Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de dealer vertelde me dat de 2.0tdi versie met automaat nog niet voor direct zal zijn
dan heeft jouw dealer helaas de verkeerde info gegeven
Ziehier het laatste nieuws over de A4 : - 2.0 tdi multitronic vanaf vandaag bestelbaar
basisprijs : 31.250 euro
- S-line verkrijgbaar op alle versies
vb : A4 berline 6-bak man. S-line = 33.850 Euro
Ze zijn er bij Audi echt een zooitje van aan het maken die lange leveringstijden, momenteel al mei 2008 geworden.
Ze moeten maar zo voort doen en BMW zal in zijn vuistje lachen want velen stappen over naar deze wagen.
Ik hou mijn hart vast voor de Avant, ik heb mijn vrouw al gezegd dat ik ook voor een BMW zal kiezen als dit het geval wordt voor de Avant. Ik ben niet van plan om zo lang te gaan wachten.
dan heeft jouw dealer helaas de verkeerde info gegeven
Ziehier het laatste nieuws over de A4 : - 2.0 tdi multitronic vanaf vandaag bestelbaar
basisprijs : 31.250 euro
- S-line verkrijgbaar op alle versies
vb : A4 berline 6-bak man. S-line = 33.850 Euro
Inderdaad, en het S-Line pakket is zeer prijzig !! € 4.900
S line Sportpaket plus
Die folgenden Ausstattungen sind im S line Sportpaket plus für den Audi A4 Ambition enthalten:
Aluminium-Gussräder, Größe 8J x 18 mit Reifen 245/40 R 18 im 5-Speichen-Design, optional: Aluminium-Gussräder, Größe 8,5J x 19 mit Reifen 255/35 R 19 im 20-Speichen-Design, zweiteilig, oder im 7-Doppelspeichen-Design
S line Sportfahrwerk der quattro GmbH mit dynamischerer Fahrwerksabstimmung und Tieferlegung um 30 mm
S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
Einstiegsleisten mit S line Schriftzug
Innenraum, Armaturentafel und Dachhimmel in schwarz mit wahlweise silbernen oder schwarzen Nähten auf Stoff/Leder- bzw. Alcantara gelocht/Leder-Sitzbezügen, Sportlederlenkrad, Schalthebelmanschette sowie Fußmatten
S line Dekoreinlagen in Aluminium matt gebürstet; optional: in Klavierlackoptik schwarz oder Vavonaholz assamgrau
Sportsitze inkl. elektrischer Lendenwirbelstütze
Für Sitzbezüge, Lenkräder und Außenlackierungen bestehen folgende Wahlmöglichkeiten:
Sitzbezüge in Stoff Sprint/Leder, Alcantara gelocht/Leder, Leder Milano oder Leder Valcona, jeweils in schwarz und mit S line Prägung in den Lehnen der Vordersitze
S line Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design oder S line Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design mit oder ohne Schaltfunktion, jeweils in Leder schwarz und mit S line Emblem. Hinweis: Bei Bestellung des Audi lane assist nur kombinierbar mit dem jeweiligen Lederlenkrad im 4-Speichen-Design ohne S line Emblem
Lackierung in allen Serienfarben, als zusätzliche Farboptionen in den Sonderfarben Misanorot Perleffekt und Monzasilber Metallic
Ze zijn er bij Audi echt een zooitje van aan het maken die lange leveringstijden, momenteel al mei 2008 geworden.
Ze moeten maar zo voort doen en BMW zal in zijn vuistje lachen want velen stappen over naar deze wagen.
Ik hou mijn hart vast voor de Avant, ik heb mijn vrouw al gezegd dat ik ook voor een BMW zal kiezen als dit het geval wordt voor de Avant. Ik ben niet van plan om zo lang te gaan wachten.
Kun je niet preorderen op de een of andere manier?
De opties zijn toch bekend?
Het zou spijtig zijn als je niet voor de Audi zou gaan...
Comment