

Comment

• audi is echt goed bezig
                            eerst de R8 de rs4 enz
                            en nu dit
                            maar ze zullen wel wat werk mogen verrichten omdat achterste zo rauw te krijgen bij de RS4..:s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Ben tussen het leren door ook eens gaan kijken.
                              Er stond een zilveren 2.7 TDI (ik denk dat de meeste showroommodellen zo uitgerust zijn)
                              Het eerste wat mij opviel is hoe groot (lang dan vooral) hij geworden is
                              En als je hem langs de zijkant eens bekijkt, viel het me ook op dat de verhoudingen volledig anders zijn dan die van de B7 (korte overhang voor en lange wielbasis), echt een volledig andere auto vind ik.
                              Interieur was zwart leder/alcantara=sehr schön
                              Enkel moeten er wel grote velgen op (18" minstens)
                              Heel knap.
                              Jep, zo zag het showroommodel er bij ons ook uit.

Ik vind hem echt een vooruitgang, maar 18" is inderdaad een noodzaak..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichten
                                audi is echt goed bezig
                                eerst de R8 de rs4 enz
                                en nu dit
                                maar ze zullen wel wat werk mogen verrichten omdat achterste zo rauw te krijgen bij de RS4..:s
                                Vergeet de A5 ook niet

Hij is tenslotte de voorbode geweest op de nieuwe A4, voornamelijk dan met zijn nieuw onderstel (MLB-platform ofzo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                                  ik weet niet of het hier staat maar S-Line is beschikbaar op de duitse config
                                  Is het normaal dat ik geen beeld krijg?

Comment

• Ik heb ook een bezoekje gebracht aan de dealer . Werkelijk prachtig

Comment

• De led lichtjes zijn wel een optie, rond de 1000 euro...

Comment

• Knappe foto's!
                                        Grijs is z'n kleurtje wel.

Comment

• Jep bij ons stond net dezelfde.
                                          Wel spijtig dat ze de eerste showroommodellen met zo'n kleine velgen uitrusten, en in dat saaie (maar niet lelijke) zilver.

Comment

Working...
                                          X