Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Dat is 19" (denk ik)
    Is idd 19"

Comment

• Heb in de garage een donkerbruine A5 zien staan met die velgen, zééér knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        Heb in de garage een donkerbruine A5 zien staan met die velgen, zééér knap.
        Dat donkerbruin is een exclusive kleurtje zeker? Heb denk ik op mobile.de zo één zien staan, was op foto een heel knap kleur !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Dat donkerbruin is een exclusive kleurtje zeker? Heb denk ik op mobile.de zo één zien staan, was op foto een heel knap kleur !
          Kan je die foto nog terug vinden?

Je moet er nu niet speciaal achter gaan zoeken, maar misschien dat je hem toevallig weet staan..

Comment

geen id, twas vrij donker, en ik zag dat het bruin was met die wielen

Comment

• Naar aanleiding van die A4 DTM Edition met carbon inlegplaatjes die Stradge in het Audi Lovers-topic postte:

In de optielijst staan er (nog) geen carbon inlegplaatjes. Wél is er een mogelijk om bij de Exclusive Line te gaan. Maar zouden ze deze niet aanbieden op de gewone A4? Vind die zo mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Kan je die foto nog terug vinden?

Je moet er nu niet speciaal achter gaan zoeken, maar misschien dat je hem toevallig weet staan..
                Khad mij vergist, het is in het lavagrijs

Comment

• Comment

• Heeft zo hard spacers nodig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Heeft zo hard spacers nodig!
                      Hoeveel kost dat eigenlijk?

Comment

Khad mij vergist, het is in het lavagrijs

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...ml?id=21804828
                        This niets

Is ook een mooie kleur! Maar zou ze graag allemaal eens in het echt zien..

Comment

Hoeveel kost dat eigenlijk?
                          Denk zo rond de 100€ voor 2
                          zullen ook wel in verschillende prijsklasse beschikbaar zijn zeker

Ik denk wel dat spacers niet mogen in België
                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Proficiat stradge!!! maar een echt exemplaar ben ik niet tegengekomen... mobile.de en dergelijke al uren afgezocht....

Wat betreft de inlegplaatjes, ik heb ook nog geen audi interieur gezien zonder de inlegplaatjes...

Grts!

Comment

• De kleur Lavagrijs is echt een super kleur. Onderscheidend met andere merken.
                              Ik heb de A4 in het Lavagrijs besteld een week of 4-5 geleden. In week 8 levering. Zal een paar pics uploaden.

Comment

• belgische carconfig doet het idd weer niet, ik zie nu net op de duitse dat er keuze is uit attraction, ambiente en ambition zoals een tijd terug beloofd.
                                mss daarmee dat de belgische weer niet werkt, toch spijtig voor een serieus automerk ...
                                en 17" is echt wel de minimum, verdorie ik zit al aan 38.500 € ...
                                Last edited by hoebeltje; 16/12/2007, 13:02.
                                4 rings driver

Comment

• ben gisteren ook eens gaan zien naar de nieuwe A4 ...
                                  ik vind hem echt prachtig , en dat interieur

zoveel mooier dan mijn E90

volgens de verkoper is de A4 een echte verkoopstopper

Comment

Hoe vond je die 20" velgen op de A5 staan? Te groot? Of net goed?
                                    Ik vond ze echt lekker. Op autoscout24, als je zoekt naar een audi a5, dan staat er een zwarte met de 20spaaks te koop. Die vind ik lelijk staan bij een a5 eigenlijk. Dat valt een beetje tegen. De Y-velgen, maar liefst de 20" velgen. Eventueel met het S-line exterieur. Maar het was een zilveren S-line met die velgen die bij coox stond. Vond ik al meer dan knap genoeg!! Een 2.7tdi multitronic, was 54000euro dacht ik...

Heb op de duitse cc van Audi gekeken. De 2.0tdi komt met de multitronic, en (voorlopig??) niet met de DSG
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik vind ook dat ze dringend eens de S-tronic in de grotere modellen moeten beginnen combineren met de 4-cilinder diesel(s) !

Iemand hier meer info, toevallig één van de audi verkopers ?

Comment

• SpeedExceed, wat heb jij toch met automaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          SpeedExceed, wat heb jij toch met automaten?
                                          Hij heeft een lam been

Comment

Working...
                                          X