Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto, Motor und Sport testte de:

Audi A4 2.0 TDI Ambition
    Mercedes C200 CDI Avantgarde
    BMW 318d

Resultaat:
    1. Audi (503/650)
    2. Mercedes (478/650)
    3. BMW (474/650)

Details: http://www.auto-motor-und-sport.de/t..._site_number=2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Heb er wel een filmpje van gevonden, slechte kwaliteit, maar het is duidelijk zichtbaar
      http://nl.youtube.com/watch?v=Qe8om2...eature=related
      Héél toevallig ben ik op een forum terecht gekomen waar er meer foto's van opstaan.

Je moet wel rekenen dat die uitlaten zijn van een benzine! Die zijn mooi afgewerkt met chrome, bij de 2.0l TDi is dat niet het geval.. Daarom zou ik (en men vader) en graag direct een V6 uitlaat onder laten zetten..

Hier zie je sideskirts die op een S-Line zitten:

Comment

• De standaard S-Line zetels, Leer/Speed stof:

Het zalige pookje in geperforeerd leer:

En nog een close-up van de voorkant:

Comment

• die chroom ring rond de mistlichten is da standaard op een s-line???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
            die chroom ring rond de mistlichten is da standaard op een s-line???
            Jep, die komt er standaard bij als je S-Line neemt. Net zoals de chrome ringen rond de ventilatiemonden van de airco en rond de knop van de lichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Je moet wel rekenen dat die uitlaten zijn van een benzine! Die zijn mooi afgewerkt met chrome, bij de 2.0l TDi is dat niet het geval.. Daarom zou ik (en men vader) en graag direct een V6 uitlaat onder laten zetten..
              Idd spijtig dat op de diesels ook niet die mooie chrome uitlaat zit, zwier er maar direct die V6-uitlaat onder

Comment

Jep, die komt er standaard bij als je S-Line neemt. Net zoals de chrome ringen rond de ventilatiemonden van de airco en rond de knop van de lichten.
                De brochure van de A4 al goed bestudeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  Idd spijtig dat op de diesels ook niet die mooie chrome uitlaat zit, zwier er maar direct die V6-uitlaat onder
                  In de hoop dat het ook effectief gaat. We kunnen kiezen uit een 2.0l TDi met 163 pk (bijna beschikbaar) of een 2.0l TDi met 136 pk maar met S-Line. Want de BIV die je betaald + de meerprijs van die betaald voor die 27 pk extra kon er ongeveer een S-Line op.

Maar die 163 pk, zou misschien zoals het vorig model een uitlaat links en rechts bezitten endus een mooiere look hebben. Maar 27 pk extra <<< S-Line!! Enja, daarom zouden we eventueel proberen voor dat uitlaat systeem van een V6 eronder te laten zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                  De brochure van de A4 al goed bestudeerd
                  Ja zo kun je het zeggen

Nee maar ik ben écht zo gefacineerd door Audi dat ik alles onthoud

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik zou 'es een zeer gedetailleerde vergelijkende test willen zien tussen de 5 Duitse titanen in 2-liter dieselversie, allemaal in gelijke outfit.
                    Mercedes wint.

Zo'n diesel koop je voor het gemak, comfort, daar is de C-klasse het best in.

Alleen blijft hij wat duur...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Dit is volgens mij NIET waar...
                      Cfr flyer over sline....
                      Wat je wel ziet is volgens mij nog een extra pakket (Pack Sport Design S-line) (cfr oa A3) zoals je op alle sline-modellen kan nemen, maar nog niet beschikbaar is op de nieuwe A4!
                      Last edited by ; 05/01/2008, 12:52.

Comment

In de hoop dat het ook effectief gaat. We kunnen kiezen uit een 2.0l TDi met 163 pk (bijna beschikbaar) of een 2.0l TDi met 136 pk maar met S-Line. Want de BIV die je betaald + de meerprijs van die betaald voor die 27 pk extra kon er ongeveer een S-Line op.

Maar die 163 pk, zou misschien zoals het vorig model een uitlaat links en rechts bezitten endus een mooiere look hebben. Maar 27 pk extra <<< S-Line!! Enja, daarom zouden we eventueel proberen voor dat uitlaat systeem van een V6 eronder te laten zetten.
                        Maar voor de extra kosten die dat uitlaatsysteem met zich meebrengt (wees maar zeker dat ALS het zou lukken, het aardig nog zal kosten) kan je dan mss al beter overwegen gewoon 163pk + S-line te nemen

Comment

• en elk jaar nog is veel meer dokken?

Comment

• Weet iemand hoe het hier zit met het aantal voorgeprogrammeerde versnellingen bij de multitronic?

Ik lees dat je er 8 krijgt bij de Dynamic stand als je dynamic drive als optie hebt
                            En ergens anders lees ik dat je er 8 krijgt in de Sport-modus...

Bedoelen ze hetzelfde, of heb je standaard bij multitronic een sportstand?
                            Weet iemand er meer over?

