Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMarioCapelle & Static, welke opties hebben jullie genomen ? Anders moeten jullie zo een topic aanmaken in mijn auto en dan kunnen wij er ook allemaal van genieten..
Fantoomzwart (pareleffect)
Empore zwarte sportzetels
18" Star velgen (5 spaken)
Xenon Koplampenn (Wou persé die ledjes )
Lederen sportstuur
Aluminium inlegplaatjes
Automatische binnenspiegel + licht en regensensor
Parkeersensoren Voor en achter (met alleen vanachter kwam het niet visueel op het scherm)
Vensteromlijsting (zonder moet ik 3 maand langer wachten)
Pack Lifestyle Plus (metaalkleur, alarm, cruise control, GPS met DVD en MP3 cdwisselaar, ...)
Levering in april
En zal dan ook zo eens een topic aanmaken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMarioCapelle & Static, welke opties hebben jullie genomen ? Anders moeten jullie zo een topic aanmaken in mijn auto en dan kunnen wij er ook allemaal van genieten..
A4 S-LINE 2.0 TDI LAVAGRIJS (zetels met zilverkleurige naden, hopelijk heb ik er geen spijt van, heb hiervan nl. nog geen foto's gezien)
Afn. trekhaak
Drive Select hydraulische demping
Lederen multif. sportstuur
Xenon koplampen
Lifestyle Plus - pakket
GSM (versie met Sim Access Profile)
en
jammergenoeg ook verchroomde versteromlijsting
hopelijk kan ik nog een keuze maken uit velgen...
Grts!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenA4 S-LINE 2.0 TDI LAVAGRIJS (zetels met zilverkleurige naden, hopelijk heb ik er geen spijt van, heb hiervan nl. nog geen foto's gezien)
Ik heb er overtlaatst een foto van gezien, en vond het enorm mooi. Zelfs mijn vader! Als ik hem terug vind, zal ik hem zeker posten
Edit: Het sluit mooi aan bij de standaard inlegplaatjes van de S-Line. Die zijn ook zilverkleurig, en de naden in uw geval ook.. Past allemaal perfect imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHiervan zal je geen spijt hebben. Heb je het (sport)stuur ook met zilveren naden genomen? Dat sluit er mooi bij aan..
Ik heb er overtlaatst een foto van gezien, en vond het enorm mooi. Zelfs mijn vader! Als ik hem terug vind, zal ik hem zeker posten
Edit: Het sluit mooi aan bij de standaard inlegplaatjes van de S-Line. Die zijn ook zilverkleurig, en de naden in uw geval ook.. Past allemaal perfect imo
Thx, ik kan haast niet wachten .... andere velgen zijn wel niet mogeijk, ik had nochtans graag die rs-velgen gehad...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenThx, ik kan haast niet wachten .... andere velgen zijn wel niet mogeijk, ik had nochtans graag die rs-velgen gehad...
Als je een andere bedoelt, heb je misschien een foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWelke bedoel je? Die van de RS4? Zo die 7 dubbele spaken?
Als je een andere bedoelt, heb je misschien een foto?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenYes indeed
Edit: Ik heb juist gezien dat je zelf het document online hebt gezet Hier
Comment
-
In de laatste (Duitse) AMS maakt de nieuwe A4 zéér vakkundig komaf met de gehele concurrentie in z'n segment. Impressive.
Audi A4 1.8T FSI
BMW 318i
Chrysler Sebring 2.0
Ford Mondeo 2.0
Mazda 6 2.0 MZR
Mercedes-Benz C 180 Kompressor
Opel Vectra 2.2 direct
Peugeot 407 140
Renault Laguna 2.0 16v
Saab 9-3 1.8t
Volkswagen Passat 1.8 TSI
De BMW is zowat de zwakst gemotoriseerde van de hele hoop, samen met de Renault en de Peugeot. De BMW is ook, samen met de Saab en de Volkswagen, de enige die aantreedt met 16" wielen (al de rest op 17"). De Mercedes is met voorsprong de duurste, enkel op de voet gevolgd door de Audi. De goedkoopste is de Renault. De zuinigste is de BMW, met ruime voorsprong zelfs, de gulzigste is de Chrysler, op de voet gevolgd door de Saab en de Mazda. De snelste in de sprint is de Volkswagen Passat, de traagste zijn het trio Chrysler-Peugeot-Renault. De vlotst hernemende in 5e van 80 tot 120 is wederom de Volkswagen, de Audi zit hier ook in de top, de traagste zijn de Chrysler, de Saab, de Ford en de Peugeot. De zwaarste is de Audi, op de voet gevolgd door de Mercedes en de Ford. De lichtste is de Mazda.
