Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Heeft een mooi smoeleke, die A4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEerste keer dat ik 'm op foto wat minder vind. Je moét ook z'n zij-aanzicht erbij hebben, vind ik.
Ik vind hem ook minder, maar dat ligt in mijn geval aan de kleur. Ze er een zwarte ofzo en hij is perfect voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog wat foto's van die "speciale" exclusive
bron: http://www.forum-auto.com/marques/au...t1114-2135.htm
Moet knap zijn zonder die rode accenten aan de bumpers.
Sjieke velgen, welke zijn dit?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOemphf!
Byebye '3 & C !
Comment
-
Staat er ondertussen al een PDF (of dergelijke) document online met de opties? Zodat ik die is kan uitprinten, en rustig op mijn gemakt met mijn vader bekijken..
Net zoals hier in Duitsland (Prijslijst A4). Maar dan natuurlijk een Belgische
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenPlannen om een nieuwe A4 te bestellen of gewoon uit interesse?
Momenteel hebben we nog een huidige A4 B6, en die gaan we bijhouden omdat ik dan later ook ga leren rijden enzo.. En ik vind hem nog altijd té mooi om zomaar weg te doen
We zouden hem bestellen tegen ergens februarie-maart-arpil. Zoiets zal het zijn ongeveer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMooie toekomstplannen
Ik mag me denk ik wel gelukkig prijzen
Hoe is het verder met de A8?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZou ik ook zijn met een A4 B8
Met de A8 verder alles goed, zonder onvoorziene omstandigheden gaat de A8 wellicht nog 2 jaar dienst doen voor er iets nieuws in de plaats komt.
Zou dan ongeveer niet de nieuwe versie er zijn?
Comment
-
ik weet niet of het al ergens besproken is (op het eerste zicht niet, maar heb niet alle 27 pagina's volledig gelezen ) :
Heeft er iemand inside info over wanneer prijzen van de 2.0 tdi met automaat zouden bekend gemaakt worden ? Dan weet ik of ik hierop evt moet wachten ....
thxWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSame here, future will tell
Ik weet niet precies voor wanneer een gloednieuwe A8 gepland staat maar binnen 2 jaar zou best wel eens kunnen aangezien die net een facelift gekregen heeft.
Als je deze lijst bekijkt zou de nieuwe A8 D4 voor Juni 2010 zijn..
Comment
Comment