Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
Die 2 \ / lijnen zijn normaal onderbroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenHeeft de A4 sline de neus van een A5?????
Die 2 \ / lijnen zijn normaal onderbroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenIk kijk meer uit naar E90N zijn wagen, dan hij er zelf naar uitkijkt denk ik ..
Man, wat een kar wordt dat toch ..
Neem je ook de elektrische zetels met geheugen, elektrisch open dak, elektrisch openende en sluitende achterklep (want dat zal sowieso ook beschikbaar zijn denk 'k..), .. ?
lol, hoe kom je erbij ? Ik kijk er heel fel naar uit maar ben nuchter, vooral ivm wachtijden
Nu bol ik al enkele maanden met de auto van mijn vrouw rond, maar ben die beu aan het worden alhoewel ik nu veel kan sparen.
Auto dient nu toch meer als lichte vrachtauto door de bouw :-D
Electrische zetels zitten in S Line pakket als ik goed kon zien en van een schuifdak zie ik het nut niet in door de airco.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenRep u morgen naar de dealer omdat aan te passen zou ik zeggen!
En een PAK meer betalen dan dat je die zelf besteld en laat monteren bij goede carrossier ???Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenEn een PAK meer betalen dan dat je die zelf besteld en laat monteren bij goede carrossier ???
Zit nu al over de 40k terwijk ik rond de 30k wou blijven... Denk dat ik meer plezier ga beleven aan de GPS en multitronic dan aan een "mooiere" bumper, want de originele is niet lelijk...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenRep u morgen naar de dealer omdat aan te passen zou ik zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtenis een multitronic mogelijk op de 2l diesel? indien ja enkel op de 143 of ook op de 136pk versie? Ik heb me laten vertellen dat de multitronic enkel in combinatie met de zwaardere motoren mogelijk was.
alvast bedankt!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Beemer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk BerichtenJa dat zie ik eerder zitten, samen met een dubbele uitlaat vanachter
Zit nu al over de 40k terwijk ik rond de 30k wou blijven... Denk dat ik meer plezier ga beleven aan de GPS en multitronic dan aan een "mooiere" bumper, want de originele is niet lelijk...
Want die dubbele uitlaat is natuurlijk supergeilLast edited by E90N; 30/12/2007, 22:23.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenZou dit mogelijk zijn op de 2L? Zo ja ben ik benieuwd naar kostenplaatje (let me know)
Want die dubbele uitlaat is natuurlijk supergeil
Maar het liefste zou dit in de fabriek gebeuren.. Dus als iemand de prijs weet, laat het mij en E90N weten!
Comment
Comment