Bon, puntenverdeling.- koetswerk (100)
- Ford - 84
- Volkswagen - 82
- Renault & Opel - 75
- Audi & Mazda - 74
- Mercedes - 71
- BMW & Saab - 70
- Peugeot - 69
- Chrysler - 61
- comfort (100)
- Audi - 87
- Ford - 84
- VW - 83
- Mercedes - 82
- Peugeot - 77
- BMW & Saab - 76
- Opel - 74
- Renault - 72
- Mazda - 66
- Chrysler - 56
- aandrijving, motor & versnellingsbak, prestaties, verbruik (100)
- VW - 70
- Audi - 66
- Mercedes - 60
- BMW & Renault - 58
- Saab - 56
- Ford - 55
- Peugeot - 54
- Mazda & Opel - 53
- Chrysler - 40
- bedieningsveiligheid (100)
- Mercedes - 78
- Audi & BMW - 73
- Renault - 72
- VW - 71
- Mazda - 69
- Saab - 68
- Ford - 65
- Opel & Peugeot - 63
- Chrysler - 61
- rijveiligheid (slalom, handling, tractie, uitwijktest, ...) (100)
- Audi - 89
- BMW - 88
- Mercedes - 87
- VW - 82
- Ford - 81
- Renault - 78
- Mazda - 73
- Opel & Peugeot - 69
- Saab - 62
- Chrysler - 53
- remmen (50)
- Audi - 45
- Mercedes - 44
- Renault - 40
- VW, Ford, BMW - 36
- Mazda & Saab - 33
- Peugeot - 32
- Opel - 31
- Chrysler - 28
- Audi 434
- VW 424
- Mercedes 422
- Ford 405
- BMW 401
- Renault 395
- Mazda 368
- Opel 365
- Saab 365
- Peugeot 364
- Chrysler 299
For what it's worth, want geen enkele test geeft "de" conclusie. Vooreerst is 't een Duits magazine dus Duitse auto's zullen wel een voordeeltje hebben (en ja hoor, enkel de Opel vat in de tweede helft post, ik vermoed dat ze die met de smerigste trucjes zelfs niet bij de eerste helft kregen). Er is een behoorlijk verschil in vermogen (Renault 140pk 195Nm, BMW 143pk 190Nm, Ford 145pk 185Nm ... Audi en VW 160pk 250Nm), sommige zijn atmosferisch en andere zijn drukgevuld, er is niet op gelijk schoeisel getest (Audi en Mercedes b.v. op 225R17 sportbanden vs. BMW op 205R16 energy-banden), er is een immens verschil tussen de prijs & uitrusting van de geteste wagens (de Audi was zeer volledig uitgerust met sportophanging b.v., terwijl b.v. de BMW er standaard bijstond), en vooral: de puntenverdeling moet eigenlijk iedereen naar zijn wens samenstellen, omdat ieder aan elk onderdeel een verschillend belang hecht.
Maar toch: de Audi veegt hier mooi de vloer aan met de rest!
Comment
- koetswerk (100)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDeze velgen zijn toch te verkrijgen op een S-Line? Ze staan op de officiële persfoto's en op een document dat iemand op het forum ingescant heeft. Ik zoek het even.
Edit: Ik heb juist gezien dat je zelf het document online hebt gezet Hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenJep inderdaad, maar volgens dealer niet mogelijk... ik hoop dat hij toch iets kan regelen voor de levering...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenS-line velgen niet mogelijk op een S-line (want daar komt het toch op neer)? Die dealer zit aan de pillen zeker? Ik zou toch eens bij een andere dealer informeren.
Comment
-
Dat document is nogtans van Audi Import. Die RS 4 velgen zijn een maatje groter dan die 5 spakige Profils, maar dat kan geen probleem zijn. Je betaald volgens mij nog een kleine €600 bij omdat ze iets groter zijn.
Maar zoals ik al zei, Audi gaat uitpakken met velgen op officiële persfoto's die achteraf zelfs eens ni blijken te bestellen zijn op een S-Line.
Ik zou toch eens doen zoals caoimhin zegt, en gaan informeren bij een andere dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat document is nogtans van Audi Import. Die RS 4 velgen zijn een maatje groter dan die 5 spakige Profils, maar dat kan geen probleem zijn. Je betaald volgens mij nog een kleine €600 bij omdat ze iets groter zijn.
Maar zoals ik al zei, Audi gaat uitpakken met velgen op officiële persfoto's die achteraf zelfs eens ni blijken te bestellen zijn op een S-Line.
Ik zou toch eens doen zoals caoimhin zegt, en gaan informeren bij een andere dealer.
nu in feite zie ik de velgen wel graag + die rs velgen zie je nu ook al hier en daar op A4's...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichtenandere velgen kunnen voorlopig niet, zie ook audi.de...
nu in feite zie ik de velgen wel graag + die rs velgen zie je nu ook al hier en daar op A4's...
Als ik hem aan de lijn krijg, ga ik het zeker navragen.
Comment
-
Dit is toch duidelijk he ;-)
S line Sportpaket
Aluminium-Gussräder, Größe 8J x 18 mit Reifen 245/40 R 18 im 5-Speichen-Design, optional: Aluminium-Gussräder, Größe 8,5J x 19 mit Reifen 255/35 R 19 im 20-Speichen-Design, zweiteilig, oder im 7-Doppelspeichen-DesignSintruin till I die
Comment
-
Hallo iedereen , ben helemaal nieuw hier en vind deze forum over de nieuwe A4 wel eens de moeite.
Was al 3 weken aan het twijfelen tussen de 318d (143pk) en de A4 tdi 2.0. Na beide wagens te hebben gereden heb ik vorige week de knoop doorgehakt : A4 2.0Tdi , ijszilver, en enkel maar het lifestyle pakket, vercroomde versteromlijsting en concert radio .
Eigenlijk is deze wagen een pré-bestelling van de garage, dus nemen zoals ie is. Maar daarnaast het je hem begin februari , dus ja ..... toegeven is kaal uitgerust, maar ik ben ook kaal . .. . . . . .ha .
Kan al vertellen dat ik in de meeste garages maar 5% kon krijgen, maar bij delbar 6% , en nog iets extra's ....
Vragen of reakties altijd welkom hoor .
Comment
Comment