Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenHeb in de garage een donkerbruine A5 zien staan met die velgen, zééér knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat donkerbruin is een exclusive kleurtje zeker? Heb denk ik op mobile.de zo één zien staan, was op foto een heel knap kleur !
Je moet er nu niet speciaal achter gaan zoeken, maar misschien dat je hem toevallig weet staan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat donkerbruin is een exclusive kleurtje zeker? Heb denk ik op mobile.de zo één zien staan, was op foto een heel knap kleur !
Comment
-
Naar aanleiding van die A4 DTM Edition met carbon inlegplaatjes die Stradge in het Audi Lovers-topic postte:
In de optielijst staan er (nog) geen carbon inlegplaatjes. Wél is er een mogelijk om bij de Exclusive Line te gaan. Maar zouden ze deze niet aanbieden op de gewone A4? Vind die zo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenKan je die foto nog terug vinden?
Je moet er nu niet speciaal achter gaan zoeken, maar misschien dat je hem toevallig weet staan..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHeeft zo hard spacers nodig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Is ook een mooie kleur! Maar zou ze graag allemaal eens in het echt zien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoeveel kost dat eigenlijk?
zullen ook wel in verschillende prijsklasse beschikbaar zijn zeker
Ik denk wel dat spacers niet mogen in BelgiëAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
belgische carconfig doet het idd weer niet, ik zie nu net op de duitse dat er keuze is uit attraction, ambiente en ambition zoals een tijd terug beloofd.
mss daarmee dat de belgische weer niet werkt, toch spijtig voor een serieus automerk ...
en 17" is echt wel de minimum, verdorie ik zit al aan 38.500 € ...Last edited by hoebeltje; 16/12/2007, 13:02.4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoe vond je die 20" velgen op de A5 staan? Te groot? Of net goed?
Heb op de duitse cc van Audi gekeken. De 2.0tdi komt met de multitronic, en (voorlopig??) niet met de DSG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSpeedExceed, wat heb jij toch met automaten?
Comment
Comment