Comment

• dag alle(toch bijna allemaal) audi a4 liefhebbers,ik ben nieuw en volg de discussies al meerdere weken en ben ook benieuwd hoe dit gaat aflopen met al die bestellingen die audi op dit moment al heeft ... ik heb vanaf september alles gevolgd op de duitse sites om de prijzen te weten te komen maar dit bleef maar duren voor belgie...zodoende ben ik direkt naar de dealer geweest om hem te bestellen(10 november-prijzen waren vanaf 9 november gekend)
                              20 tdi 136 pk(zal dit vertraging geven op de bestelling want geen 143pk?)
                              fantoomzwart
                              stof cosinuszwart(gewone zetels hopelijk krijg ik hier geen spijt van)
                              xenon koplampen +
                              alu velgen 5 spaken star
                              verchroomde vensteromlijsting
                              pack lifestyle plus

levering februari

er was op 10 november nog niet veel info in verband met de soorten zetels maar wil dit nu niet meer veranderen om niet enkele rijen achteruit geschoven te worden,waar ik waarschijnlijk ook ga spijt van hebben zijnde dat ik geen sportveren meebesteld heb,omdat ik denk dat de wagen te hoog gaat staan plus de afstand tussen de bovenkant van de band en de onderkant van de wielkas,ik kan dit later nog laten doen en de 30mm nemen maar dan moet de wagen opnieuw gedemonteerd worden....enfin we zullen zien maar ik denk op foto een niet verlaagde gezien te hebben van stradge,2 weken geleden,#847
                              het is nu inderdaad wel duidelijk dat er veel fantoomzwarte met ster velgen zullen rijden...mijn vrouw wilde graag een witte...
                              ik moet niet de eerste zijn die hem heeft maar heb eens 7 maand ipv 3 maand moeten wachten op een passat en hoop dit nooit meer mee te maken maar er is zoveel vraag naar en ben ervan overtuigd dat de bedrijfswereld en de lange armen hier een streepje voor zullen hebben maar ben een goed gelovige mens en de verkoper heeft het mij belooft.....
                              als er iemand foto's heeft van de gewone zetels of een niet verlaagde audi met die ster velgen,ik zou het appricieren,enfin ik hou jullie ook op de hoogte,groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de langen Bekijk Berichten
                                het is nu inderdaad wel duidelijk dat er veel fantoomzwarte met ster velgen zullen rijden...
                                Natuurlijk, de mooiste kleur en de mooiste velgen (die op dat moment leverbaar waren)

Mij hebben ze die sportvering afgeraden, het zou TE hard zijn met die 18" eronder...

Maar dat kunnen we pas over enkele maanden weten als we wat hebben kunnen testrijden met en zonder die vering... Enja achteraf verlagen gaat natuurlijk altijd (Demonteren zeg je? Dat gaat dan kosten?!)

En die sportzetels, ik heb ze genomen omdat ik ooit ens gelezen heb dat de gewone tegenvielen in de A4, maar dit is een nieuw model, dus vermoed ook nieuwe zetels, waarmee het probleem ook wel opgelost kan zijn...

Heel goede keuze, lijkt veel op die van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                                  Natuurlijk, de mooiste kleur en de mooiste velgen (die op dat moment leverbaar waren)

Mij hebben ze die sportvering afgeraden, het zou TE hard zijn met die 18" eronder...

Drive Select kan een oplossing bieden.... maar is geen goedkope optie...

Comment

• Audi A4 B8, 2.0 TDi 136pk

ja static,het is zo,ik heb zelf met een a4 gereden bouwjaar 2002 met banden 225/40/18 en eibach-veren erin en hij reed zeer hard,mij kon dit niet deren maar als er iemand meeging was het altijd de eerste opmerking,maar ik blijf erbij dat er niet veel ruimte mag zijn tussen de bovenkant van de band en de wielkast anders verliest hij veel sportiviteit,de perfecte verlaging is één waarmee je eigenlijk overal zorgeloos kunt overrijden in belgie met al die drempels....
                                    afwachten dus als we er meegereden hebben maar we mogen niet vergeten dat het nu 245/40/18 wordt en dit is toch al een serieuze band....als die maar niet rap verslijt....
                                    er zijn inderdaad duurdere oplossingen hiervoor maar een mens moet zijn budget en zijn huwelijk een beetje in evenwicht houden hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Maar voor de extra kosten die dat uitlaatsysteem met zich meebrengt (wees maar zeker dat ALS het zou lukken, het aardig nog zal kosten) kan je dan mss al beter overwegen gewoon 163pk + S-line te nemen
                                      Inderdaad, dit zou eventueel wel een optie kunnen zijn. Heb het er ook al over gehad met mijn vader. Maar die 163 pk zou er enkel komen als hij die dubbele uitlaten heeft. Het is voornamelijk voor de look.. (Maar hier is nog geen zekerheid over)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                        en elk jaar nog is veel meer dokken?
                                        Neen. Want ik heb het over een 2.0l TDi met 163 pk (zie post).

En aangezien de cilinderinhoud onveranderd blijft, blijven de jaarlijkse taksen gelijk. Het enigste wat er verandert is de inschrijving (BIV), want die hangt af van de Kw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                          Dit is volgens mij NIET waar...
                                          Cfr flyer over sline....
                                          Wat je wel ziet is volgens mij nog een extra pakket (Pack Sport Design S-line) (cfr oa A3) zoals je op alle sline-modellen kan nemen, maar nog niet beschikbaar is op de nieuwe A4!
                                          Als je kijkt naar de beschrijving in dit document staat het wel degelijk bij de uitrusting van een S-Line. Er staat, toch voor zover ik kan lezen, nergens iets op dat je extra hoeft te betalen voor deze dingen. Maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn..

Enkel hélemaal onderaan, maar dit staat voor de foto's met o.a. die Alcantara/Leer-combinatie sportzetels.

Comment

Working...
                                          X