Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is de basis MMI, DENK IK...

Niet zo heel duidelijk, maar is het enige wat ik heb kunnen vinden
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Die knop voor de 4 pinkers!

Steek hem dan nog liever in het dak...

Comment

• Mmm ik wil hem wel!

Comment

• in donkerblauw is em echt nie mooi, maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
          een donkerblauwe auto is zowiezo niet mijn favoriet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Knap, hoewel ik moet toegeven dat ik door den band geen fan ben van blauwe auto's.

Comment

• zou het kunnen dat bij de S-line de achterlichten verdonkerd zijn ????
              zie de foto van die witte enkele bladen terug pag 30
              Last edited by ; 26/12/2007, 22:50.

Comment

• Basis MMI

Zou wel leuk zijn, als je ook zo'n groot scherm standaard krijgt.

De ronde knop in de middenconsole is wel verdwenen. Spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobX Bekijk Berichten
                  Zou wel leuk zijn, als je ook zo'n groot scherm standaard krijgt.

De ronde knop in de middenconsole is wel verdwenen. Spijtig.
                  Er zit er wel eentje onder de cd-lader. Maar die zal zijn om de radio te bedienen via dat scherm..

En dat scherm, zou dat niet in zo'n rode letters enzo krijgen? Net zoals bij de A6? Dus geen kleurenscherm wil ik bedoelen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                    Er zit er wel eentje onder de cd-lader. Maar die zal zijn om de radio te bedienen via dat scherm..

En dat scherm, zou dat niet in zo'n rode letters enzo krijgen? Net zoals bij de A6? Dus geen kleurenscherm wil ik bedoelen..
                    Ik dacht dat er in de brochure "monochroon" stond. Dus ja, mss rood op zwart. Verschijnt op dat scherm dan enkel de radio? of ook airco? of andere dingen...

Comment

• idd monochroom, maar ook 6.5" en het kleurenscherm is 7"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drcosmo Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat er in de brochure "monochroon" stond. Dus ja, mss rood op zwart. Verschijnt op dat scherm dan enkel de radio? of ook airco? of andere dingen...
                        Goh, de radio allesinds. Airco weet ik niet direct, en andere dingen kan ik me niet direct inbeelden..

Is er op het forum niemand met een A6 die zo'n Basic GPS heeft? Dat zal wel min of meer hetzelfde zijn als op de A4.

Comment

• Ik heb eens gezocht omdat ik mij iets herinnerde dat er iemand op het forum zo'n GPS had in z'n A6.

En de A6 van Stradge heeft blijkbaar zo'n GPS. Hier heb je zijn topic en op de eerste pg staan er een paar foto's waar je het kan zien. Dus PM Stradge anders eens

Of wacht tot hij dit leest

Comment

• Zaterdag toen we onderweg waren naar Parijs is er ons in Charleroi een zilveren A4 voorbijgereden. Met die LED's is het al een mooie verschijning in je spiegels en ook in het voorbijrijden is dit een schitterend mooie wagen. Mijn vrouw merkte onmiddellijk op dat het een grote wagen is.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Zaterdag toen we onderweg waren naar Parijs is er ons in Charleroi een zilveren A4 voorbijgereden. Met die LED's is het al een mooie verschijning in je spiegels en ook in het voorbijrijden is dit een schitterend mooie wagen. Mijn vrouw merkte onmiddellijk op dat het een grote wagen is.
                              RS5 voor David !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Ik heb eens gezocht omdat ik mij iets herinnerde dat er iemand op het forum zo'n GPS had in z'n A6.

En de A6 van Stradge heeft blijkbaar zo'n GPS. Hier heb je zijn topic en op de eerste pg staan er een paar foto's waar je het kan zien. Dus PM Stradge anders eens

Of wacht tot hij dit leest

idd
                                Laat maar iets weten als er vragen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  idd
                                  Laat maar iets weten als er vragen zijn
                                  Ok, wat kan je allemaal doen met dat schermpje :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drcosmo Bekijk Berichten
                                    Ok, wat kan je allemaal doen met dat schermpje :p
                                    Goh, heel veel eigelijk.
                                    Ik vermoed dat het qua mogelijkheden zeer dicht aanleunt bij de MMI plus, enkel is het minder mooi om naar te kijken en kun je niet op "een kaart" op het scherm zien waar je je bevind, de GPS werkt gewoon via een pijltjessysteem.
                                    Je kunt er bvb de accuspanning zien, lichtinstellingen aanpassen, beveiliging, radio, en nog veel meer dingen die ik nu niet uit het hoofd weet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Check motor/onderstel 8 punten meer dan de (huidige) referentie.
                                      Daaruit kan je toch niet meteen afleiden waar de A4 die punten sprokkelt? Ik vind de 140 pk 2.0 TDI ook een veel aangenamere motor dan de "1.8"d van BMW, en ik denk dat 'ie vooral daar z'n punten sprokkelt. Plus: je ziet dat de BMW op 16" rolt en de A4 op 17", dat is een wereld van verschil.

Niettemin: A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Daaruit kan je toch niet meteen afleiden waar de A4 die punten sprokkelt? Ik vind de 140 pk 2.0 TDI ook een veel aangenamere motor dan de "1.8"d van BMW, en ik denk dat 'ie vooral daar z'n punten sprokkelt. Plus: je ziet dat de BMW op 16" rolt en de A4 op 17", dat is een wereld van verschil.

Niettemin: A4
                                        Da's waar, maar in het verleden was het toch meestal BMW dat op zowel motor als onderstel meer punten kreeg dan de Audi, doordat de TDI te bruut en lawaaierig was, de auto te zwaar in de neus was en hij nogal een stuiterige ophanging tov de BMW had.
                                        Ik vind het gewoon knap dat Audi het eindelijk eens iets beter doet dan de BMW, terwijl dit bijna altijd omgekeerd was.
                                        *fier*

Comment

• Terecht! Zo'n goeie (en vooral knappe) auto is iets om fier over te zijn. De A4 is ook mijn eerste keuze in dit segment.

Nu maar hopen dat de A4 Avant een knappe kont krijgt, de spypics lieten vermoeden dat die een afhangende kont zou gaan krijgen (met laag geplaatste lichten).

Comment

Working...
                                          X