prachtige combinatie kleur-velgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtende dealer vertelde me dat de 2.0tdi versie met automaat nog niet voor direct zal zijnWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtende dealer vertelde me dat de 2.0tdi versie met automaat nog niet voor direct zal zijn
Ziehier het laatste nieuws over de A4 : - 2.0 tdi multitronic vanaf vandaag bestelbaar
basisprijs : 31.250 euro
- S-line verkrijgbaar op alle versies
vb : A4 berline 6-bak man. S-line = 33.850 Euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Iemand enig idee hoeveel de RS 4 velgen kosten?
Comment
-
Ze zijn er bij Audi echt een zooitje van aan het maken die lange leveringstijden, momenteel al mei 2008 geworden.
Ze moeten maar zo voort doen en BMW zal in zijn vuistje lachen want velen stappen over naar deze wagen.
Ik hou mijn hart vast voor de Avant, ik heb mijn vrouw al gezegd dat ik ook voor een BMW zal kiezen als dit het geval wordt voor de Avant. Ik ben niet van plan om zo lang te gaan wachten.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Der Ferry Bekijk Berichtendan heeft jouw dealer helaas de verkeerde info gegeven
Ziehier het laatste nieuws over de A4 : - 2.0 tdi multitronic vanaf vandaag bestelbaar
basisprijs : 31.250 euro
- S-line verkrijgbaar op alle versies
vb : A4 berline 6-bak man. S-line = 33.850 Euro
S line Sportpaket plus
Die folgenden Ausstattungen sind im S line Sportpaket plus für den Audi A4 Ambition enthalten:
Aluminium-Gussräder, Größe 8J x 18 mit Reifen 245/40 R 18 im 5-Speichen-Design, optional: Aluminium-Gussräder, Größe 8,5J x 19 mit Reifen 255/35 R 19 im 20-Speichen-Design, zweiteilig, oder im 7-Doppelspeichen-Design
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH mit dynamischerer Fahrwerksabstimmung und Tieferlegung um 30 mm
S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
Einstiegsleisten mit S line Schriftzug
Innenraum, Armaturentafel und Dachhimmel in schwarz mit wahlweise silbernen oder schwarzen Nähten auf Stoff/Leder- bzw. Alcantara gelocht/Leder-Sitzbezügen, Sportlederlenkrad, Schalthebelmanschette sowie Fußmatten
S line Dekoreinlagen in Aluminium matt gebürstet; optional: in Klavierlackoptik schwarz oder Vavonaholz assamgrau
Sportsitze inkl. elektrischer Lendenwirbelstütze
Für Sitzbezüge, Lenkräder und Außenlackierungen bestehen folgende Wahlmöglichkeiten:
Sitzbezüge in Stoff Sprint/Leder, Alcantara gelocht/Leder, Leder Milano oder Leder Valcona, jeweils in schwarz und mit S line Prägung in den Lehnen der Vordersitze
S line Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design oder S line Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design mit oder ohne Schaltfunktion, jeweils in Leder schwarz und mit S line Emblem. Hinweis: Bei Bestellung des Audi lane assist nur kombinierbar mit dem jeweiligen Lederlenkrad im 4-Speichen-Design ohne S line Emblem
Lackierung in allen Serienfarben, als zusätzliche Farboptionen in den Sonderfarben Misanorot Perleffekt und Monzasilber MetallicSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZe zijn er bij Audi echt een zooitje van aan het maken die lange leveringstijden, momenteel al mei 2008 geworden.
Ze moeten maar zo voort doen en BMW zal in zijn vuistje lachen want velen stappen over naar deze wagen.
Ik hou mijn hart vast voor de Avant, ik heb mijn vrouw al gezegd dat ik ook voor een BMW zal kiezen als dit het geval wordt voor de Avant. Ik ben niet van plan om zo lang te gaan wachten.
De opties zijn toch bekend?
Het zou spijtig zijn als je niet voor de Audi zou gaan...
Comment
-
-
Resultaten Autobild
Audi A4 2.0 TDI
BMW 318d
MB C200 CDI
Koetswerk en interieur: (zetels, plaatsaanbod, afwerking, kwaliteitsindruk,...)
A4: 161/200
3: 161/200
C: 163/200
Motor en onderstel:
A4: 166/200
3: 158/200
C: 151/200
Kosten:
A4: 152/200
3: 155/200
C: 147/200
Totaal: