Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• voor een nieuwe wagen is de leveringstermijn altijd rond de 3 maanden
    als je dan geen maand langer kan wachten en overstapt naar een ander merk
    is da maar flauw , dan moet ge niet overtuigd geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
      voor een nieuwe wagen is de leveringstermijn altijd rond de 3 maanden
      als je dan geen maand langer kan wachten en overstapt naar een ander merk
      is da maar flauw , dan moet ge niet overtuigd geweest zijn
      Eens de lancering gedaan is en het salon eraan komt, zal het wel niet bij 4maanden blijven vrees ik... De levertijden bij Audi zijn tegenwoordig vreselijk lang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Oei? Weet je soms niet hoe een oude A4 of een A3 eruit ziet?
        Héhé uiteraard wel, maar de modellen zeggen me niet zoveel meer... Best spijtig eigenlijk.

Audi voor SF (met uitzondering van de A8, die het volgens mij als enigste mag bezitten)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
          Ik gemengde gevoelens... soms vind ik 'm echt en soms vind ik dat er proportioneel iets niet klopt.
          heb ik ook, vooral dan met die overhang achteraan in vergelijking met die vooraan.

en ivm de foto's in de test van autobild: ik vindt de bmw 3 daar vooraan het mooist, en achteraan de C-klasse het mooist, de A4, mja, zit er elke keer tussen en bekleed telkens plaats 2, maar de vering die standaard is zou mij toch overtuigen moest ik kiezen tussen die drie
          Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
          "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Fermen bak.

Zijn er echter foto's beschikbaar van het standaardinterieur? Zit de middenconsole (het scherm) standaard inbegrepen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Kijk nu toch eens Als je daarboven een 3 verkiest (ondanks de levertijden), moet je toch helemaal van de pot gerukt zijn
              De neus van de E90 vind ik nog altijd de knapste uit dit rijtje. Bij het achtersteven heb ik mijn twijfels... de Audi is hier wel knap op deze foto maar dat vreemde spoilertje stoort me wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                De neus van de E90 vind ik nog altijd de knapste uit dit rijtje. Bij het achtersteven heb ik mijn twijfels... de Audi is hier wel knap op deze foto maar dat vreemde spoilertje stoort me wat.
                Met die achter'spoiler' heb ik ook wat problemen. Ik heb er gisteren een zien rijden in Nederland, en dat kwam redelijk goedkoop over. Verder een mooie wagen, maar jammer van die kerstslingers in de lichten vooraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                  Check motor/onderstel 8 punten meer dan de (huidige) referentie.
                  Da's het nadeel van de referentie te zijn hé. Maar het is goed dat BMW het vuur aan de schenen gelegd wordt, de volgende '3 kan er alleen maar beter door worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                    Da's het nadeel van de referentie te zijn hé. Maar het is goed dat BMW het vuur aan de schenen gelegd wordt, de volgende '3 kan er alleen maar beter door worden!
                    Da's waar.Maar het is knap van Audi dat ze op dit onderdeel eindelijk de 3 eens kunnen volgen

Comment

• Nog wat pics van S-line van de Duitse site geplukt

Comment

• Goh man, wat is die S-Line toch zalig

Spijtig dat het relatief veel kost..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                          Deze info klopt niet hoor: (info CC Audi.be)
                          vb
                          A4 1.8 T 160pk 6V: € 28.100
                          A4 1.8 T 160pk 6V S-Line € 33.000

Het gewone S-Line pakket kost € 4900 ZONDER exterieurpakket en laat dit pakket nu nog € 1700 kosten zit je toch rond de € 6500
                          Is toch wel een ferm prijsje.

Was de vorige generatie S-Line niet goedkoper? (Zonder die kortingen van einde versie natuurlijk)

Comment

• Comment

• Ik weet niet of ik het zou durven maar het zoooo vet

Carbon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Ik weet niet of ik het zou durven maar het zoooo vet

Carbon
                                Carboninleg

Ziet er wel goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                  Carboninleg

Ziet er wel goed uit!
                                  Wel spijtig dat ze voor de rest met plastic morsen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Wel spijtig dat ze voor de rest met plastic morsen...
                                    In elke auto zit wel plastic, anders zou het gewicht niet te doen zijn.

Ben er redelijk gerust in, want Audi heeft altijd een topafwerking wat interieur betreft. Kijk de boekjes er maar eens op na

Comment

• T'is wel niet allemaal volgens het standaardaanbod van de A4 volgens mij, wat ik kan zien
                                      -S(5?) grill
                                      -Carbonnen inzetstukken (exclusive?)
                                      -Uitlaten (caractere?)
                                      -Velgen (exclusive?)
                                      Echt wel vet eigelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                        In elke auto zit wel plastic, anders zou het gewicht niet te doen zijn.

Ben er redelijk gerust in, want Audi heeft altijd een topafwerking wat interieur betreft. Kijk de boekjes er maar eens op na
                                        Het lijkt idd misschien wat plastiekerig, maar dat komt ook door de flits volgens mij

Comment

Working...
                                        X