Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAf fabriek? 100% onmogelijk. Toch niet rechtstreeks van de productieband, héél misschien zal Audi Exclusive jullie wél kunnen helpen tegen een gekke meerprijs.
En hoe zit het via de dealer? Het is infeite enkel voor de uitlaat, want het remsysteem lijkt mij nogal zot achteraf bekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWss dezelfde als op de A5: geen.
Dat had mijn verkoper mij ook gezegd. Op de A5 geen saloncondities. Als ik nu moet kopen, is het toch liever een bmw eigenlijk. Hoewel die A4 zo knap is! Ik ga eens bellen met mijn verkoper. Zien of er niks te regelen valt met de kortingen. Hoeveel is de korting die mensen tot nu toe hebben gehad? De bedrijfswagen-A4 heeft de papa met 9% fleetkorting gekregen. Zou je daar nog iets extra op krijgen?Last edited by Roox; 02/01/2008, 15:11.
Comment
-
De fleetkorting op de A4 is 5,5 procent, dus als particulier zulde zelfs da nie krijgen
En saloncondities zijn er niet
Ik heb wel bovenop mijn procent nog die vensteromlijsting gekregen, toch ook een mooie cadeau
Ook wel opletten dat je op de pakketten geen korting krijgt, dus als je lounge en lifestyle (allebij heel interessant vind ik persoonlijk) neemt, de korting amper iets van de totaalprijs zal afdoen...
Comment
-
Tsja, van mij hoef je me niet te geloven. Maar het bedrijf heeft 9% korting gehad op de A4. Heeft metaalkleur en een pakketje (met de airco of zo, lifestyle of lounge, ik weet niet welk pakket wat inhoudt, maar dat is irrelevant) en na korting kwam de auto op 26000 euro uit. Knappe prijs voor een 2.0 TDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenTsja, van mij hoef je me niet te geloven. Maar het bedrijf heeft 9% korting gehad op de A4. Heeft metaalkleur en een pakketje (met de airco of zo, lifestyle of lounge, ik weet niet welk pakket wat inhoudt, maar dat is irrelevant) en na korting kwam de auto op 26000 euro uit. Knappe prijs voor een 2.0 TDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenTsja, van mij hoef je me niet te geloven. Maar het bedrijf heeft 9% korting gehad op de A4. Heeft metaalkleur en een pakketje (met de airco of zo, lifestyle of lounge, ik weet niet welk pakket wat inhoudt, maar dat is irrelevant) en na korting kwam de auto op 26000 euro uit. Knappe prijs voor een 2.0 TDI.
Die 5,5% stond bij de dealer in een document, waren de fleetkortingen die Audi hun oplegde ofzoiets in samenspraak me de bedrijven, oafhankelijk van de korting die de dealer jou nog geeft dan...
Maar de basisprijs is 28950, als je daar 9% aftrekt kom je nog altijd meer als 26000 uit? Zonder enig pakket of optie...
Comment
-
Het is de 3e wagen op een jaar dat we bij Audi kopen, dus hebben we die fleetconventie, dat we 9% fleetkorting krijgen.
Had er nog niet bij nagedacht, maar kan zijn dat die 26000 de prijs ex. BTW is. Ga het nog eens navragen.
Comment
-
fleetkorting
De kortingen hangen af van de fleetconventie die je bedrijf heeft met Audi. Hoe meer Audi's worden afgenomen hoe hoger de korting. Ik heb conventie B met de bijhorende korting van 7,5% gekregen. Daarboven op heb ik nog eens 1,5% gekregen in de vorm van opties van de dealer zelf. (Declercq Gent)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen Audi S5 gevolgd door een BMW 335i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtengelukkig laten ze de 335i wat wazig of men zou niet meer naar de S5 kijken, niet?
Maar dit noemt mn persoonlijke smaak..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtengelukkig laten ze de 335i wat wazig of men zou niet meer naar de S5 kijken, niet?
Comment
-
Comment
Comment