Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
S-line programma.. Heeft er al iemand foto's van een nieuwe A4 SLINE?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenS-line programma.. Heeft er al iemand foto's van een nieuwe A4 SLINE?
Die CC staat blijkbaar nog altijd niet op punt . En ik wil weten hoeveel dat exterieurpakket kost bovenop de S-Line, of als dat zowiso is bij een S-Line..
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNice. Dat Monzagrijs zou ik wel eens willen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWerk jij bij Audi? Want dit is een blad van Audi Import.. Of heb je het gewoon ingescant ofzo?
Die CC staat blijkbaar nog altijd niet op punt . En ik wil weten hoeveel dat exterieurpakket kost bovenop de S-Line, of als dat zowiso is bij een S-Line..
Ja ik ook
Ik heb dit zo gekregen van de garage... deze info is wel nog maar een paar dagen beschikbaar... het is wel jammer dat de drive select optie niet goedkoper is voor s-line (want s-line is al verlaagd), want ik zal hem zo bestellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenIk heb dit zo gekregen van de garage... deze info is wel nog maar een paar dagen beschikbaar... het is wel jammer dat de drive select optie niet goedkoper is voor s-line (want s-line is al verlaagd), want ik zal hem zo bestellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWerk jij bij Audi? Want dit is een blad van Audi Import.. Of heb je het gewoon ingescant ofzo?
Ja ik ook
Erg veel geld voor paar zaken.
Ik ga dat apart bestellen in Duitsland en hier laten spuiten en plaatsen. (piece of cake)Sintruin till I die
Comment
-
Ik kijk meer uit naar E90N zijn wagen, dan hij er zelf naar uitkijkt denk ik ..
Man, wat een kar wordt dat toch ..
Neem je ook de elektrische zetels met geheugen, elektrisch open dak, elektrisch openende en sluitende achterklep (want dat zal sowieso ook beschikbaar zijn denk 'k..), .. ?
Comment
-
Welke velgen zijn er eigenlijk allemaal beschikbaar voor de A4? Zijn er meer mooie 18ers. Of zit je vast met de Star-velgen als je een grote velg eronder wilt? Ik vind ze wel knap, maar iedereen gaat ze hebben die een A4 heeft met 18ers. Zijn er al accessoire velgen? En wanneer zijn die velgen beschikbaar die hierboven op die witte S-line (is volgens mij een ambition of zo, met exterieurpakket, want je kan buiten zwart geen andere interieurkleur krijgen) liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenWelke velgen zijn er eigenlijk allemaal beschikbaar voor de A4? Zijn er meer mooie 18ers. Of zit je vast met de Star-velgen als je een grote velg eronder wilt? Ik vind ze wel knap, maar iedereen gaat ze hebben die een A4 heeft met 18ers. Zijn er al accessoire velgen? En wanneer zijn die velgen beschikbaar die hierboven op die witte S-line (is volgens mij een ambition of zo, met exterieurpakket, want je kan buiten zwart geen andere interieurkleur krijgen) liggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenJa, dat is juist. Die was ik even vergeten. Maar die RS4'en van hier boven. Of anderen... Heeft Audi geen nieuwe velgen ontworpen voor de nieuwe generatie? Ik heb al ergens een foto gezien op dit forum denk ik. Als ik die vind, post ik em hier.
Comment
-
Ik heb die foto niet gevonden. Kan zijn dat ik het in een autoboekje heb gezien. Weet niet meer welk...
Comment
-
Comment