Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs het normaal dat ik geen beeld krijg?
Comment
-
hallo,
Ik heb 3 weken terug nieuwe A4 besteld (Lavagrijs / 2.0 / Pack Lounge & Lifestyle plus / Xenon / Drive Select)
Gisteren heb ik een mail ontvangen: "als je de croomomlijsting besteld, kan dit de levering bespoedigen, of ten minste geen verdere vertraging van 3 maanden teweegbrengen..." met andere woorden: "neem die optie of je moet nog 3 maanden langer wachten..." Nog iemand met dit probleem?
(in feite ben ik geen voorstander van die croomomlijsting...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CCX Bekijk Berichtenmaar ze zullen wel wat werk mogen verrichten omdat achterste zo rauw te krijgen bij de RS4..:s
Comment
-
Ik moest vandaag in Lanaken zijn en ben langs Coox gereden!! Ik heb de A4 ook gezien! Was echt blij dat ik vandaag kon langsgaan. Blijkbaar gaan er 2 A4's als bedrijfswagen gekocht worden op het bedrijf bij ons. Mijn zus was ook geïnteresseerd. Er stond ook een heel knappe A5 S-line met de 20" dubbelspaaks velgen. Heel mooi! Wel in het zilver, wat wel niet lelijk is.
Ik vroeg mijn vriendin welke ze de knapste auto vond en haar voorkeur leunde een tikkeltje meer naar de A4! Maak dat mee...
Maar het is wel degelijk een heel mooi wagen! En nog iets, tegenstaande wat er hier zo vaak is gezegd, vind ik de A4 toch helemaal niet trekken op de A5. Gewoon de stijl en de lichten. En het feit dat de neuzen zoveel op elkaar trekken is omdat de grill, die de helft van de voorkant bepaalt, hetzelfde is. Maar dat is nu eenmaal hét Audi-element...
Mijn volgende auto wordt toch wel terug een Audi (weliswaar bij een andere garage denk ik). En het interieur. Toen ik er daarstraks in ging zitten...ik voelde mij thuis in die auto. Is een echt Audi-interieur. De drukte van het dashbord vind ik gezellig. De E90 is meer opgeruimd en conservatiever (hangt ervan af hoe je het bekijkt), maar ik vind het interieur van de A4 een pak knapper!
En de verhouding zijn inderdaad heel anders de de B7 zoals hierboven al vermeld werd, maar ik vind de daklijn heel geslaagd, de korte overhangen/lange wielbasis is nieuw voor Audi, maar het geheel is heel goed geproportioneerd. Op de foto vond ik dat er iets geks was in profiel bekeken, maar na hem daarstraks in het echt te zien, heb ik er niets meer op aan te merken...
Wat ik niet negatief vindt, maar wel jammer, is dat het interieur en de deuren minder robuust aanvoelde dan pakweg (omwille van de ervaring) een A3 en A8. De materialen voelen "lichter aan". Het ziet er duurder uit dan de vorige modellen, maar voelt minder duur aan.......
......Desalniettemin ben ik weg van deze wagen, die nieuwe A4.
En zoals hierboven op de foto's, zo zou ik em ook kiezen! (buiten dat wit. Ondanks het de auto geweldig staat, weet ik niet of ik het zelf zou kiezen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenHeeft er trouwens al iemand een nieuwe A4 gezien (fofo) zonder XENON /LED lampen?
Ik kan er geen vinden...
grts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenHeeft er trouwens al iemand een nieuwe A4 gezien (fofo) zonder XENON /LED lampen?
Ik kan er geen vinden...
grts.
Foto's heb ik vanop het Autoweek forum.
Edit: Stradge was me voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk kan de Duitse allesinds openen. Maar die S-Line kan ik nergens vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenMerci. Nu een nieuwe uitdaging : heeft er al iemand een nieuwe A4 gezien zonder chroomomlijsting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten@Quattro_Dt om ter eerst?
Maar of ik ga winnen is iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenNiet dus En ik maar zoeken achter een echte foto, als er op de CC ook ene staat
De volgende keer neem ik wel revenge (Hoop ik )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Foto's heb ik vanop het Autoweek forum.
Edit: Stradge was me voor
Die velgen zijn echt knap ! Zou ze graag eens in het echt op een A4 of A5 zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJa ik krijg hem wel open, en dan kan ik bvb bij de keuze van de motorisatie kies ik dan 3.2 FSI quattro S-line maar dan krijg ik er geen foto van
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie velgen zijn echt knap ! Zou ze graag eens in het echt op een A4 of A5 zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk moest vandaag in Lanaken zijn en ben langs Coox gereden!! Ik heb de A4 ook gezien! Was echt blij dat ik vandaag kon langsgaan. Blijkbaar gaan er 2 A4's als bedrijfswagen gekocht worden op het bedrijf bij ons. Mijn zus was ook geïnteresseerd. Er stond ook een heel knappe A5 S-line met de 20" dubbelspaaks velgen. Heel mooi! Wel in het zilver, wat wel niet lelijk is.
Ik vroeg mijn vriendin welke ze de knapste auto vond en haar voorkeur leunde een tikkeltje meer naar de A4! Maak dat mee...
Maar het is wel degelijk een heel mooi wagen! En nog iets, tegenstaande wat er hier zo vaak is gezegd, vind ik de A4 toch helemaal niet trekken op de A5. Gewoon de stijl en de lichten. En het feit dat de neuzen zoveel op elkaar trekken is omdat de grill, die de helft van de voorkant bepaalt, hetzelfde is. Maar dat is nu eenmaal hét Audi-element...
Mijn volgende auto wordt toch wel terug een Audi (weliswaar bij een andere garage denk ik). En het interieur. Toen ik er daarstraks in ging zitten...ik voelde mij thuis in die auto. Is een echt Audi-interieur. De drukte van het dashbord vind ik gezellig. De E90 is meer opgeruimd en conservatiever (hangt ervan af hoe je het bekijkt), maar ik vind het interieur van de A4 een pak knapper!
En de verhouding zijn inderdaad heel anders de de B7 zoals hierboven al vermeld werd, maar ik vind de daklijn heel geslaagd, de korte overhangen/lange wielbasis is nieuw voor Audi, maar het geheel is heel goed geproportioneerd. Op de foto vond ik dat er iets geks was in profiel bekeken, maar na hem daarstraks in het echt te zien, heb ik er niets meer op aan te merken...
Wat ik niet negatief vindt, maar wel jammer, is dat het interieur en de deuren minder robuust aanvoelde dan pakweg (omwille van de ervaring) een A3 en A8. De materialen voelen "lichter aan". Het ziet er duurder uit dan de vorige modellen, maar voelt minder duur aan.......
......Desalniettemin ben ik weg van deze wagen, die nieuwe A4.
En zoals hierboven op de foto's, zo zou ik em ook kiezen! (buiten dat wit. Ondanks het de auto geweldig staat, weet ik niet of ik het zelf zou kiezen).
Comment
Comment