Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

Heeft de A4 sline de neus van een A5?????
          Die 2 \ / lijnen zijn normaal onderbroken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
            Heeft de A4 sline de neus van een A5?????
            Die 2 \ / lijnen zijn normaal onderbroken
            Dit is de bumper van het S-line exterieur pakket. Het zal dat zijn wat je ziet.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Verdoeme, dat zie ik veel liever!! Had toch beter gewacht met bestellen
              Last edited by ; 30/12/2007, 19:07.

Comment

• Rep u morgen naar de dealer omdat aan te passen zou ik zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                  Ik kijk meer uit naar E90N zijn wagen, dan hij er zelf naar uitkijkt denk ik ..

Man, wat een kar wordt dat toch ..

Neem je ook de elektrische zetels met geheugen, elektrisch open dak, elektrisch openende en sluitende achterklep (want dat zal sowieso ook beschikbaar zijn denk 'k..), .. ?

lol, hoe kom je erbij ? Ik kijk er heel fel naar uit maar ben nuchter, vooral ivm wachtijden
                  Nu bol ik al enkele maanden met de auto van mijn vrouw rond, maar ben die beu aan het worden alhoewel ik nu veel kan sparen.
                  Auto dient nu toch meer als lichte vrachtauto door de bouw :-D

Electrische zetels zitten in S Line pakket als ik goed kon zien en van een schuifdak zie ik het nut niet in door de airco.
                  Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    Rep u morgen naar de dealer omdat aan te passen zou ik zeggen!

En een PAK meer betalen dan dat je die zelf besteld en laat monteren bij goede carrossier ???
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      En een PAK meer betalen dan dat je die zelf besteld en laat monteren bij goede carrossier ???
                      Ja dat zie ik eerder zitten, samen met een dubbele uitlaat vanachter
                      Zit nu al over de 40k terwijk ik rond de 30k wou blijven... Denk dat ik meer plezier ga beleven aan de GPS en multitronic dan aan een "mooiere" bumper, want de originele is niet lelijk...

Comment

mooi!

Comment

• Zalige pics!
                          Zo'n witte S-line is superknap

Comment

• is een multitronic mogelijk op de 2l diesel? indien ja enkel op de 143 of ook op de 136pk versie? Ik heb me laten vertellen dat de multitronic enkel in combinatie met de zwaardere motoren mogelijk was.
                            alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Rep u morgen naar de dealer omdat aan te passen zou ik zeggen!
                              Jep, ik heb nog kunnen wijzigen naar s-line, pack lounge niet mogelijk, vandaar dat het prijsverschil niet zo hoog was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                is een multitronic mogelijk op de 2l diesel? indien ja enkel op de 143 of ook op de 136pk versie? Ik heb me laten vertellen dat de multitronic enkel in combinatie met de zwaardere motoren mogelijk was.
                                alvast bedankt!
                                Is perfect mogelijk een Multitronic op een 136 pk versie. Een Multitronic kost om precies te zijn € 2300 meer dan een handgeschakelde. (Op de 2.0l TDi is het die prijs, de rest weet ik niet)

Comment

• Comment

Dik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
                                      schitterend! zou er iemand een pic hebben van zwarte a4 met deze velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                        Ja dat zie ik eerder zitten, samen met een dubbele uitlaat vanachter
                                        Zit nu al over de 40k terwijk ik rond de 30k wou blijven... Denk dat ik meer plezier ga beleven aan de GPS en multitronic dan aan een "mooiere" bumper, want de originele is niet lelijk...
                                        Zou dit mogelijk zijn op de 2L? Zo ja ben ik benieuwd naar kostenplaatje (let me know)
                                        Want die dubbele uitlaat is natuurlijk supergeil
                                        Last edited by E90N; 30/12/2007, 22:23.
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Zou dit mogelijk zijn op de 2L? Zo ja ben ik benieuwd naar kostenplaatje (let me know)
                                          Want die dubbele uitlaat is natuurlijk supergeil
                                          Mijn vader en ik zaten juist met dezelfde vraag

Maar het liefste zou dit in de fabriek gebeuren.. Dus als iemand de prijs weet, laat het mij en E90N weten!

Comment

Working...
                                          X