Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• S-line programma.. Heeft er al iemand foto's van een nieuwe A4 SLINE?
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
      S-line programma.. Heeft er al iemand foto's van een nieuwe A4 SLINE?

Dat zal nog wat vroeg zijn
      Last edited by E90N; 30/12/2007, 13:18.
      Sintruin till I die

Comment

• Dit is de S-line:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Dit is de S-line:

Comment

• Nice. Dat Monzagrijs zou ik wel eens willen zien.

Comment

• [QUOTE=davy;2356689]Dit is de S-line:

Die foto's hebben we al heel veel gezien in dit topic en denk dat hij dat niet bedoelde maar eerder iemand die zo eentje besteld heeft
              Sintruin till I die

Comment

S-line programma.. Heeft er al iemand foto's van een nieuwe A4 SLINE?
                Werk jij bij Audi? Want dit is een blad van Audi Import.. Of heb je het gewoon ingescant ofzo?

Die CC staat blijkbaar nog altijd niet op punt . En ik wil weten hoeveel dat exterieurpakket kost bovenop de S-Line, of als dat zowiso is bij een S-Line..

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Nice. Dat Monzagrijs zou ik wel eens willen zien.
                Ja ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                  Werk jij bij Audi? Want dit is een blad van Audi Import.. Of heb je het gewoon ingescant ofzo?

Die CC staat blijkbaar nog altijd niet op punt . En ik wil weten hoeveel dat exterieurpakket kost bovenop de S-Line, of als dat zowiso is bij een S-Line..

Ja ik ook

Ik heb dit zo gekregen van de garage... deze info is wel nog maar een paar dagen beschikbaar... het is wel jammer dat de drive select optie niet goedkoper is voor s-line (want s-line is al verlaagd), want ik zal hem zo bestellen...

Comment

Ik heb dit zo gekregen van de garage... deze info is wel nog maar een paar dagen beschikbaar... het is wel jammer dat de drive select optie niet goedkoper is voor s-line (want s-line is al verlaagd), want ik zal hem zo bestellen...
                    Ja dat vond ik ook wel raar.. Maarja, bij bv. een TT S-Line is dat ook het geval dat je geen korting krijgt (Magnetic Ride dan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ja ik ook
                      Dat exterieurpakket zal ergens gaan liggen tussen de 1700 en 2000 euro.
                      Erg veel geld voor paar zaken.
                      Ik ga dat apart bestellen in Duitsland en hier laten spuiten en plaatsen. (piece of cake)
                      Sintruin till I die

Comment

• Ik kijk meer uit naar E90N zijn wagen, dan hij er zelf naar uitkijkt denk ik ..

Man, wat een kar wordt dat toch ..

Neem je ook de elektrische zetels met geheugen, elektrisch open dak, elektrisch openende en sluitende achterklep (want dat zal sowieso ook beschikbaar zijn denk 'k..), .. ?

Comment

• Ik was 15 december uitgenodigd op de A4 Night bij de concessiehouder hier in de buurt. Wat me opviel bij deze A4, was de toch wel grote koffer. Van buitenaf zou je dat deze auto niet nageven.

Comment

• Welke velgen zijn er eigenlijk allemaal beschikbaar voor de A4? Zijn er meer mooie 18ers. Of zit je vast met de Star-velgen als je een grote velg eronder wilt? Ik vind ze wel knap, maar iedereen gaat ze hebben die een A4 heeft met 18ers. Zijn er al accessoire velgen? En wanneer zijn die velgen beschikbaar die hierboven op die witte S-line (is volgens mij een ambition of zo, met exterieurpakket, want je kan buiten zwart geen andere interieurkleur krijgen) liggen?
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Welke velgen zijn er eigenlijk allemaal beschikbaar voor de A4? Zijn er meer mooie 18ers. Of zit je vast met de Star-velgen als je een grote velg eronder wilt? Ik vind ze wel knap, maar iedereen gaat ze hebben die een A4 heeft met 18ers. Zijn er al accessoire velgen? En wanneer zijn die velgen beschikbaar die hierboven op die witte S-line (is volgens mij een ambition of zo, met exterieurpakket, want je kan buiten zwart geen andere interieurkleur krijgen) liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Ja, dat is juist. Die was ik even vergeten. Maar die RS4'en van hier boven. Of anderen... Heeft Audi geen nieuwe velgen ontworpen voor de nieuwe generatie? Ik heb al ergens een foto gezien op dit forum denk ik. Als ik die vind, post ik em hier.
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                  Ja, dat is juist. Die was ik even vergeten. Maar die RS4'en van hier boven. Of anderen... Heeft Audi geen nieuwe velgen ontworpen voor de nieuwe generatie? Ik heb al ergens een foto gezien op dit forum denk ik. Als ik die vind, post ik em hier.
                                  Jep, Stradge heeft ze ooit eens gepost: hier

Comment

• Ik heb die foto niet gevonden. Kan zijn dat ik het in een autoboekje heb gezien. Weet niet meer welk...

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De optie voor de elektrisch opende en sluitende koffer staat nog niets in de CC

Hoe werkt het standaard met de afstandsbediening? Gewoon uit zijn slot of gaat hij volledig open?

Comment

• Ik heb prachtige foto's gevonden!!

Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                        X