Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
    daarjuist even langs de etalage van de plaatselijke audi-winkel gelopen om even te kijken naar die nieuwe A4.
    knap! echt.
    toen ik de fotos zag vondk hem "teveel van hetzelfde" , "te saai", "teveel een facelift van de B7".... maar in het echt vindk hem heel knap en elegant. Benieuwd hoe hij rijdt.

Heeft iemand plannen om de ramen te verduisteren, deze optie is jammergenoeg nog niet beschikbaar 'af-fabriek'... (en de rolgordijnen voor ramen achteraan geven blijkbaar een grote vertraging....)

Comment

daarjuist even langs de etalage van de plaatselijke audi-winkel gelopen om even te kijken naar die nieuwe A4.
      knap! echt.
      toen ik de fotos zag vondk hem "teveel van hetzelfde" , "te saai", "teveel een facelift van de B7".... maar in het echt vindk hem heel knap en elegant. Benieuwd hoe hij rijdt.
      Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
      Heeft iemand plannen om de ramen te verduisteren, deze optie is jammergenoeg nog niet beschikbaar 'af-fabriek'... (en de rolgordijnen voor ramen achteraan geven blijkbaar een grote vertraging....)
      hey mario! je post is echt wel een goede reactie op mijn post!

neen, ik heb geen plannen om de ramen van een audi A4 B8 te verduisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pdewinter Bekijk Berichten
        Vandaag proberen bellen naar de garage om eventueel te weten te komen wanneer hij ten vroegste kan worden geleverd. Maar hij wist het nog (steeds) niet. De bon was getekend op 14/11 dus ik hoop hem toch eind februari te kunnen tonen op het forum.

Gr
        tja,ik moet mij ook inhouden om al eens te bellen of te mailen,daar de bon van mij reeds getekend was op 10 november en ik weet heb dat bepaalde personen bevestiging hebben van fabricage week 3,levering eventueel week 5...(niet bij mijn dealer)
        verlopig houdt mij de gedachte tegen om een eerste ontgoocheling op te lopen want als ze hem werkelijk beloven in februari,dan moet hij gefabriceerd worden ten laatste week 5 of zo,maar ik wil de dealer ook niet te nerveus maken,dus heb ik nog even geduld maar ben maar een gewoon "particulierke"...

Comment

• Ibiswit+18" Starvelgen, staat zo hoog omdat hij nog op transportblokken staat

S-line

Comment

• Wit is echt een prachtkleur voor de nieuwe A4 imo. Deze staat bij ons allesinds ook op het lijstje..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik zal vanavond eens kijken in het boekje van de A5, daar staat alles uitgebreid in.
              Volgens het boekje geen SD op navi. Niet dat het er expliciet bijstaat, maar alles wat de navi kan staat uitgebreid uitgelegd en SD staat er niet tussen.

Comment

Volgens het boekje geen SD op navi. Niet dat het er expliciet bijstaat, maar alles wat de navi kan staat uitgebreid uitgelegd en SD staat er niet tussen.
                Dat valt zwaar tegen!

Comment

hey mario! je post is echt wel een goede reactie op mijn post!

neen, ik heb geen plannen om de ramen van een audi A4 B8 te verduisteren.
                  Sorry Mr. 53, per ongeluk op <quote> geklikt ipv <post reply>
                  Last edited by ; 08/01/2008, 12:17.

Comment

Welk boekje is dat trouwens? Want van wat de navi kan heb ik ook geen flauw id...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Static Bekijk Berichten
                      Welk boekje is dat trouwens? Want van wat de navi kan heb ik ook geen flauw id...
                      Dat van de Audi A5 S-line .. Is enkele weken nu beschikbaar bij uw lokale Audiboer Staan alle opties mooi in uitgelegd.

Comment

• Dan moet ik ook eens langsgaan

Dit heb ik juist nog kunnen vinden op de duitse site

Is een mini handleiding met een beetje info

Er staat iets van de koffer openen:
                        oder das Griffstück an der Gepäckraumklappe drücken, wird die Gepäckraumklappe entriegelt und geöffnet. Zum Feststellen, die geöffnete Gepäck raum klappe leicht nach oben nach drücken.

Mijn duits is niet zo sterk, "entriegelt und geöffnet" gaat hij dan toch volledig open of alleen uit zijn slot?

Comment

• Iemand een foto plaatsen van A4 B8 in Lava grijs

Kan iemand een foto plaatsen van een 2.7 TDI in Lavagrijs.

Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TYA Bekijk Berichten
                            Kan iemand een foto plaatsen van een 2.7 TDI in Lavagrijs.

Alvast bedankt.
                            Cfr. pag. 35

Zou er iemand een foto hebben van een A4 S-LINE in LAVAGRIJS (enkel nog maar foto gezien van een rode s-line)

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• ...en een A4 S-LINE LAVAGRIJS met 5 spaken S-LINE velgen? (zoals AUDI de eerste S-LINE's zal uitleveren...) (momenteel geen andere velgen mogelijk)

Comment

• Hoeveel zou je moeten opleggen voor die griet die er tegen leunt op die laatste foto? Of zit dat in het S-line exterieurpakket?

Comment

Hoeveel zou je moeten opleggen voor die griet die er tegen leunt op die laatste foto? Of zit dat in het S-line exterieurpakket?
                                    Dat zijn Chinese wuvven. Die zijn 10x zo gewillig als de Belgische, dus die komen voor niks mee denk ik...

Me so horny, me love you long time

Dat exterieurpakket zie je op verschillende foto's, maar het is nog niet beschikbaar. Ik snap het niet. Misschien weet E90N meer?

@ Mario, die velgen zijn wel al beschikbaar. S-line of gewone versie zoals ambition maakt toch niks uit, dus waarom vraag je speciaal naar S-line A4-foto's?
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• In de Auto motor und sport wint de A4 1.8T de test van 10 andere middeklassers
                                      In de Autozeitung wint de A4 2.0 TDI de test van 5 andere middeklassers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

@ Mario, die velgen zijn wel al beschikbaar. S-line of gewone versie zoals ambition maakt toch niks uit, dus waarom vraag je speciaal naar S-line A4-foto's?
                                        Ewel Roox, ik heb een A4 S-LINE LAVAGRIJS besteld met S-LINE 5 SPAKEN velgen en ik zou die combinatie eens willen zien... De garage heeft bevestigd dat enkel die velgen mogelijk zijn voor het moment... Ik (alé de wagen) zit in productieweek 4, dus wijzigingen zijn niet meer mogelijk...

Grts.

Comment

• Aaaaaaah, djie hed der al eentje besteld. Skoezie!!
                                          Tsja, de kleur is alleszins knap, de velgen zijn ook wel mooi en hebben een goede maat voor onder de A4. Je hoeft je geen zorgen te maken... Dat is een combinatie die je moeilijk gaan vinden. Zoek anders eens op www.mobile.de
                                          En als je geen A4 vindt, zoek dan een A5 S-line met deze kleur.
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X